Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inchiriere si furnizare de echipamente audio/video/multimedia, creatie si productie materiale video/audio/soft, site si materiale promotionale, operare (inclusiv montare, demontare si transport international) pentru Pavilionului Romaniei la Ex


Anunt de participare numarul 132947/08.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Externe
Adresa postala: Unitatea Proiecte Expozitii Mondiale , str. Ermil Pangrati nr. 20, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011884, Romania, Punct(e) de contact: Florin Silitra, Tel. +40 212316337, In atentia: Ferdinand Nagy, Email: [email protected], Fax: +40 212316339, Adresa internet (URL): www.mae.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inchiriere si furnizare de echipamente audio/video/multimedia, creatie si productie materiale video/audio/soft, site si materiale promotionale, operare (inclusiv montare, demontare si transport international) pentru Pavilionului Romaniei la Expozitia Internationala 2012 Yeosu, Republica Coreea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Yeosu, Republica Korea
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de inchiriere si furnizare de echipamente audio/video/multimedia, creatie si productie materiale video/audio/soft, site si materiale promotionale, operare (inclusiv montare, demontare si transport international) pentru Pavilionului Romaniei la Expozitia Internationala 2012 Yeosu, Republica Coreea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
92111250-9 - Productie de filme de informare (Rev.2)
30199500-5-Bibliorafturi, mape de corespondenta, clasoare si articole similare (Rev.2)
32342410-9-Echipament de sonorizare (Rev.2)
50342000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului audio (Rev.2)
72212000-4-Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pavilionul se realizeaza (constructie, amenajare si o mare parte din dotari) de catre o companie specializata (denumita in continuare ?Constructor?), autorizata sa execute lucrari de proiectare si constructie in Republica Coreea, conform legislatiei locale. Prin prezenta procedura se doreste achizitionarea materialelor video/aplicatiilor software/materialelor audio ce personalizeaza pavilionul, ca principali vectori de informatie cu privire la tema nationala de expunere, a unei parti din echipamente (respectiv a echipamentelor pe care ruleaza aplicatiile mentionate si care au un grad mare de interactiune cu publicul, prin natura conceptului), a materialelor promotionale pentru pavilion si a unor servicii conexe (transport, montaj, operare etc.).
Valoarea estimata fara TVA: 3, 040, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 45000 Lei. Garantia de participare se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis de catre o banca sau o societate de asiguare, pentru suma mai sus mentionata (conform Form. 16) sau prin virament bancar. Garantia de participare se constituie in Lei.In situatia in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul si codul unic de identificare al MAE sunt urmatoarele: numar cont: RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166 deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti; Numar CUI 4266863.In cazul in care scrisoarea de garantie de participare este emisa de catre o societate de asigurare, ofertantul este obligat sa faca dovada platii politei de asigurare aferente.In cazul in care scrisoarea de garantie este emisa in limba romana, se va depune in cadrul ofertei forma originala.Daca instrumentul de garantare este emis intr-o alta limba decat cea mai sus mentionata, originalul va fi insotit de o traducere autorizata in limba romana. In cazul unei asociatii, documentul de garantare va fi emis pe numele liderului asociatiei.Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere aofertelor.Instrumentul de garantare (insotit de documentele solicitate mai sus, dupa caz) poate fi inclus in oferta (in coletul aferent documentatie sigilat si vizibil marcat, intr-un plic separat) sau prezentat cel mai tarziu de catre reprezentantul ofertantului la data/ora deschiderii ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie in lei.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Scrisoare de Garantie de Buna Executie (conform Formular 20, emisa de catre o banca sau o societate de asigurare), prezentata in original in limba romana, sau daca este emisa intr-o alta limba, scrisoarea de garan?ie de buna executie va fi prezentata in original, insotita de o traducere autorizata in limba romana, ?i va fi depusa inainte de data semnarii contractului, numai de catre ofertantul declarat castigator.In cazul in care Scrisoarea de Garan?iei de Buna Execu?ie este emisa de o societate de asigurari, Ofertantul are obliga?ia de a prezenta dovada pla?ii poli?ei de asigurare aferente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat de la Bugetul de Stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (form 1), cazier judiciar si fiscal al companiei; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 (form 2); certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia agentul economic isi are sediul social privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (taxele, impozitele, contributiile sociale etc.) din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile la data de 25 ale lunii anterioare datei depunerii ofertei; Certificat de plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile la data de 25 a lunii anterioare datei deschiderii ofertelor; Ofertantii originari din/stabiliti in alta tara decat Romania, au obligatia de a inainta documentele mai sus mentionate sau oricare alte documente similare care fac dovada platii la data relevanta conform legii aplicabile tarii unde este stabilit. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctul III.2.1.a) se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca nu se emit astfel de documente. In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale privind declaratia pe propria raspundere, se va intocmi o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens. Declaratie calitate participant (form 3); certificat de participare cu oferta independenta (form 4); declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 (form 5) ? se va prezenta de ofertant/subcontractant/tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Ferdinand Nagy, Dragos Rosu, Daniel Postole, Dan Carbarau, Nicolae Mitu, Mihaela Chitic, Florin Silitra, Ana Barz. Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte numele, sediul, persoanele autorizate/administratorii, domeniile de activitate; Obiectul contractului trebuie sa corespunda codului CAEN indicat in cadrul certificatului emis de Oficiul Registrul Comertului;
Persoane juridice/fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate; Obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente;
In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare decat 3.040.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Ofertantul a realizat in ultimii 3 ani cel putinurm. activitati*:
1.Creat. si product. de mat. audio/video/soft si site, cu o val. cumulata echiv. a cel putin 800000 lei;2.Furniz/inchiriereechip. audio/video/multimd, cu o val. cumulata echiv. a cel putin 400000 lei;
3.Creat. si product. de mat. publicitare, cu o val. cumulata echiv. a cel putin 400000 lei.
Se solicit recomandare/recomandari pentru contractul/contractele din care rezulta indeplin. activit. de mai sus.
Nota*: In cazul in care ofertantul a avut calitatea de asociat sau subcontractant, cerinta va fi considerata indeplinita daca ofertantul a executat efectiv respectiva activitate.
B.Res. umane: Info general si ref. personal responsabil - 15 pers. din care 4 coordonatori si alti 11 specialisti lumini/videoedit/video product/sunet/IT: trebuie sa aiba preg. de specialitate si efectuarea unor stagii de pregatire/instruire pentru activitatea de service/reparatii si operare, la standardele impuse de producatorii echip. Se refera la personalul de care poate dispune ofertantul (nu este necesar a fi angajat la data limita de depunere a ofertelor).
C.Info privind dotarile specifice.
ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Activitatea deservice/reparatii si operare poate fi executata numai de persoane care au pregatire corespunzatoare (efectuarea unor stagii de pregatire/instruire pentru activitatea de service/reparatii si operare, la standardele impuse de producatorii echipamentelor).
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Z / 14 / 11.01.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2012 11:00
Locul: MAE-Unit Proiecte Expo Mondi (UPEM), Ermil Pangrati, Nr.20, Sect 1, Bucuresti 011884, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa, de catre ofertanti, pentru a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care mai multe oferte admisibile au acelasi cel mai mic pret ofertat, ofertantii aflati in aceasta situatie vor proceda la depunerea unei noi ofertei financiare in plic inchis, in urma solicitarii autoritatii contractante. In eventualitatea unei asocieri, ofertantul va trebui sa prezinte in oferta sa form. 14 si un Acord de Asociere conf. Form.15, iar fiecare membru de grup (incluzand liderul) va inainta toate documentele si formularele solicitate in cadrul fisei de date. Toate certificatele/documentele/formularele solicitate trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, impreuna cu stampila si semnatura reprezentantului legal al companiei. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se vor utiliza abrevieri. Documentele care vor fi inaintate in forma originala: i) documentele emise de societati de asigurare, banci sau alte institutii financiare; ii) toate documentele intocmite/emise de catre Ofertant (incluzand asociatii, subcontractorii si/sau terti sustinatori) pentru a participa la prezenta procedura de achizitie publica, incluzand si angajamentul ferm de sustinere din partea unui terte parti. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care documentele sunt emise in alta limba decat limba engleza sau romana, acestea vor fi insotite de o traducere autorizata in limba engleza sau romana. Persoana care este autorizata sa semneze declaratiile/formularele, va depune dovada capacitatii sale de reprezentant legal al operatorului economic iar in cazul cand respectiva persona nu este reprezentantul legal al operatorului economic, va atasa o imputernicire semnata de catre reprezentantul legal al respectivului operator economic, precum si dovada calitatii de reprezentant legal al mandantului. (Model de imputernicire ? Form.17).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Legislatie si Contencios - Ministerul Afacerilor Externe
Adresa postala: Aleea Alexandru nr. 31, sector 1., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011822, Romania, Tel. +40 214311444, Email: [email protected], Fax: +40 213192374, Adresa internet (URL): www.mae.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2012 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer