Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PE LOTURI PE O PERIOADA DE 6 LUNI PENTRU TRANSPORTUL DE PERSONAL LA SI DE LA LOCUL DE MUNCA


Anunt de participare (utilitati) numarul 117562/23.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA COMERCIALA -SERV APMD, Tel. 0254506151, In atentia:  SEF SERV ING. UTU VICTOR, Email:  [email protected], Fax:  0254506157, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoara nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Comerciala- SERV APMD, Tel. 0254506151, In atentia:  sef serv Victor Utu, Email:  [email protected], Fax:  0254506157, Adresa internet (URL):  www.cnh.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala:  Str. Timisoarei nr.2 , Localitatea: , Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Punct(e) de contact:  REGISTRATURA CNH SA, Tel. 0254506100, In atentia:  DIRECTIEI COMERCIALA - SERVICIUL APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PE LOTURIPE O PERIOADA DE 6 LUNI PENTRU TRANSPORTUL DE PERSONAL LA SI DE LA LOCUL DE MUNCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: local -transportul intre localitatile aferente Vaii Jiului;judetean si interjudetean -transportul intre oricare localitate din Valea Jiului si o alta localitate din afara Vaii Jiului
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PE LOTURIPE O PERIOADA DE 6 LUNI :
LOT 1 ? SERVICIILOR DEINCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.LONEA
LOT 2 ? SERVICIILOR DEINCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.PETRILALOT 3 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.LIVEZENILOT 4 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.PAROSENILOT 5 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.LUPENI
LOT 6 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.URICANILOT 7 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.P.C.V.J. VULCANLOT 8 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU TRANSPORT PERSONAL IN ECHIPAMENT DE LUCRU PENTRU E.M.VULCAN
LOT 9 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU TRANSPORT PERSONAL IN ECHIPAMENT DE LUCRU PENTRU SCSM PETROSANI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60172000-4 - Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 ? SERVICIILOR DEINCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.LONEANecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 15 locuri pe scaune: 1 bucLOT 2 ? SERVICIILOR DEINCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.PETRILANecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 16 locuri pe scaune: 1 bucNecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 18 locuri pe scaune: 1 buc
LOT 3 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.LIVEZENINecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 16 locuri pe scaune: 1 bucLOT 4 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.PAROSENINecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 16 locuri pe scaune: 2 bucNecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 17 locuri pe scaune: 1 buc
LOT 5 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.LUPENINecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 17 locuri pe scaune: 1 buc
LOT 6 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.M.URICANINecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 16 locuri pe scaune: 1 bucNecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 15 locuri pe scaune: 1 buc
LOT 7 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU E.P.C.V.J. VULCANNecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 16 locuri pe scaune: 1 buc
LOT 8 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU TRANSPORT PERSONAL IN ECHIPAMENT DE LUCRU PENTRU E.M.VULCANNecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 16 locuri pe scaune: 1 buc
LOT 9 - SERVICIILOR DE INCHIRIERE MICROBUZ 10-22 LOCURI INCLUSIV PENTRU TRANSPORT PERSONAL IN ECHIPAMENT DE LUCRU PENTRU SCSM PETROSANINecesar de microbuze 10-22 locuri inclusiv si cu minim 15 locuri pe scaune: 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 604, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare pe fiecare lot; garantia de buna executie 5 % din pretul fiecarui contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie. Plata prioritar prin compensare cu energie electrica si numai in limita posibilitatilor prin OP conf DA sect III art. 10 din proiectul de contract
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 a, c1, d, e din OUG 34 / 2006 si art.69 ind.1 conform formular din documentatie atribuire, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor in original sau copie legalizata, Certificat de inregistrare fiscala Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010, declaratia pe propria raspundere( daca este cazul, conformformularului C3 DIN DA)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale; Bilantul contabil vizat la 30.06.2010 vizat de DGFP sau scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara la data de 30.06.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractanti, Licenta de transport in original si copie valabila la data licitatiei; Copia conforma a licentei de transport pentru fiecare autovehicul (copie) valabila la data licitatiei;Copie carte de identitate; Copie certificat de inmatriculare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2011 10:00
Locul: SEDIUL CNH SA PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform art.11 alin 4 din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la sectiunea I B- CALIFICAREA OFERTANTILOR ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (conform C3 din DA) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Contractul se deruleaza pe baza de comenzi emise de subunitatile beneficiare pe o perioada de 6 luni incepand cu data de 01.05.2011
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030048, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LCJ CNH SA
Adresa postala:  str. Timisoarei nr.2, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332015, Romania, Tel. 0254506100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2011 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer