Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de imprimare, anvelopare si comunicare procese verbale de constatare a contraventiei


Anunt de participare numarul 130747/20.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ileana Radu, Tel. 021.264.33.11, Email:  [email protected], Fax:  021.312.09.84, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de imprimare, anvelopare si comunicare procese verbale de constatare a contraventiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul ofertantului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 9, 240, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul de contracte subsecvente estimate a fi incheiate in perioada de derulare a acordului ? cadru: 2; valorile maxime estimate: pt primul an 4.620.000 lei fara TVA, pt al doilea an 4.620.000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de imprimare, anvelopare si comunicare procese verbale de constatare a contraventiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitati minime: 24.000 buc.; cantitati maxime: 1.680.000buc.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este 92.000 Lei, respectiv 21.912EURO; garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006; certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala)la 31.08.2011, sau ulterior;Declaratie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;CUI, Certificat Constatator emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globalea ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 3.000.000 Lei; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of. trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3ani minim 1 contract, maxim 3 contracte care au avut ca ob de activitate prest de serv similare cu serv supuse proc de achizitie publica, in care participarea ofertantului la contract a fost: Imprimarea a minim 500.000 de pag format A4;Anveloparea a minim 500.000 de pag format A4, Expedierea prin servicii de trimitere recomandata a minim 500.000 plicuri; inf privind detinerea de aplicatii specializ pentru: Procesarea si prelucrarea datelor in format .csv; Gestiunea fluxului de documente;Sortarea electronica a adreselor de livrare, Dovada caare drept de folosinta sau detine: -minim utilajele si echip utilizate in procesul de imprimare, anvelopare, scanare, sortare si comunicare PVCC; 200 buc. autovehicule; Decl.capacitatea tehnica?;formularul privind experienta prestatorului; copii cf cu originalul dupa cel mult 3 contr ce au avut ca ob contr prez sau docum justificative edif prin care sa dem prestarea serv; Recom din partea benef.; docum justif edif prin care sa dem atat dreptul de proprietate sau de folosinta ale echip; dovada existentei unei retele de distributie la nivel nationalsi a minim 200 persoane care sa desfasoare activitatea de comunicare a PVCC; dovada detinerii calitatii de operator de date cu caracter personal.; Inf cap profesionala; Lista filialelor inregistrate, si nr de persoane care desf activ de comunicare a PVCC; copii dupa carnetul de munca/contractul individual de munca sau dupa caz o declaratie notariala pe propria raspundere, pentru numarul de persoane care vor desfasoara activitatea de comunicare a PVCC; Copie cf cu originalul de pe docum eliberat de ANSPDCP sau echivalent. Decl standardele de asig calitatii, mediului si securitatii informatiilor; ISO 9001;ISO 27001;ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
92zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 11:00
Locul: C.N.A.D.N.R B-dul Dinicu Golescu 38, sector 1 Bucuresti,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, observatori MFP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantului (max 2 pers.) si alte persoane autorizate de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  30081, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania S.A. (C.N.A.D.N.R. S.A.)
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.264.33.11, Email:  [email protected], Fax:  021.312.09.84
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2011 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer