Licitatie Publica - Servicii de incarcare, transport si depozitare pentru deseuri excavate
Anunt de participare (utilitati) numarul 102480/22.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Paul Onoiu, Tel. 021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societatea Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de incarcare, transport si depozitare pentru deseuri excavate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de incarcare, transport si depozitare pentru deseuri excavate, de la rampele de incarcare ale Achizitorului la rampele de depozitare ale Prestatorului; Servicii de depozitare deseuri excavate, transportate cu mijloacele auto ale achizitorului la rampele prestatorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63000000-9 - Servicii de transport anexe si conexe; servicii de agentii de turism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de incarcare, transport si depozitare pentru deseuri excavate, de la rampele de incarcare ale Achizitorului la rampele de depozitare ale Prestatorului; Servicii de depozitare deseuri excavate, transportate cu mijloacele auto ale achizitorului, la rampele prestatorului. Cantitatea estimata de excedent ce urmeaza sa faca obiectul contractului este de 144.000 m3 pentru 36 de luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 30.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii Apa Nova Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OG 34/2006certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
? certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala care sa contina informatii despre: capital social, puncte de lucru, date identificare asociati.Certificat de inregistrare societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta :
- bilanturile contabile la 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Conditii minime obligatorii:
- cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani minim 3.600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Min. 2 rec.din partea clientilor cu care a incheiat contracte similare.Rec.vor fi din partea altor autoritati contractante decatApa Nova Bucuresti.Experienta similara: se solicita prezentarea unei liste a principalelor contracte incheiate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata trebuie sa fie de minim 5.000.000 lei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta contractelor declarate iar candidatul va avea obligatia de a prezenta contractele declarate in termen de maxim 3 zile de la data solicitarii autoritatii contractante.Candidatul va face dovada detinerii urmatoarelor utilaje:
a) 3 buldoexcavatoare sau incarcatoare cu cupa min 1 m3;
b) 6 autobasculante capacitate minima 18 m3;
c) 1 trailer.
De asemenea, operatorii economici au obligatia ca pentru fiecare utilaj solicitat ca si conditie minima sa prezinte factura fiscala, fisele tehnice ale utilajelor si Procesele Verbale de receptie prin care sa demonstreze achizitia aceastuia. Data facturii trebuie sa fie una anterioara licitatiei. Facturile se solicitanumai pentru bunurile aflate in proprietatea operatorilor economici. Pentru bunurile asigurate prin contracte de inchiriere si/sau leasing, se vor depune copii dupa aceste contracte cu respectarea prevederilor prezentei documentatii.
Pentru autovehicule, operatorii economici trebuie sa prezinte o copie a cartii de identitate a respectivului autovehicul, cu mentiunea ??conform cu originalul ?.
Candidatii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, astfel:
- masinist masini pentru terasamente (3 persoane);
- soferi autobasculanta(7 persoane).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2010 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei nr. 235, Corp C1, parter, sect. 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
poate participa un singur reprezentant al fiecarui candidat cu imputernicire scrisa semnata si stampilata corespunzator.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru fiecare salariat, candidatul trebuie sa faca dovada angajarii acestuia cu contract individual de munca. Se va depune o declaratie pe proprie raspundere din partea candidatului pentru a dovedi indeplinirea acestei cerinte, anexandu-se si copii dupa certificatele, de atestare profesionala.Se solicita ca toate resursele umane enumerate trebuie sa fie disponibile in utilizare simultana, in Romania si sa fie destinate exclusiv pentru contractulpentru care candidatul isi depune candidatura.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de la punctelor 3 si 4 candidatul va completa formularul E.Candidatul va face dovada certificarii ISO 9001, ISO 14001, si ISO 18001, valabile la data deschiderii ofertelor. Certificatele vor fi emise de o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standardele europene de certificare.Se vor accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Candidatul trebuie sa faca dovada asigurarii unui numar de trei rampe de depozitare pentru excedent, rampe situate in jurul Bucurestiului la o distanta de maxim 10 Km de la Soseaua de Centura. Rampele trebuie sa detina acord de mediu eliberat de autoritatile competente. Dovada asigurarii rampelor se face prin prezentarea contractelor de cumparare, de inchiriere sau de prestari servicii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului, nr. 3A, etaj 2, Ap. 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax: 021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2010 12:46