Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de imprimare/fotocopiere/scanare


Anunt de participare (utilitati) numarul 147472/25.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Laura Filipas, Tel. +40 269803202, Email: [email protected], Fax: +40 269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de imprimare/fotocopiere/scanare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: SNTGN Transgaz SA
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 9, 721, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe durata acordului-cadru se vor incheia 4 contracte subsecvente.Valoarea estimata maximala a unui contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit este 2.430.300 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie realizarea serviciilor de copiere, imprimare , scanare si transmitere documente prin fax, pe o perioada de 4 ani, care sa includa echipamente multifunctionale de tiparire in custodie , aplicatii software de administrare a parcului de imprimante, consumabilele aferente unui volum estimat de pagini anual, precum si toate serviciile necesare bunei functionari a acestora. Transgaz detine un parc propriu de echipamente pentru care se solicita servicii de intretinere urmand ca achizitorul sa suporte costurile privind piesele de schimb
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79521000-2 - Servicii de fotocopiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile nimime si maxime estimate anual si pe intreagadurata a acordului cadru sunt:
Cantitatea minima de 3.120.000/an-pagini A4( din care 2.400.000 pagini alb negru si 720.000 pagini color); Cantitatea maxima 6.240.000 lei/an-pagini A4(din care 4.800.000 pagini alb negru si 1.440.000 pagini color);
Cantitate minima pe 4 ani 12.480.000 /4ani - pagini A4; (din care 9.600.000 pagini alb negru si 2.880.000 pagini color)
Cantitatea maxima pe 4 ani 24.960.000 lei/4ani-pagini A4( din care 19.200.000 pagini alb negru si 5.760.000 pagini color)
Valoarea estimata fara TVA: 9, 721, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare :194.424 lei, Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, dar cel putin egala cu valabilitatea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; virament bancar ; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta , la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata.Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior , se va prezentacel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19, - sau retineri succesive din facturile partiale. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C , care se va completa cu toate datele de identificare ale operatorului economic;
CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : - VADUVA PETRU ION - Director General;LATA ILIE-Director General Adj;STEFANESCU IOAN-Director Departament;LUPEAN MARIUS VASILE - Director Directie, TATARU ION-Director Departament;STOIA GHEORGHE - Director Directie, MOVILA CONSTANTIN - Inginer Sistem;KATAY ISTVAN - Inginer Sistem;IDU OLGA-Director Directie;PINZAR ADELA-Sef Serviciu;FILIPAS LAURA-Sef Birou;HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE - Economist, ION ANDI MARIAN - Inginer, TATOMIR MIHAELA -Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA - Economist, SZABO ALEXANDRA -Consilier Juridic, SIMESCU VIORICA -Tehnician, PETRARIU IOAN-Sef Serviciu;BACIU ELENA MARIOARA-Consilier Juridic;GOAGE MIHAI-consilier Juridic;POPOVICIU OVIDIU - Subinginer. Formular 12 E.Declaratia 69 indice 1 se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , si de asemenea de catre subcontractanti, daca este cazul. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: -ultimul bilant contabil sau extras de bilant , vizat de organele in drept se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991;Se va prezenta bilantul pe anul 2012 sau 2011 pentru operatorii care nu au depus bilantul pe 2012.-declararea cifrei medii globala de afaceri pe ultimii 3 ani completare Formularul IV.3. In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si 69 indice 1. Se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2012, sau orice document din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.
Modalitatea de indeplinire
Copie dupa bilantSe va completa Formularul IV.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se solicita completarea Formular 12 G
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12 G
Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul de specialitate implicat. Pentru personalul implicat se va prezenta copie dupa autorizatie valabila la data stabilita pentru depunerea ofertelor, contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta ( tertul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si deasemenea va prezenta o declaratie privind neancadrarea in sit. prevazute de art. 69' din OUG 34/2006.
Ofertantul va face dovada ca are cel putin un specialist care acopera cerintele de mai jos: ? Studii superioare in domeniu I.T. ;? Minim 3 ani experienta in conducerea de proiecte informatice .
Modalitatea de indeplinire
- Lista conform Formular 12 I
- Diploma de licenta pentru studii superioare.
- Declaratie pe proprie raspundere privind experienta in conducerea de proiecte informatice
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii de fotocopiere-imprimare, multiplicare, scanare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar a caror valoare insumata sa fie de minim 2.430.300 lei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12F
Ofertantii vor prezenta : - documente de certificare a sistemului de management al securitatii 27001/ 2005, sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta obligatoriu: - certificatul a sistemului de management al securitatii 27001/ 2005, sau echivalent
Ofertantii vor prezenta : - documente de certificare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul pentru care s-a obtinut certificarea sa corespunda obiectuluiprezentei achizitii.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta obligatoriu: Certificatulsistemului de management de mediu ISO 14001:2001, sau echivalent.
Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta obligatoriu: Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica;1.Precizari specifice: a) Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: ? Pretul, respectiv Valoarea ofertei , calculata conform pct. IV.4.2) . b) Eventuale limite ale valorilor pana la care elementul prevazut la lit. a) poate fi imbunatatit, ? NU exista limite, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006, modificata c) Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice ? Sistemul informatic va pune instantaneu, la dispozitia tuturor ofertantilor, informatiile privind cea mai buna oferta financiara respectiv numarul de participanti inscrisi 2.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); 3.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact 4. Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore 5. Autoritatea contractanta nu va dezvalui pe parcursul licitatiei electronice identitatea ofertantilor participanti 6. Ofertantul situat pe primul loc va transmite in 2 zile lucratoare propunerea financiara revizuita dupa finalizarea rundei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2013 10:00
Locul: SNTGN Transgaz SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru intocmirea unei oferte comune operatorii economici vor respecta prevederile art. 186 alin 3 si 190 alin 3 din OUG 34/2006, modificata. Pentru ofertantii din categoria IMM ? urilor : pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria IMM-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii) conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art. 16 pct. 2 din Legea 346/2004, cu modificari si completari ulterioare.In cazul depunerii ofertei de catre o asociere , pentru a beneficia de reducerea de 50 %, conditiua este ca fiecare membru al asocierii sa fie IMM. Pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria rasundere conform art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificari si completari ulterioare. In situatia depunerii a doua mai multe oferte cu acelasi pret ( cel mai scazut), acestea se vor departaja prin reofertare in plic inchis.( in termen de 24 de ore de la solicitare). Reofertarea se solicita doar ofertantilor clasati pe primul loc care au preturi egale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA Medias
Adresa postala: P-ta Constantin I Motas , nr. 1, Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel. +40 269803090, Fax: +40 269803090
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2013 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer