Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de incasare on-line a unor impozite, taxe si contributii prin intermediul cardurilor bancare


Anunt de participare numarul 59883/29.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTARE FISCALA
Adresa postala: STR. APOLODOR NR 17 SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: sediul autoritatii contractante, Tel.0213872370, In atentia: Valerica SECOSAN, Email: [email protected], Fax: 0213102051, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de incasare on-line a unor impozite, taxe si contributii prin intermediul cardurilor bancare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Online
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 750, 000 si 13, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii de incasare on-line a unor impozite, taxe si contributii prin intermediul cardurilor bancare, in conformitate cu Ordinul Presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 718/25.04.2008 pentru aprobarea categoriilor de impozite, taxe, contributii si alte venituri ale bugetului general consolidat care pot fi platite online (prin Internet) de catre persoanele fizice, prin intermediul cardurilor bancare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii de intermediere financiara, cu exceptia serviciilor de banca de investitii, servicii de asigurare si de pensie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de incasare on-line a unor impozite, taxe si contributii prin intermediul cardurilor bancare
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 750, 000 si 13, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 67.500 lei - 1% din valoarea minima estimata a acordului cadru, garantia de buna executie 5%din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat constatator, Certificat de inregistrare, Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, Autorizatia de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei, (OUG nr. 99/2006 - privind institutiile de credit si adecvarea capitalului)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia financiara cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2005-2007) aferenta tranzactiilor cu cardul bancar.
Minimum o scrisoare de bonitate emisa de o terta parte
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre de afaceri anuala din tranzactiile cu cardul bancar de min. 2.330.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara in ultimii 3 ani
Certificari din punct de vedere al securitatii asupra solutiei informatice, emise de organizatii nationale sau internationale recunoscuteCertificari din punct de vedere al securitatii asupra solutiei informatice, emise de organizatii nationale sau internationale recunoscuteStandarde de securitate implementate in cazul tranzactiilor on-line pentru VISA Verified by Visa; pentru MasterCard MasterCard SecureCode
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 contracte in ultimii 3 ani si recomandarile aferenteNumarul de tranzactii (plati) on-line prin card bancar acceptate la plata in ultimul an: min. 75.000Regulamentului nr. 6 din 11.10.2006 privind emiterea si utilizarea instrumentelor de plata electronica si relatiile dintre participantii la tranzactiile cu aceste instrumente, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 927 din 15.11.2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
perioada pana la intrarea in vigoare a OPANAF 718/2008 la 01.10.08 nu permite termenede publicitate sidatorita faptului ca este necesara popularizareala nivel national
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
Criteriul de limitare a numarului de candidati este urmatorul: numarul de tranzactii online prin card bancar acceptate in ultimul an in ordine descrescatoare.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Comisionul/tranzactie aplicat sumelor platite de catre contribuabili
70%
Descriere:
2.
Costuri de instalare/interfatare/configurare
5%
Descriere:
3.
Taxele lunare plus eventuale alte costuri
5%
Descriere:
4.
Numarul de tipuri de carduri emise sub diverse marci ce pot fi procesate
10%
Descriere:
5.
Suport tehnic (acordat contribuabililor care efectueaza plati) - min. 16ore/zi, 365 zile /an-asigurat contribuabililor: prin intermediul unei linii telefonice
5%
Descriere:
6.
Suport tehnic (acordat contri) - min. 16ore/zi, 365 zile /an-asigurat contribuabililor, help online
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1093629/18.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2008 10:30
Locul: Sediul ANAF
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai bancilor comerciale candidate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, BucureSti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Sediul ANAF, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.0213871110/ 0213199680
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer