Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de identificare si inregistrarea animalelor si de miscare a acestora precum si de corectare a eventualelor erori pt. bovine, ovine,caprine,suine


Anunt de participare numarul 19281/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GIURGIU
Adresa postala: Sos. Bucuresti nr.72, Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: Floarea Dima, Tel.0246230491, Email: [email protected], Fax: 0246210442
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de identificare si inregistrarea animalelor si de miscare a acestora precum si de corectare a eventualelor erori pt. bovine, ovine, caprine, suine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: CSVA DIN JUD GIURGIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IDENTIFICARE SI INREGISTRAREA ANIMALELOR SI MISCAREA ACESTORA PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cONFORM CAIETULUI DE SARCINI. CONTRACTUL SE VA INCHEIA PINA LA 31/12/2007 CU POSIBILITATEA PRELUNGIRII LUI IN ANUL 2008 IN LIMITA EXISTENTEI CRED. BUGETARE CU ACEASTA DESTINATIE
Valoarea estimata fara TVA: 219, 189RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARAN. DE PARTICi. TOTALA 2187 ron (IAR PE PELOT INTRE 9-205ron); garan. de buna exec. 5% din val. contr. fara TVA, la caseria unitatii DSVSA Giurgiu sauOP in cont RO09TREZ3215005XXX000123 cui 4791420
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii; certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributiilor pt. asigurari sociale de stat; cerif. constatator emis ORC, in original sau copie legalizata , cazier Judiciar sau alte docum echivalente , form .12A, 12B, 12C, cod unic de inregistrare, autorizatie de functionare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezentao descriere a activitatii societatii; rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Olista a principalelor servicii sanitar veterinare similare/ echivalente prestate in ultimul an recomandari din partea unui beneficiar, prezentarea unei diplome de absolvire a facultatii de medicina veterinara acreditata, atestat de libera practica, declaratie pe proprie raspundere cunoastere operare pe computer.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
medici veterinari de libera practica
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: CASERIA Ndsvsa gIURGIU sOS. bUCURESTI NR 72 SAU op IN CONT ro12trez3215009xxxooo160 cui 4791420
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2007 11:00
Locul: sediul DSVSA Giurgiu sos. Bucuresti Nr72 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Operatorii economici imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu nr38, sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str Oltenitei nr 107-111 sect.4, Localitatea: Bucurest, Cod postal: 041303, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile de la data anuntarii finalizarii procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: DSVSA Giurgiu sos. Bucuresti nr72 Jud, Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080402, Romania, Tel.0246/230491, Fax: 210442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer