Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inchiriere tubeta in canalizatie subterana de telecomunicatii si servicii de inchiriere cablu optic (?fibra neagra") pentru sediile M.A.I. din municipiul Bucuresti.


Anunt de participare numarul 142116/22.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 214301925, In atentia: -, Email: [email protected], Fax: +40 213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inchiriere tubeta in canalizatie subterana de telecomunicatii si servicii de inchiriere cablu optic (?fibra neagra") pentrusediile M.A.I. din municipiul Bucuresti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 46 luni
Valoarea estimata fara TVA: 7, 519, 228.08RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ctr subsecv vor fi anuale/lunara fctie de aloc bug Estim a cant min/max pt AC inchiriere tub min/max 15/240km inchiriere tub in racord min/max 1/16km inchiriere cablu optic min/max 20/320km Estim a cant min/max pt 1 ctr subsecv inchiriere tub min/max 1/177km inchiriere tub in racord min/max 1/8km inchiriere cablu optic min/max 1/204km Val celui mai mare ctr subsecv 1.084.279, 52 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea serviciilor de inchiriere tubeta in canalizatie subterana de telecomunicatii (din portiunea de canalizatie subterana a Contractantului instalata intre camerele de tragere, din canalizatia acestuia, cele mai apropiate de cladirile racordate apartinand Achizitorului), inchiriere tubeta in racord (dintre cea mai apropiata camera de tragere din canalizatia subterana a Contractantului, dc cladirca Achizitorului si punctul dc acces in cladirea Achizitorului) si inchiriere cablu optic (?fibra neagra"), .pentrusediile M.A.I. din municipiul Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64214400-3 - Inchiriere de linii terestre de comunicatii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. inchiriere tubeta (din portiunea de canalizatie subterana a Contractantului instalata intre camerele de tragere, din canalizatia acestuia, cele mai apropiate de cladirile racordate apartinand Achizitorului): max 240 km
2. inchiriere tubeta in racord (dintre cea mai apropiata camera de tragere din canalizatia subterana a Contractantului, dc cladirca Achizitorului si punctul dc acces in cladirea Achizitorului): max 16 km.
3. inchiriere cablu optic (?fibra neagra"): max 320 km.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 519, 228.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
46 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 150.380 lei sau echivalentul in alta valuta calculat la cursul leu/alta valuta mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru luna anterioara depunerii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelorModul de constituire a garantiei pentru participare: prin virament bancar sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO86TREZ7005005XXX000168, cont deschis la Directia de Trezorerie a municipiului Bucuresti, Cod Fiscal 4267095.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG 925/2006.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art 278^1 alin. (1) lit. c) din OUG 34/2006 este de 8311, 92 leiOfertele care un sunt insotite, la data deschiderii, de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie se poate solicita la incheierea contractului subsecvent. Cuantumul acesteia va fi de pana la 10% din pretul contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 89 alin. (1), (2) si (3), 90 alin. (1) si (3), 91 si 92 alin. (21) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note: - toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente care vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, se va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- documente emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
- in cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al ofertantului (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 2.
Cerinta nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.3.
Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1. Ofertantul (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.
Nota: in cazul tertului sustinator Formularul nr. 4 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.
2. Certificat de atestare fiscala (datoriila bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.
3. Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.
Cerinta nr. 4 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Ofertantul (lider, asociat, subcontractant, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 6, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul M.A.I.:
Ion Stoica - Secretar General al M.A.I.
Danut Tudor - Secretar general adjunct al M.A.I.
Stelica Dragulin - Director Directia Generala Financiara
Florin Cosmoiu ? Desemnat Director Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Mihai Badescu ? Imputernicit Director Directia Generala Juridica
Persoana cu functie de decizie din cadrul D.A.A.C.T.I: .
Romica Marinescu - DirectorEmil Lungu - Sef serviciu achizitii publice pentru TIC
Cerinta nr. 5
Ofertantiil ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, conforma cuFormularul nr. 7 prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni:
a) ca, in termen de 45 zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania;
b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Note: - toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- in cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare;
- a nu se folosi prescurtari;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- in cazul depunerii unei oferte/candidaturi in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
- ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine
1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC dincare sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 3Informatii privind cifra de afaceri. Se vor completa in Formularul nr. 8 - Informatii generale.
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012).
Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri, astfel: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012), trebuie sa fie de min. 2.000.000 lei fara T.V.A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Din aceste formulare trebuie sa rezulte in mod cumulativ suma demin. 2.000.000 lei fara T.V.A.
Cerinta nr. 2Bilantul contabil aferent anului2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Operatorii economici straini vor depune bilantul in copie legalizata si, de asemenea, un document emis de o autoritate competenta, din care sa rezulte reglementarile in vigoare cu privire la incheierea si depunerea bilantului, din tara respectiva.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.
Cerinta nr. 1Informatii generale privindsituatia economica si financiara
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat.
Cerinta nr. 4
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, conform Formularului nr. 9, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza in Formularul nr. 8 ? Informatii generale.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.ANUL CURS leu / Euro2010 4, 21222011 4, 23912012 4, 4593Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.eu).-Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8.Angajamentul se va completa in conformitate cu Formularul nr. 9
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 4
Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 15.
Cerinta nr. 3
Informatii privind asocierea
Se vor prezenta: - Lista cuprinzand asociatii, conform Formularuluinr. 13.
- Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, conform Formularului nr. 14.
- Declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.
3. In cazul ofertantilor de alta nationalitate (straini), documentele solicitate si emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
4. Pe perioada de derulare a contractului, in cazurile foarte bine justificate, expertii prevazuti de catre ofertant in Formularul nr. 11 pot fi inlocuiti doar cu acordul beneficiarului, cu alte persoane care sa indeplineasca cerintele de calificare pentru experti.
5. Toate diplomele sau certificarile vor fi emise de institutii abilitate conform legislatiei in vigoare
Cerinta nr. 5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
- absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta
- experienta intr-un proiect similar
- absolvent cu diploma sau certificare a cel putin unui curs in domeniul fibrei optice
Note:
1. Pentru fiecare specialist se vor prezenta:
- curriculum vitae (CV) format EUROPASS
- copii, cu mentiunea ?conform cu originalul?, ale diplomelor de studii si certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza
- documentele suport din care sa reiasa experienta specifica (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul")- Declaratia de disponibilitate, conform Formularului nr. 12.
2. In cazul in care speciali?tii prezentati nu vorbesc romana, ofertantul va asigura traducere si interpretare de specialitate, in romana pe toata durata contractului. Ofertantul va lua masuri pentru asigurarea unor traduceri decalitate. In acest sens va prezenta CV-urile traducatorilor, atestatele si diplomele acestora.
Cerinta nr. 2 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de serviciiSe va prezenta lista personalului propus de Ofertant pentru indeplinirea contractului, conform Formularului nr. 11. Echipa propusa trebuie sa includa cel putin urmatorii speciali?ti:
manager de proiect - un specialist
- absolvent de studii superioarefinalizate cu diploma de licenta
- experienta dovedita in calitate de manager de proiect- absolvent a cel putin al unui curs certificat in domeniul "Manager de proiect"
experti retele de comunicatii si fibra optica - 2 specialisti- absolvent de studii superioare finalizate cu diploma de licenta
- experienta intr-un proiect similar
- absolvent cu diploma sau certificare a cel putin unui curs in domeniul retele de comunicatii si
fibre optice.
inginer Fibra optica - 3 specialisti
Cerinta nr. 1(experienta similara)
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 10, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. In acest sens Ofertantul va prezenta un numar maxim de 3(trei) documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de min. 1.084.279, 52 lei
Cerinta nr. 2
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu.
Cerinta nr. 1
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism acreditat care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul nr. 15.Se va completa Formularuluinr. 13.Se va completa Formularului nr. 14.-Angajamentul se va completa in conformitate cu Formularul nr. 16-Se va completa Formularul nr. 11Se va completa Formularul nr. 121. Se va completa Formularul nr. 102. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pentru anul prestarii serviciului.ANUL CURS leu / Euro2010 4, 21222011 4, 23912012 4, 4593Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul mediu stabilit de Banca Centrala Europeana pentru luna anterioara depunerii ofertei.Original sau copie conform cu originalulOriginal sau copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pret unitar fara TVA.b) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU exista limite.c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile - sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : d) existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice - numarul participantilor la licitatia electronica - clasament. Durata unei runde 1 (una) zi, Nr de runde ale licitatiei electronice: 1 (una), Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.f) informatiile disponibile la: http: //www.elicitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 11:00
Locul: Sediul DAACTI, Str. Leaota, Nr. 2A, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor se recomanda a nu fi mai mare de 2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Precizari specificea) elem of care urmeaza sa faca ob reofert: pretulb) limite ale pretului care poate fi imbunatatit: NU exista limitec) sist va pune la disp particip la lic el inf ref la preturi sau valori noi prezentate in cadrul lic el, nr particip la lic el, clasamentd) Inainte de lansarea lic el, aut contract va realiza o eval integrala a of. In vederea realiz lic el, aut contract va introduce inf solicit automat de sist. Aut contract va inv toti of care au depus of admis sa prezinte preturi noi. Inv se trans simultan, tuturor of admisi. Inv de particip si notificarile de incepere a lic el vor fi generate si trans aut de catre SEAP la adr de posta el inreg in sist ca adr de contact si vor fi disponibile in secti Notificari de sistem.e)In cadrul lic el of particip vor imbunatati of depuse anterior organiz acestei faze, lic el se va findupa desf rundei nr1 a lic el. In cazul in care op ec, declarat admis nu modifica pretul in cadrul fazei de lic el la stabilirea clasament final este luata in considerare of depusa initial, si care a fost introdusa in SEAP de aut contract.f) in vederea particip la lic el op ec trebuie sa fie inregistrati si sa detina certif dig valid pt acces in sistem. Inf disponibile pt conect si inreg la: http: //www.elicitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF. Contractul de achizitie publica se va atribui cu resp art. 200 din OUG 34/2006 in baza rezult lic el asa cum prev art. 169 alin. (2) din OUG 34/2006. Dupa incheierea lic el, se solicita op ec de pe primul loc sa transmita aut contract Formularul de oferta nr 18 si Anexa 1 , completate cu val rezultate in urma lic el. In cazul in care, dupa final lic el, vor exista preturi egale, aut contract va solicita op ec noi propuneri financiare, in scopul departajarii, care se vor depune in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10086, Romania, Tel. +40 213037080, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2013 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer