Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire personal in sistem cantina


Anunt de participare numarul 76684/06.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01026 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL General Vasile Milea nr. 5-7, sector 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061345, Romania, Punct(e) de contact: Razvan GRADINARIU, Romica CONTU, Tel.04/021/318.14.00, Email: [email protected], Fax: 04/021/3181779, Adresa internet (URL): strada General Vasile Milea nr. 5-7, sector 6, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire personal in sistem cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Um 01026 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 124, 933.91 si 17, 106, 375.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractantaintentioneaza incheierea unui numar de 4 contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea si servirea hranei pentru personalul autoritatii, la norme de hrana impuse de legislatia interna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantina.Serviciu dehranire personal in sistem cantina.
Norma de hrana 1
Norma de hrana 6
Norma de hrana 8
Norma de hrana 9
Norma de hrana 11
Norma de hrana 12 B
Norma de hrana 12 C
Norma de hrana 12 D
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 124, 933.91 si 17, 106, 375.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.06.2009 pana la 28.06.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare50000.00 lei sau 25000.00 lei pentru IMM .Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara taxa TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantate din bugetu de stat, iar plata se va face in baza facturii in original si a documentelor justificative a cheltuielilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificatiofertantii care nu se incadreaza in prevederile art. 180 si art.181 din OUG 34/2006, cu competarile si modificarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati ofertantiicare fac dovada ca au o cifra de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani de celputin 6000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati ofertantiicare indeplinesc urmatoarele cerinte>
- experienta similara pe ultimii 3 ani pentru prestari de servicii de natura celor car fac obiectul procedurii sa aiba valoarea de cel putin 1000000 lei;
- asumarea raspunderii de a asigura materiale de resortul hranirii necesare derularii acordului cadru/contractului confom formularului nr. 5 din sectiunea IV;
- asumarea raspunderii de a asigura personalul necesar derularii acordului cadru/contractului confom formularului nr. 6, din sectiunea IV;
- asumarea raspunderii de a executa lucrarile necesare executarii serviciului prin asigurareabunurilor materiale cuprinse in planul minim de modernizare necesare derularii acordului cadru/contractului confom formularului nr. 7, din sectiunea IV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
hranire II gabi
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S10-013287 din 16.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.06.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2009 10:00
Locul: Unitatea Militara 01026Bucuresti, Str. general Vasile Milea nr. 5-7, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele din comisia de deschidere a ofertelor si reprezentatii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti - Sectia a VIII -a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr 107-111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213323564, Fax: 0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectia Asistenta Juridica din cadrul Unitatii Militare 02574 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei nr 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061353, Romania, Tel.0213195858 int 2508, Fax: 0213101565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer