Licitatie Publica - Servicii de identificare si inregistrare a animalelor
Anunt de participare numarul 76576/04.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MEHEDINTI
Adresa postala: str.Carol Davila, nr.1, Turnu Severin, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 1500, Romania, Punct(e) de contact: Nicu Plostinaru, Tel.0252/316312, Email: [email protected], Fax: 0252/325470, Adresa internet (URL): www.ansv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de identificare si inregistrare a animalelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Judetul Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de Identificare , inregistrare , miscare si protectie animale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru toate loturile conform Caietului de sarcini si a Fisei de date achizitii din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 451, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din situatiile de plata, reprezentand 5 % din valoarea contractului fara TVA, pentru fiecare lot .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Cabinete medicale veterinare ; Persoane juridice ;Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statsi locale4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-obiectul de activitate al ofertantului 8520-activitati veterinare;CUI din care sa rezulte obiectul de activitate al cabinetului medical veterinar/societatii comerciale, Autorizatie de functionare. -Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica .Completare formulare 12B si 12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale - se va prezenta o descriere a activitatii societatii (Formularul A din documentatia de atribuire).Rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an(daca este cazul).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la studiile si pregatirea profesionala a ofertantului, a)prezentarea unei diplome de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;b) prezentarea atestatului de libera practica;c)declaratie pe propria raspundere conform careia ofertantul are cunostintele necesare operarii pe calculator
d) se va prezenta cel putin un document legal care sa ateste faptul ca medicul veterinar de libera practica ofertant detine, pentru perioada derularii contractului de servicii, spatiul necesar/adecvat pentru efectuarea/prestarea serviciilor sanitar-veterinare, situat pe raza teritoriala a circumscriptiei sanitar-veterinare de asistenta in care urmeaza sa fie prestate serviciile sanitar-veterinare
e) dovada ca are personal tehnic angajat pentru efectuarea actiunilor sanitar-vetrinare prevazute sau declaratie pe propie raspundere de angajare a personalului respectiv in terman de 30 de zile de la incheierea contractuluif) declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Numai medicilor veterinari cu libera practica (imputerniciti) conform OUG. 113/10.09.2002.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
140/01.04.09
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2009 10:00
Locul: Sediul DSVSAMH
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie .Reprezentanti operatori economici .
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Februarie - mai 2010
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Adresa postala: Str: Carol Davila Nr: 1, Localitatea: Tr. Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel.0252316312, Email: [email protected], Fax: 0252325470
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 15:16