Licitatie Publica - Servicii de inchiriere autocisterne
Anunt de participare numarul 143384/30.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Punct(e) de contact: ovidiu papurica, Tel. +40 214102550, Email: [email protected], Fax: +40 214101681, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inchiriere autocisterne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: pe raza sectorului 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 36, 800 si 843, 640RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numar estimat de contracte subsecvente: 6 (5 contracte in anul 2013, 1 contract in 2014); valoarea celui mai mic contract subsecvent: 36800lei fara TVA; valoarea celui mai mare contract subsecvent: 386400 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inchiriere autocisterne
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati maxime estimate- 7336 ore aferente inchirierii a 7 autocisterne pe o perioada de 131 zile
Cantitati minime estimate- 320 ore aferente inchirierii a 2 autocisterne pe o perioada de 20 zile
Cantitati estimate aferente celui mai mare contract subsecvent- 3360 ore aferente inchirierii a 7 autocisterne pe o perioada de 60 zileCantitati estimate aferente celui mai mic contract subsecvent- 320 ore aferente inchirierii a 2 autocisterne pe o perioada de 20 zile
Valoarea estimata fara TVA: intre 36, 800 si 843, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 16800 lei. Garantia va fi constituita printr-un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virament cu OP vizat de banca emitenta in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cod fiscal: 4364349. Garantia de participare poate fi constituita si in valuta. Cuantumul acesteia va fi calculat tinand cont de rata de schimb comunicata de BNR pentru valuta respectiva din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Dovada constituirii garantiei de participare se va face pana la data limita de deschidere a ofertelor. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%, dar numai daca intruneste conditiile prevazute in Legea nr.346/2004. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de documentele prevazute de Legea nr.346/2004. Garantia se constituie pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul unei contestatii ce va fi respinsa de catre CNSC, se va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG nr. 34/2006. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent constituita cu un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau prin virare intr-un cont deschis la Trezoreria statului, pe numele sau si la dispozitia achizitorului. Inainte de inceperea executiei contractului, prestatorul are obligatia de a alimenta contul respectiv cu 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului, urmand ca restul de 4, 5% sa fie virat prin retinere din prima factura emisa..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de cazier fiscal, valabil la data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul);Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantii vor prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) din care sa rezulte apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie certificate ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va atasa traducerea legalizata a acestora in limba romana.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Data la care expira termenul de achitare a impozitelor, taxelor si contributiilor la buget este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele depuse de catre operatori economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.In cazul ofertantilor care detin puncte de lucru declarate, certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea acordului cadru.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii acordului cadru. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa evidentieze situatia reala a operatorului economic la data limita de depunere a ofertelor si cel putin structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectele de activitate(original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,Conform cu originalul). Ofertantul trebuie sa detina obiect de activitate, principal sau secundar, care are corespondent in codul CAEN pentru serviciile care fac obiectul acordului cadru. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul acordului cadru, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ofertantul va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducerea legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri(Formular B3), pentru care se vor utiliza urmatoarele cursuri de schimb medii: pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Media cifrelor de afaceri globale pe maxim ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 772.800 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor depune: Declaratia privind cifra de afaceri(Formular B3)insotita de documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei de calificare privitor la cifra de afaceri, certificate , ,conform cu originalul? (bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizate si inregistrate de organele competente, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa depuna lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formular 12H). Ofertantii trebuie sa dispuna prin orice forma legala de minim 7 autocisterne pentru apa.
Ofertantii trebuie sa depuna declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. (Formularul 12I). Ofertantii trebuie sa dispuna prin orice forma legala de minim 7 conducatori auto calificati sa conduca autocisternele (minim categoria C).
Asocierea de operatori economici (daca este cazul). Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
Sustinere de catre un tert. Ofertantii au dreptul sa fie sustinuti de catre terte persoane in conditiile art.186 din OUG 34/2006 si art.190 din OUG 34/2006
Ofertantii trebuie sa declare eventualii subcontractanti si va depune o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (Formularul 12G).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2013 12:00
Locul: Intr. Av. Lt. Cranda Ghe. nr.9, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, membrii comisiei, observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu punctaje egale, va fi pretul. In cazul ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc, pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici respectivi prezentarea unor noi propuneri financiare, in plic inchis, de unde sa reiasa propunerea financiara imbunatatita. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Domeniului Public si Dezvoltare Urbana sector 6 - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Tel. +40 214102550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 11:17