Licitatie Publica - Servicii de inchiriere autoturism 5 locuri in cadrul ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR?
Anunt de participare numarul 109306/08.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DE COMERT SI INDUSTRIE SUCEAVA
Adresa postala: STR. UNIVERSITATII NR.15/17, SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS MOLDOVAN, Tel. 0230 520099, Email: [email protected], Fax: 0230 520099, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: reprezentare a mediului de afaceri, consultanta acordata mediului de afaceri si institutiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inchiriere autoturism 5 locuri in cadrul ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Autoturismul va asigura transportul peroanelor si materialelor necesare in din Suceava spre Piatra Neamt, Baia Mare si Bucuresti precum si deplasarile prin aceste orase, din momentul semnarii contractului
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autoturism 5 locuri cu asigurare sofer si carburant pentru 45.000 Km ce vor fi parcursi in perioada de implementare a proiectului ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60171000-7 - Inchiriere de autoturisme particulare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiriere autoturism 5 locuri cu asigurare sofer si carburant pentru 45.000 Km ce vor fi parcursi in perioada de implementare a proiectului ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR? finantat din fonduri europene prin programul POSDRU , respectiv pana la 30.06.2012
Valoarea estimata fara TVA: 143, 400RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul poate fi prelungit cu pana la maxim 12 luni
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 20 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 2.500 lei , garantie de buna executie 10 % din valoarea de atribuire a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/20063.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala5.Certificat Constatator emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. bilantul contabil la 31.12.20092. declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii pentru activitatea de service in perioada de garantie si post garantieAutorizarea RAR calsele I, II, III, IV aferente marcii ofertate.Unitatea service va fi situata la o distanta de maxim 40 Km fata de Suceavab) declaratie pe propria raspundere privind personalul tehnic de specialitate din cadrul unitatii de service pentru toata gama de interventii, inclusiv ITP.Se va prezenta autorizarea RAR a sefului unitatii de service.c) Declaratie pe propria raspundere cu privire la personalul angajat in derularea contractuluiSe va prezenta CV-ul soferului pus la dispozitia Camerei de Comert si Industrie Suceava insotit de copia Cartii de indentitate precum si a Carnetului de conducere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2010 11:00
Locul: sediul Camerei de Comert si Industrie Suceava, Str. Universitatii, nr.15-17 , Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale Autoritatii Contractante, Persoane imputernicite ale operatorilor economici participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene ? Program Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Contract de Finantare cu Numar de identificare POSDRU/80/2.3/S/59871
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Proiect: ?FIT TO TOURISM ? FIT TOUR?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre actul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii
Adresa postala: Str. Universitatii, nr. 15-17, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel. 0230 521506, Fax: 0230 520099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 19:02