Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt-persoane si materiale cu deserventi pentru activitatea de intretinere curenta pentru DRDP Cluj


Anunt de participare numarul 131488/12.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email: [email protected], Fax: 021.315.01.26, Adresa internet (URL): www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: str. Decebal NR. 128, jud. Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamnetul Achizitii, Tel. 0264.432.552; 432.415, In atentia: dl. ing. Ambrozie FODOR, Email: [email protected], Fax: 0264.432.446; 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: str. Decebal NR. 128, jud. Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamnetul Achizitii, Tel. 0264.432.552; 432.415, In atentia: dl. ing. Ambrozie FODOR, Email: [email protected], Fax: 0264.432.446; 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala: str. Decebal NR. 128, jud. Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Punct(e) de contact: Departamnetul Achizitii, Tel. 0264.432.552; 432.415, In atentia: dl. ing. Ambrozie FODOR, Email: [email protected], Fax: 0264.432.446; 432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt-persoane si materiale cu deserventi pentru activitatea de intretinere curenta pentru DRDP Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: DRDP Cluj (SDN 1-7, Autostrada A3)
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt-persoane si materiale cu deserventi pentru activitatea de intretinere curenta pentru DRDP Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60170000-0 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SDN Cluj: 9 bucati;Autostrada A3:3 bucati;SDN Oradea: 8 bucati;SDN Zalau: 6 bucati;SDN Baia-Mare: 6 bucati;SDN Satu-Mare: 6 bucati;SDN Bistrita: 6 bucati;SDN Alba: 9 bucati. Total: 53 autovehicule.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 333, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participale in cuantum total de :33.338, 50 lei raportata la fiecare lot in parte. Garantia de buna executie 5% din valoarea de contract fara TVA. IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; Acorduri de asociere;Declaratie privind art. 181/OUG 34/2006;Declaratie privind eligibilitatea pe art. 180/OUG 34/2006; Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii(Romania/tara in care este stabilit); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat ONRC -echivalent, Cazier Juridic -echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional/ Scrisoare de recomandare, valabile la data depunerii ofertelor; Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009 si 2010 inregistrate la organele competente;Caziere fiscale, certificari; sau echivalent; Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile si dovada acestora, raportata la fiecare lot in parte, astfel: lot 1:129.327, 75 lei;lot 2:114.975 lei;lot 3:114.958 lei;lot 4:86.218, 50 lei;lot 5:86.218, 50 lei;lot 6:86.218, 50 lei;lot 7:86.218, 50 lei;lot 8:129.327, 75 lei;TOTAL: 833.462 lei; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani; Angajament ferm (daca este cazu)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala total pe ultimii 3 ani este :6.667.700lei, astfel: lot1:1.034.622lei;lot2:919.800 lei;lot3:919.664 lei;lot4:689.748 lei ;lot 5:689.748 lei;lot 6:689.748 lei;lot7:689.748 lei, lot 8:1.034.622lei. IMM -urile beneficiaza de 50 % reducere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;O lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani;Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul;Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, specializarea acestora si valoarea serviciilor la care se angajeaza;Experienta similara;Copie dupa document/ contract (pag.1 si ultima) / proces-verbal de receptie nominalizate ca experienta similara;Recomandare (Document constatator) din partea beneficiarilor care sa ateste desfasurarea de activitati similare;Nominalizarea resurselor tehnice care vor fi utilizate la indeplinirea contractului;Nominalizarea responsabilului de contract ? 1 manager cu 3 ani experienta similara/lot, responsabilul cu calitatea (echivalent)? 1 inginer responsabil cu asigurarea calitatii / mentenanta/lot; personalul implicat direct in mentinerea in stare de operativitate a autovehiculului (mecanic, electrician si conducatori de autoutilaje etc/lot;CV-urile personalului; Declaratie de disponibilitate;Autorizatii; Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001 / 2008 sauechivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara in cuantum total de :1.666.925 lei. lot1:258.655, 5 lei;lot2:229.950 lei; lot 3:229.916 lei;lot 4:172.437 lei;lot 5:172.437 lei; lot 6:172.437 lei; lot 7:172.437 lei, lot 8:258.655, 5 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2011 10:00
Locul: DRDP CLUJ - str. Decebal nr. 128 CLUJ -NApoca .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre operatorii economici, Observatori de la Ministerul Finantelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
CNADNR SA BUCURESTI organizeaza procedura de achizitie prin DRDP CLUJ
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ- SERVICIU JURIDIC
Adresa postala: str. Decebal nr.128 jud. Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400205, Romania, Tel. 0264.432.415, Email: [email protected], Fax: 0264.432.415, Adresa internet (URL): www.drdpcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2011 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer