Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.046.341 RON

Castigatorul Licitatiei: SINDSERV S.A.
Anunt de atribuire (utilitati) numarul 65073/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache, nr.41-43, corp A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021.2065085, In atentia: NIcoleta Popovici, Email: [email protected], Fax: 021 .3175980
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de incasare si facturare in casieriileEnel Energie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Activitatea se desfasoara pe fiecare din cele opt judete, pe raza carora Achizitorul isi desfasoara activitatea, prin cele opt Unitati Teritoriale din structura proprie asa cum sunt prezentate in Anexele 1 la Caietul de Sarcini
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anuntDa
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caracteristicile generale ale achizitiei: - valabile pentru toate cele opt loturi1. Prestatorul trebuie sa asigure incasarea din sold a facturilor de energie electrica emise de catre Achizitor. Facturile vor avea imprimat un cod de bare care permite identificarea unica.Identificarea facturilor in sistemul informatic se va face de regula prin citirea codului de bare, sau, prin introducerea manuala a elementelor de identificare. Incasarea se va face in numerar sau prin POS-urile instalate in ghiseele de incasare.2. In unele situatii va fi necesara si emiterea facturilor de energie electrica pe baza indexului comunicat de client si anume: emitereafacturii de ultim consum in cazul rezilierii contractului, emiterea de facturi de corectii si emiterea de facturi in sistem de autocitire clientilor pentru care sistemul permite acest lucru . In aceste cazuri este necesara prestarea simultana, in ghiseele casieriilor, a urmatoarelor operatii: identificarea clientului in sistemul informatic, preluarea indexului comunicat de client, introducerea in baza de date, emiterea in sistem informatic a facturii si incasarea ei in numerar sau prin POS.3. Activitatea de incasare se desfasoara permanent, in timpul programului de lucru al Achizitorului, aprobat pe fiecare UTC in parte, iar cea de facturare ocazional.Zilnic, la sfarsitul programului de lucru, Prestatorul preda Achizitorului sumele incasate, situatiacentralizatoare a incasarilor si facturile emise (daca este cazul) si chitantele (incasate si anulate).Personalul care manipuleaza facturile de energie electrica trebuie sa asigure pastrarea exemplarului 2 al acestora in bune conditii, pana la predarea lui reprezentantilor Achizitorului, . Achizitorul va asigura arhivarea acestuia conform normelor legale in vigoare.Tot in casierii se desfasoara si activitati de predare si preluare de documente/informatii de la si catre clienti (ex.: materiale informative, chestionare de satisfactie a clientilor, documente referitoare la tariful social, documente referitoare la plata taxelor radio/Tv, altele).Activitatile desfasurate de Prestator vor respecta programul de lucru stabilit pentru fiecare UTC in parte, precum si prevederile procedurilor interne specifice intocmite de Achizitor si puse la dispozitia Prestatorului in momentul incheierii contractului.Numarul estimat de consumatori pentru care Prestatorul desfasoara lunar activitatea de incasare in casierii este conform Anexei nr. 1.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79990000-0 - Diverse servicii comerciale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 046, 341.36RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SA 188
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 4661 Denumirea: Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie (loturile 1, 2, 3)
V.1) Data atribuirii contractului 6/5/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SINDSERV S.A.
Adresa postala: P-ta. Presei Libere, Casa Presei Libere, Corp C1, Et. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Tel.021.319.33.28, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021.319.33.29, Adresa internet (URL): sindserv.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 241850.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 241696.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 4660 Denumirea: Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie (loturile 4, 5, 6, 7, 8)
V.1) Data atribuirii contractului 6/5/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALT UNIVERS COMPANY 2002 S.A.
Adresa postala: Str.Alexandru Ioan Cuza, Nr.81, parter si subsol, Sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011053, Romania, Tel.021/2234209, Email: [email protected], Fax: 021/2234207
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 804750.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 804645.36 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer