Licitatie Publica - SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE CU SOFER PENTRU TRANSPORT PERSONAL, TRANSPORT MARFA, TRANSPORT CU VEHICULE INDUSTRIALE, SERVICII DE INTRETINERE, REPARARE SI VERIFICARE ECHIPAMENTE SPECIFICE INDUSTRIEI MINIERE
Anunt de intentie (utilitati) numarul 21144/02.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 0254506151, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE CU SOFER PENTRU TRANSPORT PERSONAL, TRANSPORT MARFA, TRANSPORT CU VEHICULE INDUSTRIALE
II.2) Tipul de contract
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
diverse tipuri de vehicule pentru transport personal la si de locul de munca, transport steril, cenusa termocentrala, carbune, diverse materiale
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
60000000-8 - Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2012
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 9, 410, 500RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie.Plata prioritar prin compensare cu energie electrica, in limita posibilitatilor prin OP.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
vehiculele sunt utilizate pentru transport personal la si de locul de munca, transport steril, cenusa termocentrala, carbune, diverse materiale
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE INTRETINERE, REPARARE SI VERIFICARE ECHIPAMENTE SPECIFICE INDUSTRIEI MINIERE
II.2) Tipul de contract
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de verificari, intretinere si/sau reparare pentru motoare electrice de suprafata si subteran, aparate de masurare a gazului metan, stalpi individuali de sustinere, material rulant, masini de extractie, etc
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2012
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 9, 537, 129RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie.Plata prioritar prin compensare cu energie electrica, in limita posibilitatilor prin OP.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
verificari, intretinere si/sau reparare pentru motoare electrice de suprafata si subteran, aparate de masurare a gazului metan, stalpi individuali de sustinere, material rulant, masini de extractie, etc
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 18, 947, 629 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 06:58