Licitatie Publica - Servicii de incarcare si transport a deseurilor din Statia de Epurare a apei Cluj
Anunt de participare (utilitati) numarul 134077/20.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 264430050, In atentia: Maria Calatan, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 264430886, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional licentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de incarcare si transport a deseurilor din Statia de Epurare a apei Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Statia de Epurare a apei Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Operatorul economic va incarca si transporta deseurile(namol, grosier si nisip) rezultate in urma procesului de epurare a apei uzate la locurile de depozitare mentionate de autoritatea contractanta in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90513700-3 - Servicii de transport al namolului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea medie de deseu care trebuie transportata zilnic este de 110 mc.
Valoarea estimata fara TVA: 574, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin una din urmatoarele forme: a) viramentbancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea S.C. COMPANIA DE APa SOMES S.A. in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca;b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), prezentand in acest sens Declaratia privind incadrareain categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.2.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuirevor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de aobtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate deart. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita prin una din urmatoarele forme: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatae de asigurari. In acest caz se va completa si prezenta Formularul nr. 3.b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 si H.G 1045/2011.In acest caz, contractantul are obligtia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G nr.34/2006(Formularul nr.4). Acest formular va fi prezentat si de tertul sustinator daca va fi cazul.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006 (Formularul nr.5). Acest formular va fi prezentat si de terul sustinator daca va fi cazul dar va face referire la neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit c1) si lit.d)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.6)
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.(Formularul nr.7).
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8)-acest formular se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006" sunt: Dorin Ciataras, Calin Neamtu, Rodica Filip, Doina Ivan, Maria Calatan, Camelia Boca.-Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei(documentul se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul").
-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei(documentul se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul").Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului/asociatului, dupa caz. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. Acest document se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul").Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte certificatul constatator si sa indeplineasca aceasta cerinta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta Licenta de transport eliberata de Autoritatea Rutiera Romana.
Ofertantul va face dovada ca detine (proprietate, chirie sau alta forma de detinere) cel putin o autobasculanta cu o capacitate de minim 8 mc. si un incarcator frontal cu cupa de maxim 2, 5 mc.
Ofertantul va prezenta copia conforma cu exemplarul original al licentei de transport, eliberata de Autoritatea Rutiera Romana, pentru fiecare mijloc de transport pus la dispozitie pentru indeplinirea contractului.
Ofertanul va prezenta pentru fiecare conducator Atestat de calificare profesionala eliberat de Autoritatea Rutiera Romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AP-14-2012-CB
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 12:00
Locul: Sediul SC Compania de Apa Somes SA, et. 1, cam .3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C COMPANIA DE APA SOMES S.A-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr.79, Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel. +40 264591444, Email: [email protected], Fax: +40 264430886
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 10:52