Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de incarcare si transport auto al carbunelui pe distanta de 3,2 km pe sens de la stocul de carbune al Sectorului Independent Plostina la stocul de carbune al EC Rosiuta.


Anunt de participare (utilitati) numarul 132913/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: Mina Motru, strada Calea Severinului nr.19, judetul Gorj., Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: Bejan Miliana, Tel. +40 0374178136/+40 0253410022, In atentia: Sef Birou Atribuire Contracte PSL, Email: [email protected], Fax: +40 0253410067, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic, avand unic actionar statul roman
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de incarcare si transport auto al carbunelui pe distanta de 3, 2 km pe sens de la stocul de carbune al Sectorului Independent Plostina la stocul de carbune al EC Rosiuta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Sector Independent Plostina, Mina Motru.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Incarcare si transport auto al carbunelui din stocul de carbune al Sectorului Independent Plostina la stocul de carbune al EC Rosiuta pe o distanta de 3, 2 km pe sens.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Incarcare si transport auto pe distanta de 3, 2 km pe sens, de la stocul de carbune al Sectorului Independent Plostina la stocul de carbune al EC Rosiuta a cantitatii de 170000, 00 tone carbune.
Valoarea estimata fara TVA: 374, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare = 7480, 00 lei.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM?uri este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere cfm Legii nr.346/2004, actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei- 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire: - virament bancar in contul RO 02BRDE 200SV33001982000 BRD sucursala Motru sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular SGB) sau de o societate de asigurari(care trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma de 3740, 00lei-cfm art.278, alin.1 din OG 34/2006 actualizata-in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata) care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.-lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante;
- scrisoare de garantie din creante existente la unitati din cadrul S.N.L. Oltenia S.A. Tg-Jiu, pe facturi nedecontate, formular model.Oferta care nu are dovada constituirii garantiei pentru participare se respinge si va fi returnata ofertantului nedeschisa.Dovada constituirii garantiei pentru participare se va atasa pe plic, alaturi de scrisoarea de inaintare.In cazul respingerii contestatiei de catre CNSC potrivit art.278, alin.1 din OG 34/2006 actualizata, se va retine suma de 3740, 00lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA, respectiv 5% pentru IMM-uri cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 actualizata.Modul de constituire: -De regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(Formular model SGBE) sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract-caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului.-Daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/27.10.2011.Eliberarea garantiei de buna executie: in conformitate cu art.92 alin.(2) HG 925/2006, actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata in term.de 90 de zile de la emit.fact.prin comp.cu en.el.cf.HG 685/1999 sau alte modalit.legale de pl
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 : Declaratii privind eligibilitatea.
Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 , aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare, conform FORMULARUL 12A.
Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata.
Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conformFORMULARUL 12B.
Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura , conformFORMULAR 12C.
Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 1 din OUG 34/2006 actualizata.
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 1 din OUG 34/2006, actualizata, conformFORMULARUL 12D.Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Director Ing.Giurcau Adrian, Sef DepEconomic Ec.Sibinescu Constantin Ing.Sef MinierIng.Mergea Paul, Ing.Sef SMPM Ing.Daogaru Dumitru, Cons.jur.Patrascu Iuliana, Sef Birou Atribuire Contracte Ing.Bejan Miliana, Birou FinanciarContabilitate Ec.Cioaba Daniela, Birou Productie Ing.Baciu Lilian.
Cerinta nr.5: Declaratie privind participarea cu oferta independenta.
Declaratie privind participarea cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010, conformFORMULARUL 12E.
Cerinta nr.6: Informatii generale.
Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conformFormular model IG.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani, echivalenta leu/alta moneda luata in calcul de catre ofertant la calcularea nivelului pentru cifra de afaceri va fi cea stabilita pe baza cursurilor medii anuale publicate de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala a Europeana pentru pentru anii 2009, 2010, 2011.In situatia in care echivalenta luata in calcul este LEU/EURO, nivelurile acesteia sunt: -4, 2373lei/euro pentru anul 2009, -4, 2099lei/euro pentru anul 2010, -4, 2379lei/euro pentru anul 2011 Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. -Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu maxim 30 de zile inainte de data licitatiei)din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator.
-Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita Bilantul contabil la data de 30.06.2011 vizatsi inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani:
- O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Formular model, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta cel putin un document cu informatii relevante din contract/proces-verbal de receptie(de ex: certificate/documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractanti, eliberate de catre autoritatile contractante in temeiul HG 925/2006 actualizata, art.97), care sa confirme prestarea de servicii similare (in ultimii 3 ani), in valoare de 370000, 00 lei.
Cerinta nr.2: Resurse tehnice:
- Ofertantii au obligativitatea sa prezinte Declaratia silistele privind echipamentele tehnice, mijloacele de transport(parc activ si de rezerva), laboratoare, alte mijloace fixe si dotari de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari-servicii, angajandu-se sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului?formular model. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare prestarii serviciilor prezentate prin oferta de catre operatorul economic, verificarea finalizandu-se printr-un proces-verbal. Daca operatorul economic ofertant nu este de acord cu punctul de vedere al comisiei Minei Motru, acesta are obligatia de a-si exprima propriul punct de vedere in scris, chiar in cuprinsul procesului-verbal.
Cerinta nr.3: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala:
- Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva (formular model).Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c indice 1), si d) din OUG 34/2006, actualizata.
Cerinta nr.4: Resurse umane:
- Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?formular model, precum si informatii referitoare la personalul/organismul tehnic despecialitate decare dispune(strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant-se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale.
Cerinta nr.5: Informatii privind subcontractarea: Se solicita completarea formularului ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?-formular model.Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) insotita de acordurile de subcontractare, cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate.
Cerinta nr.1: Standarde de asigurare a calitatii:
Se vor prezenta documente de certificare(sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare)a sistemului de mangement al calitatii, conform cerintelor standardului ISO 9001, sau echivalent, pentru categoria de servicii ce urmeaza a fi ofertate, in termen de valabilitate, in copie certificata conform cu originalul, semnata si stampilata de ofertant.
Cerinta nr.2: Standarde de protectia mediului:
Se vor prezenta documentele de certificare (sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare) a sistemului de management de mediu, conform cerintelor standardului ISO 14001, sau echivalent, pentru categoria de servicii care urmeaza a fi ofertate ; Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privitoare la faptul ca personalul prestatorului este instruit lunar cu privire la reglementarile referitoare la Protectia Mediului. Operatorii economici ofertanti vor preciza in cadrul ofertei ca s-a tinut cont la fundamentarea acesteia, de prevederile Legii 265/2006 - pentru aprobarea OUG 195/2005 privind Protectia Mediului si Legii nr.27 din 15 ianuarie 2007 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.61/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.78/2000 privind regimul deseurilor.(art.5, alin.2, art.19, alin.1, lit.a, art.21, alin.1) in legatura cu urmarirea si interzicerea accesului
Cerinta nr.3: Standarde de protectia muncii:
Se va prezenta o declaratie prin care se va arata ca pe parcursul executiei contractului de prestari-servicii operatorii economici vor respecta legislatia in vigoare existenta la nivel national. Operatorii economici ofertanti vor preciza in cadrul ofertei faptul ca la fundamentarea acestei oferte au tinut cont de obligatiile privitoare la conditiile de munca si protectia muncii rezultate din actele normative mentionate in proiectul de contract.Operatorii economici ofertanti pot obtine informatii privind reglementarile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii de la urmatoarele institutii competente: Inspectoratul Teritorial de Munca sau Casa Judeteana de Pensii si Asigurari Sociale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2012 10:30
Locul: Sediul Minei Motru, str. Calea Severinului nr. 19, municipiul Motru, judetul Gorj, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Minei Motru
Adresa postala: stada Calea severinului nr. 19, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel. +40 0253410022, Fax: +40 0253/410067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 14:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer