Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inchiriere: Utilaj incarcare cenusa, Incarcator frontal pe senile, Buldoexcavator cu cupa minim 0,5 mc., Motocompresor


Anunt de participare numarul 124792/29.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala:  STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120208, Romania, Punct(e) de contact:  MARIAN LUNCA, Tel. 0238725447, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0238427237, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
- Contract de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul de investitii: Regularizare rauIalomitaamonte si aval Targoviste in zonele Branesti, Sacuieni, Comisani, Bucsani, Marcesti, Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, jud. Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Lucrarile propuse sunt amplasate in zonele Branesti, Sacuieni, Comisani, Bucsani, Marcesti, Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, jud. Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele PT+CS, DE si DTAC), verificare proiect si executie lucrari la obiectivul de investitii: ?Regularizare rauIalomitaamonte si aval Targoviste in zonele Branesti, Sacuieni, Comisani, Bucsani, Marcesti, Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, jud. Dambovita?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45243510-0 - Diguri de aparare (Rev.2)
45246200-5-Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: Elaborare documentatie tehnico-economica (fazele PT+CS, DE si DTAC), verificare proiect si executie lucrari la obiectivul de investitii: ?Regularizare rauIalomitaamonte si aval Targoviste in zonele Branesti, Sacuieni, Comisani, Bucsani, Marcesti, Dobra, Gheboaia, Finta, Cornesti, jud. Dambovita?
Valoarea estimata fara TVA: 37, 390, 985RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile Art. 122, lit. J din OUG nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 560 000 RON; Garantia de buna executie: 5 % din valoarea (fara TVA) a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe acordate de Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, cuprinse in Proiectul F/P 1579/2006 si cofinantat de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind situatia personala a operatorului economicCazier judiciar
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeDeclaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta deUrgenta a Guvernului nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare
Certificat de inregistrare;
Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate ? proiectare si executie lucrari constructii hidrotehnice si amenajari hidrotehnicePersoanele straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica precum si, daca este cazul, de atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit (se va verifica obiectul de activitate ? proiectare si executie lucrari constructii hidrotehnice si amenajari hidrotehnice).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Bilant contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 sau balanta de verificarecontabila ;a 31.12.2010 vizate si inregistrate de organelle in dreptInformatii generale privind cifra de afaceriObligatii contractuale in desfasurare (daca este cazul)Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin 73 525 000 lei (fara TVA) pentru lucrari si cel putin 1 250 000 lei (fara TVA) pentru serviciile de proiectare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: - Lista principale lucrari executate in ultimii 5 ani-Lista principale prestari de servicii in ultimii 3 (trei) ani-Formularul ?Experienta similara? pentru contractul sau contractele de valoare minima impusa-Recomandari din partea unor beneficiari/clienti pentru executia unor lucrari si servicii similare-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor de proiectare si respectiv ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si al responsabilului tehnic cu executia lucrarilor si respectiv al responsabilului cu verificarea calitatii.-Declaratie si lista cu echipamentele tehnice din dotare;
-Prezentarea masurilor luate de ofertant pentru protectia mediului.-Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii-Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu-Certificat OHSAS 18001 sau echivalent-Sistem de Management al Sanatatii si SecuritatiiOcupationale, -Certificat SA 8000- responsabilitate sociala sau echivalent, -Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)-Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul)-Informatii privind sustinerea operatorilor economici (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi finalizat cel putin 1 (unu) contract executie lucrari similare cu o valoare egala (sau mai mare) de 36 760 000 lei (fara TVA) sau cel mult 3 (trei) contracte executie lucrari similare de valoare cumulata egala (sau mai mare) de 36 760 000 lei (fara TVA)Se solicita ofertantului servicii prestate in ultimii 3 ani: cel putin 1 (unu) contract similar cu o valoare egala (sau mai mare) de 620 000 lei (fara TVA) sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulata egala (sau mai mare) de 620 000 lei (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
247/23.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 11:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Localitatea: Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire emisa de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect F/P 1579 (2006)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pentru intocmirea corecta a ofertei se recomanda vizitarea amplasamentului lucrarilor.Vizitarea amplasamentului se va face in data de: 27.07.2011.Intalnirea va avea loc la sediul S.G.A. Dambovita, Calea Ialomitei, nr. 1, Targoviste, la ora 11, 00, de unde se va pleca la amplasament cu un reprezentant al autoritatii contractante.Participantii la vizitarea amplasamentului vor prezenta documente de reprezentare din partea ofertantului cu semnatura si stampila acestuia.Ofertantii vor suporta toate costurile legate de vizitarea amplasamentului.Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului , ,Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art.256^2, alin.(1), lit.a), din OUG nr.34/2006, cu mod.si compl.ult.].
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita ? Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120208, Romania, Tel. 0238.725 446, Email:  [email protected], Fax:  0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2011 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer