Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
621.670 RON

Castigatorul Licitatiei: SINDSERV S.A.
Anunt de atribuire numarul 76913/20.08.2009
Informatii anunt de participare asociat 66903
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Enel Energie
Adresa postala: Pitar Mos, nr. 18, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010451, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021/2065085, In atentia: Nicoleta Popovici, Email: [email protected], Fax: 021/3175980, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Activitatea se desfasoara pe fiecare din cele opt judete, pe raza carora Achizitorul isi desfasoara activitatea, prin cele opt Unitati Teritoriale din structura proprie asa cum sunt prezentate in Anexele 1 la Caietul de Sarcini
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anuntDa
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul trebuie sa asigure incasarea din sold a facturilor de energie electrica emise de catre Achizitor. Facturile vor avea imprimat un cod de bare care permite identificarea unica, in sistemul informatic.Identificarea facturilor in sistemul informatic se va face de regula prin citirea codului de bare sau prin introducerea manuala a elementelor de identificare. Incasarea se va face in numerar sau prin POS-urile instalate in ghiseele de incasare.2. In unele situatii va fi necesara si emiterea facturilor de energie electrica pe baza indexului comunicat de client si anume: emiterea facturii de ultim consum in cazul rezilierii contractului, emiterea facturilor de corectii si emiterea facturilor in sistem de autocitire clientilor pentru care sistemul permite acest lucru. In aceste cazuri este necesara prestarea simultana, in ghiseele casieriilor, a urmatoarelor operatii: identificarea clientului in sistemul informatic, preluarea indexului comunicat de client, introducerea in baza de date, emiterea in sistem informatic a facturii si incasarea ei in numerar sau prin POS.3. Prestatorul trebuie sa asigure si incasarea altor facturi (in afara celor referitoare la consumul de energie electrica) emise de catre Achizitor.4. Activitatea de incasare se desfasoara permanent, in timpul programului de lucru al Achizitorului, aprobat pe fiecare UTC in parte, iar cea de facturare ocazional.Zilnic, la sfarsitul programului de lucru, Prestatorul preda Achizitorului sumele incasate, situatia centralizatoare a incasarilor si exemplarul 2 al facturilor emise (daca este cazul) impreuna cu chitantele (incasate si anulate). Acolo unde nu este posibil ca sumele sa fie predate Achizitorului, acestea se vor preda, la sfarsitul programului, reprezentantilor bancii (societatii) cu care Achizitorul are contract de colectare a numerarului.Personalul care manipuleaza facturile de energie electrica trebuie sa asigure pastrarea exemplarului 2 al acestora in bune conditii, pana la predarea lui reprezentantilor Achizitorului. Achizitorul va asigura arhivarea acestuia conform normelor legale in vigoare.Tot in casierii se desfasoara si activitati de predare si preluare de documente/informatii de la si catre clienti (ex.: materiale informative, chestionare privind gradul de satisfactie al clientilor, documente referitoare la tariful social, documente referitoare la plata taxelor radio/Tv, altele).Activitatile desfasurate de Prestator vor respecta programul de lucru stabilit pentru fiecare UTC in parte, precum si prevederile procedurilor interne specifice intocmite de catre Achizitor si puse la dispozitia Prestatorului in momentul incheierii contractului.Numarul estimat de consumatori pentru care Prestatorul desfasoara lunar activitatea de incasare in casierii este conform Anexei nr. 1.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79990000-0 - Diverse servicii comerciale (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
621, 670RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SA 181
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2009/S89-128843din09.05.2009
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 5079 Denumirea: Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie UTC CALARASI
V.1) Data atribuirii contractului 7/31/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SINDSERV S.A.
Adresa postala: P-ta. Presei Libere, Casa Presei Libere, Corp C1, Et. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Tel.021.319.33.28, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021.319.33.29, Adresa internet (URL): sindserv.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 72295.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 72225.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 5079 Denumirea: Servicii de incasare si facturare in casieriile Enel Energie UTC CONSATANTA
V.1) Data atribuirii contractului 7/31/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SINDSERV S.A.
Adresa postala: P-ta. Presei Libere, Casa Presei Libere, Corp C1, Et. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Tel.021.319.33.28, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021.319.33.29, Adresa internet (URL): sindserv.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 429475.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 429070.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 5079 Denumirea: Servicii de incasare si facturare in casieriile Enle Energie UTC SLOBOZIA
V.1) Data atribuirii contractului 7/31/2009
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SINDSERV S.A.
Adresa postala: P-ta. Presei Libere, Casa Presei Libere, Corp C1, Et. 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013701, Romania, Tel.021.319.33.28, Email: [email protected];[email protected], Fax: 021.319.33.29, Adresa internet (URL): sindserv.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 120490.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 120375.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel -Sectia Contencios Administrativ si Fiscal Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80, Fax: 021/319 .51. 83
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Energie S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize,
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C, et. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/2065085, Fax: 021/3175980
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer