Licitatie Publica - Servicii de incarcare, transport si depozitare pentru deseuri excavate, de la rampele de incarcare ale Achizitorului la rampele de depozitare ale Prestatorului;
Anunt de participare (utilitati) numarul 113347/24.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Paul Onoiu, Tel. 021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de incarcare, transport si depozitare pentru deseuri excavate, de la rampele de incarcare ale Achizitorului la rampele de depozitare ale Prestatorului;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de incarcare, transport si depozitare pentru deseuri excavate, de la rampele de incarcare ale Achizitorului la rampele de depozitare ale Prestatorului; Servicii de depozitare deseuri excavate, transportate cu mijloacele auto ale achizitorului la rampele prestatorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63000000-9 - Servicii de transport anexe si conexe; servicii de agentii de turism (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de incarcare, transport si depozitare pentru deseuri excavate, de la rampele de incarcare ale Achizitorului la rampele de depozitare ale Prestatorului; Servicii de depozitare deseuri excavate, transportate cu mijloacele auto ale achizitorului, la rampele prestatorului. Cantitatea estimata de excedent ce urmeaza sa faca obiectul contractului este de 200.000 m3 pentru 36 de luni. Valoarea estimata este de 5.400.000 lei pentru 36 de luni.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare este: 50.000 RON-se va constitui in a doua etapa a procedurii de catre candidatii admisi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subconstractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;? certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
? certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala care sa contina informatii despre: capital social, puncte de lucru, date identificare asociati.Certificat de inregistrare societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta :
- bilanturile contabile la 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente? bilanturi pozitive;
- declaratia 101 privind impozitul pe profit pentru anul 2009;Documentele se vor depune in copie certificate conform cu originalul.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cerinte Conditii minime obligatorii:
- cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani minim 3.600.000 lei.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte, respectandu-se formulele de mai jos.
Acestia se vor calcula cu date din bilantul contabil de la data de 31.12.2009.
Acesti coeficientise calculeaza conform OMF 3055/2009 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Lichiditate generala
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de min. 99, 5 %;
Solvabilitate patrimoniala
capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de min. 30 %.
- se va prezenta o scrisoare de bonitate financiara conform bilantului contabil la 31.12.2009, din care sa rezulte valoarea coeficientilor sus-mentionati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari din partea clientilor cu care a incheiat contracte similare. Recomandarile vor fi din partea altor clienti, decat Apa Nova.Prez. unei liste a princ.contracte incheiate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata trebuie sa fie de minim 5.000.000 lei.Autorit.contr.isi rezerva dreptul de a verifica existenta contractelor declarate iar candidatul va avea obligatia de a prez.contr.declarate in termen de maxim 3 zile de la data solicitarii autoritatii contractante.Candidatul va face dovada detinerii urm. utilaje: a)4 buldoexcavatoare sau incarcatoare cu cupa min 1 m3;b)8 autobasculante capacitate minima 18 m3;c) 1 trailer.Op.ec.au obligatia ca pentru fiecare utilaj solicitat ca si conditie min.sa prez.factura fiscala, fisele tehnice ale utilajelor si P.V.de receptie prin care sa demonstreze achizitia aceastuia. Data facturii trebuie sa fie una anterioara datei de depunere a candidaturii. Facturile se solicitanumai pentru bunurile aflate in proprietatea operatorilor economici. Pentru bunurile asigurate prin contracte de inchiriere si/sau leasing, se vor depune copii dupa aceste contracte cu respectarea preved.prez.doc.Ptr.autovehicule, op.ec.trebuie sa prezinte o copie a cartii de identitate a respectivului autovehicul, cu mentiunea ??conform cu originalul ?.Candid.tb.sa asigure personalul de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, astfel: - sofer/mecanic utilaje(4 persoane);
- soferi autobasculanta(9 persoane, din care cel putin un sofer cu categoria C+ E).Pentru fiecare salariat, candidatul trebuie sa faca dovada angajarii acestuia cu contract individual de munca. Se va depune o declaratie pe proprie raspundere din partea candidatului pentru a dovedi indeplinirea acestei cerinte.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2011 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei, nr. 235, corp C1, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
poate participa un singur reprezentant al fiecarui candidat cu imputernicire scrisa semnata si stampilata corespunzator
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toate resursele umane enumerate tb. sa fie disponibile in utiliz. simultana, in Romania si sa fie destinate exclus.ptr.contr.ptr.care candidatul isi depune candidatura.Documentele se vor depune in copie, certificate conform cu originalul.Ptr. demonstr.indepl.cerintelor de la punctelor 3 si 4 candid.Candid. va face dovada certif.ISO 9001, ISO 14001, si OH SAS 18001 valab.la data deschiderii ofertelor.Certificatele vor fi emise de o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standardele europene de certificare.Se vor accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale U.E.Se vor prezenta ultim. rapoarte de audit de supraveghere pentru SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 si OH SAS 18001 valabile (din ultimele 12 luni) - in copie, certificate conform cu originalul.Ofert.vor prezenta planul propriu de sanatate si securitate in munca pe care operatorul economic il va aplica in timpul indeplinirii contractului de prestari servicii.Candid.tb.sa faca dovada asig.unui nr. de 3 rampe de depoz.ptr. excedent, rampe situate in jurul Bucurestiului la o distanta de maxim 10 Km de la Soseaua de Centura. Rampele tb. sa detina acord de mediu eliberat de autoritatile competente. Dovada asig.rampelor se face prin prezentarea contractelor de cumparare, de inchiriere sau de prestari servicii.Procedura este accelerata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestaiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Banului, nr. 3A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax: 021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 10:19