Licitatie Publica - ?Servicii de incasare a taxei de habitat pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ??Reabilitarea colectarii, transportului, depozitarii, prelucrarii deseurilor solide in judetul Dambovita??, de la persoanele fizice si institutiile publice beneficiar
Anunt de participare numarul 113662/31.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse, Tel. +40-245-207.612, In atentia: ing. Traian ICOBET - Director executiv, Email: [email protected], Fax: +40-245-616.827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de incasare a taxei de habitat pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ??Reabilitarea colectarii, transportului, depozitarii, prelucrarii deseurilor solide in judetul Dambovita??, de la persoanele fizice si institutiile publice beneficiare ale serviciului de salubrizare care sunt clienti ai prestatorului pentru activitatea sa de baza si servicii de implementare in sistemul de facturare a modificarilor pentru operatiunile de facturare, incasaresi gestionare a taxei de habitat?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 380, 389.52 si 10, 680, 186.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul-cadru va avea 4 contracte subsecvente in anii 2011 ? 2012, 2012 ? 2013, 2013 ? 2014, 2014 ? 2015, conform documentatiei descriptive
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de incasare a taxei de habitat pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ??Reabilitarea colectarii, transportului, depozitarii, prelucrarii deseurilor solide in judetul Dambovita??, de la persoanele fizice si institutiile publice beneficiare ale serviciului de salubrizare care sunt clienti ai prestatorului pentru activitatea sa de baza si servicii de implementare in sistemul de facturare a modificarilor pentru operatiunile de facturare, incasaresi gestionare a taxei de habitat?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66000000-0 - Servicii financiare si de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei descriptive.Valoarea estimata a acordului-cadru pentru perioada 2011-2015 se estimeaza intre 5.380.389, 52 lei fara TVA si 10.680.186, 72 lei fara TVA, conform documentatiei descriptive.Pretul acordului-cadru se poatemodifica in functie de modificarile legislative si in cazul in care se modifica numarul total al gospodariilor si institutiilor publice platitoare ale taxei de habitat.
Valoarea estimata minima pentru un contract subsecvent este de 1.324.936, 09 lei, fara TVA iar valoarea estimata maxima este de 2.730.530, 55 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 380, 389.52 si 10, 680, 186.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 8700 lei, conform fisei de date a achizitiei.Garantia de buna executie este de 1% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara ??Reabilitarea colectarii, transportului, depozitarii, prelucrarii deseurilor solide in judetul Dambovita??
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea)Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Certificatele/documentele: - in original sau copie legalizata valabile la data depunerii candidaturilor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania ? in cazul persoanelor juridice romane, sau - in original si traducere legalizata in limba romana eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit?in cazul persoanelor juridice straine. Formularul nr.3(Declaratie privind calitatea de candidat/ofertant la procedura de atribuire);Copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de O.R.C;Certificatul constatator, in original sau copie legalizata, emis de O.R.C.;?CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta?, completat;Formularul nr.4(Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) completat;Formularul nr.5(Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora)completat;
Formularul nr.6(Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura)completat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 8 (Informatii Generale)- completat- Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2007, 2008 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente- Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa dovedeasca indeplinirea in ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) a unui nivel minim al cifrei de afaceri de: 1.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 28.12.2010 (pentru persoanele juridice straine). Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2009, 2008 sau 2007, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 7 - Declaratie privind protectia mediului si protectia muncii, completat- certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii emis de organismele competente (ISO 9001) sau echivalent prezentat in original sau copie legalizata- copiedupa documentele care probeaza incasarea de taxe in regim similarAtunci cand un grup de operatori economici depune candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Accelerarea procedurii de atribuire, conform art. 113, alin. (2) din OUG 34/2006 si Ordinului ANRMAP nr. 51/2009
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 10
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 10:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, parter, camera 26
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)membrii comisiei de evaluare 2)reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai candidatilor 3)observatorii desemnati de catre UCVAP; 4) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Criteriile de preselectie: Punctajul, notat P, se obtine prin insumarea punctajului obtinut pentru ?Alte taxe incasate in regim similar si gradul realizat de colectare a taxelor facturate in anul 2009?? notat AT- si a punctajului obtinut pentru ?Acoperire in prestarea serviciului de minim 50 % din numarul total al clientilor prestatorului pentru activitatea sa de baza?- notat AP-, dupa formula: P = AT x 70% + AP x30%.Punctajul maxim 100 de puncte.In ordinea descrescatoare a punctajului se va intocmi clasamentul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 40-21-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40-21-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ - Cale de atac
Adresa postala: Calea Bucuresti nr.3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130104, Romania, Tel. +40-245-612.344, Email: [email protected], Fax: +40-245-611.893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita ? Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala: Piata Tricolorului nr.1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel. +40-245-207.612, Email: [email protected], Fax: +40-245-616.827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2010 11:20