Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire personal in sistem cantina


Anunt de participare numarul 71648/05.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01026 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL General Vasile Milea nr. 5-7, sector 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061345, Romania, Punct(e) de contact: RAZVAN GRADINARIU, Tel.04/021/3191400, Email: [email protected], Fax: 04/021/3181779, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire personal in sistem cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Strada General Vasile Milea nr.5-7 sector 6.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 279, 421 si 17, 747, 043.69RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Autoritatea contractanta intentioneaza incheierea unui numar de 4 contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea si servirea hranei pentru persoanul autoritatii la normele de hrana impuse de legislatia interna.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cele specificate in anexa nr.1 a documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 279, 421 si 17, 747, 043.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare :50.000, 00 lei sau 25.000, 00 lei pentru IMM.Garantie de buna executie :5% din valoarea contractului subsecvent fara taxa TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin bugetul de stat, iar plata se va face in baza facturilor si a documentelor justificative a cheltuielilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierile sa fie legalizate inaintea semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Vor fi calificati ofertantii care NU se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2.Vor fi calificati ofertantii care fac dovada inregistrarii ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitete cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati ofertantii care fac dovada ca au o cifra de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani de cel putin6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi calificati ofertantii care indeplinesc urmatoarele cerinte: 1. experienta similara pe ultimii trei ani pentru prestari de servicii de natura celor care fac obiectul procedurii sa aiba valoarea de cel putin 1.000.000 lei;2. asumarea raspunderii de a asigura materiale de resortul hranirii necesare derularii acordului cadru/contractului conform Formular nr.5 Sectiunea IV;
3. asumarea raspunderii de a asigura personalul necesar derularii acordului cadru/contractului conform Folmular nr.6 Sectiunea IV;
4. asumarea raspunderii de a executa lucrarile necesare executarii serviciului prin asigurarea bunurilor materiale cuprinse in planul minim de modernizare necesare derularii acordului cadru/contractului conform Formular nr.7
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII: Vor fi calificati ofertantii care fac dovada implementarii unui Sistem de Managemental Calitatii HACCP ISO 22000 sau similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2009 hranire
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S10-013287 din 16.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise, in termen de 24-48 ore, plata la casieria unitatii sau virament - se va prezenta dovada virarii sumei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2009 09:30
Locul: Strada general Vasile Milea nr.5-7 sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de deschidere si evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantiilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natioal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoles nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 02574 Bucuresti - seviciul juridic
Adresa postala: Srtada Drumul Taberei nr.7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061418, Romania, Tel.021.310.15.65, Fax: 021.310.15.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2009 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer