Licitatie Publica - Servicii de inchiriere excavator senile,incarcator frontal ,cilindru compactor vibrator pe loturi
Anunt de participare numarul 123384/11.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Bd. A. I. Cuza, nr.40, Localitatea: Resita, Cod postal: 320088, Romania, Punct(e) de contact: PANDURU PETRU, Tel. 0255502231, Email: [email protected], Fax: 02555210349; 0255502244, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Resita, bd.A.I.Cuza nr.40, jud.Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial iar valoarea este: minim 120000 l si maxim 360000 l
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice, cu cifra octanica de minim 95
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
360000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2011 pana la 31.08.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
constituirea garantiei de participare in cuantum 16000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea
declaratie privind neincadrarea la art.181 din O.U.G. 34/2006
declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura
ceritificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului
document privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2010
scrisoare de bonitate din partea unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabildeclaratii privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare cu cele ofertate in ultimii 3 ani
dovada certificare ISO 9001-9002
certificate de conformitate a produselor furnizate
recomandare din partea unui beneficiar-client
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
numarul de runde al licitatie electronice: 1licitatia electronica va incepe dupa doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de participare la licitatia electronicadurata rundei: 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41743/06.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2011 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.10.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 12:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, resita, bd.A.I.Cuza nr.40
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
numai prin imputernicire din partea ofertantului-cf. formular nr.2 din documentatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC-I.P.J. CARAS-SEVERIN
Adresa postala: RESITA, BD.A.I.CUZA NR.40, Localitatea: RESITA, Cod postal: 310088, Romania, Tel. 0255.502102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2011 14:54