Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE IMPADURIRE PE TERENURI DEGRADATE PA SUB CIOATE COM GHERGHESTI JUD VASLUI


Anunt de participare numarul 139495/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE FOCSANI
Adresa postala: BULEVARDUL REPUBLICII NR. 5, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Punct(e) de contact: VASILE POPESCU, Tel. +40 237232231, Email: [email protected], Fax: +4 0237230504, Adresa internet (URL): focsani.itrsv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE IMPADURIRE PE TERENURI DEGRADATE PA SUB CIOATE COM GHERGHESTI JUD VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: COM GHERGHESTI JUD VASLUI
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DIN ANEXA 2B din OUG 34/2006-SERVICII DE IMPADURIRI INTEGRALE PE TERENURI DEGRADATE URMATE DE COMPLETAREA LIPSURILOR IN PLANTATII SI INTRETINEREA PLANTATIILOR PANA LA ATINGEREA STARII DE MASIV.SE VA PLANTA IN PRIMUL AN O SUPRAFATA DE 106.3 HA.FORMULELE DE IMPADURIRE STABILITE IN CADRUL TIPURILOR DE STATIUNE CARTATE URMARESC URMATOARELE OBIECTIVE: PROTECTIA MAXIMA SI PERMANENTA A SOLULUI, AMELIORAREA SI REFACEREA SOLULUI, ACOPERIREA SOLULUI IN SCOPUL RESTABILIRII REGIMULUI HIDRIC NORMAL.SERVICIILE SE VOR DESFASURA PE O PERIOADA DE 7 ANI SI SE VOR FINALIZA LA ATINGEREA STARII DE MASIV A PLANTATIILOR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77231600-4 - Servicii de impadurire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA 106.3 HA IMPADURIRI/plantat puieti
Valoarea estimata fara TVA: 3, 118, 609.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 2% din Ve: 62372 lei;Per. de valabilitate : , ,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei'', raportata la termenul limita de primire a ofertelor;Modal.de constituire: Conform Art 86 alin.1 din HG 925/2006-Garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Instrumentul de garantare trebuie sa se prevada si situatia retinerii in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Echivalenta pentrugarantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR comunicat anterior datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Contul AC este: RO26TREZ6915005XXX001709, deschis la Trez.Focsani. Pt. operatorii economici incadrati in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50%..Grupul format excusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice saujuridice romane ori straine care depun o oferta comuna beneficiaza de aceeasi reducere a garantiei de participare.Dovada constituirii garantiei va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(intocmita in conformitate cu OG27/2006)-Formular nr.1.In orice situatie, dovada constituirii garantieitrebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.AC are dreptul de a retine garant. in cond. art87 din HG925/06 respectandu-se preved.art. 278^1 din OUG34/2006.In sectiunea ?doc. generale? exista formular de scrisoare de garantie bancara-Formular nr.2 Cuantum: 10% din pretul contractului fara tva-In conformitate cu art89 alin 2 din HG925/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in DA modalitatea de constituire a garantiei de buna executie precum si cuantumul.Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006(autoritatea contractanta accepta oricare din formele prevazute la art.90 alin. 1), 2) 3) din HG 925/2006).IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse: fonduri de la bugetul de stat.Dispozitii relevante: Legea 500/2002;Legea 293/2011-bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr.3-Model acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Documente solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul, iar in cazul ofertei comune de catre toti membrii asociatiei: SE SOLICITA:
-CAZIER JUDICIAR AL OPERATORULUI EC-Se elibereaza de catre Inspectoratele de Politie Judetene din cadrul MAI-Legea 290/2004
-CAZIER FISCAL AL OPERATORULUI EC.- Se elibereaza de Ministerul Finantelor Publice la nivel central si la nivelul unitatilor teritoriale competente-OG 75/2001 republicata.
Mod de prezentare: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2.Documente solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 -Vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul, iar in cadrul ofertei comune de catre fiecare asociat in parte: SE SOLICITA-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006-FORMULAR NR.4Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare din acest punct de vedere, eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine, echivalente, insotite de traducerea autorizata si legalizata.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3.Se solicita prezentarea de catre ofertant a ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ?( Ordinul nr.314/2010.)-Formular nr.5;
4.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator.-Formular nr.6. Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC: Lefter Alexandru, Ticoiu Gica, Manea Georgeta, Popescu Vasile, Stoica Marian 1.Prezentarea atestatului pentru activitati de imbunatatiri funciare in domeniul silvic(domeniul prevazut la art 5 lit. b si grupele c si d de la art 7 din Ordinul MMP 718/2010).ACT NORMATIV : Ordinul MMP nr 718/2010-Se solicita ofertantului in cazul ofertei individuale, fiecarui asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza in cazul ofertei comune si subcontractantului daca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor pentru care este obligatoriu atestatul si daca subcontractantul/subcontractantii presteaza in totalitate serviciile pentru care se solicita atestatul ;
2.Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alrespectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de O.N.R.C.;(Act normativ nr.3117/MJ/2004)-Se solicitaofertantului in cazul ofertei individuale si tuturor asociatilor pentru partea din contract pe care o realizeaza in cazul ofertei comune.
Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele specificate in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii generale, din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati.
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati(2011, 2010, 2009) sa fie cel putin egala cu 5000000 lei fara tva.
Prezentarea bilanturile contabileaferente ultimilor 3 ani financiari incheiati.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie Vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta va prezenta alte documente edificatoare disponibile/la latitudinea operatorilor economici, care sa demonstreze indicatorul financiar.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
-prezentarea cel putin a unui
document/contract/proces verbal de receptie la nivelul caruia sa fi realizat cantitatea de 106 ha impaduriri.
Confirmarea exp.simil-prin prez. de parti relevante ale contract. de servicii sau orice alt doc. justificde care dispune operat. din care sa rezulte cantitatea solicitata, emis sau contrasemnat de o autorit. ori de clientul privat benefic. / P-V de receptie/ P-V de predare-primire/ recomandare de la
benefic. din care sa reiasa modul de indeplin. a oblig. contractuale/doc.constatator referitor contract. care demonstr. exp. simil. (conf. preved. art.97^1 din HG 925/2006 ). In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective op. economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere.
Mod de rezentare: original/copielegalizata/copie vizibila cu mentiunea ?conform cu orig.
informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6132
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cadrul sedintei de deschidere nu este permisa respingerea niciunei oferte, cu exceptia celor care se incadreaza intr-una dintre urmatoarele situatii: a) au fost depuse dupa data si ora-limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in anuntul de participare;b) nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Oferta este considerata inacceptabila in situatiile prevazute la art.36 alin 1. din HG 925/2006.Oferta este considerata neconforma in situatiile prevazute la art.36 alin 2. DIN HG 925/2006.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Modalitatea de departajare va tine cont de continutul ofertei, respectiv al propunerii teh si financiare, si nu de cerintele de calificare/selectie.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in conformitate cu prevederile art. 255 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.Formular nr.16-Model orientativ de contestatie; -in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC, cons. nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul ITRSV Focsani
Adresa postala: BD.Republicii nr 5 Et2, Localitatea: focsani, Cod postal: 620018, Romania, Tel. +40 0237232231, Email: [email protected], Fax: +40 0237230504, Adresa internet (URL): focsani.itrsv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer