Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE INDUSTRIALE CU SOFER -AUTOMACARALE SARCINA MIN. UT. 12T,18T,25T,40T


Anunt de participare (utilitati) numarul 137376/12.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA COMERCIALA, Tel. +40 0254506151, In atentia: SERVICIUL APMD, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: str. TIMISOARA, nr. 2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA CNH-SA, Tel. +40 0254506151, In atentia: SERVICIUL APMD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE INDUSTRIALE CU SOFER -AUTOMACARALE SARCINA MIN. UT. 12T, 18T, 25T, 40T
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: BENEFICIAR
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE INCHIRIERE VEHICULE INDUSTRIALE CU SOFER
Automacara sarcina minima utila 12t inclusiv, 1 buc ? lot I
Automacara sarcina minima utila 18t inclusiv, 1 buc - lot II
Automacara sarcina minima utila 25t inclusiv, 1 buc ? lot III
Automacara sarcina minima utila 40t inclusiv, 1 buc- lot IV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I? 1 VEHICUL automacara sarcina minima utila 12 t
Lotul II - 1 VEHICUL automacara sarcina minima utila 18 t
Lotul III- 1 VEHICULautomacara sarcina minima utila 25 t
Lotul IV - 1 VEHICUL automacara sarcina minima utila 40 t
Valoarea estimata fara TVA: 62, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2% din valoarea estimata a contractului pentru fiecare lot: 696 lei - lot I, 203 lei - lot II, 210 lei-lot III, 140 lei ? lei lot IVValabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis im conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A. Se poate constitui si prin: ordin de plata (in contul autoritatii contractante RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Filiala Petrosani) sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278.1 din OUG 34/2006, cu modific. si completarile ulterioare. reprezinta 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA. Se va constitui prin: 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Garantia de buna executie se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 92, alin 4) din HG 925/2006, cu modific. si completarile ulterioare.Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplininesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie conform anexei nr.1sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare si din cuantumul garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de productie.Plata prioritar prin compensare cu energie electrica si numai in limita posibilitatilor prin OP. Prestatorul are obligatia de a initia lantul de compensare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.Cerinta nr. 1 : Declaratia privind eligibilitatea, ofertantul si tertul sustinator vor prezenta Formularul 1.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006, ofertantul va prezenta Formularul 2.Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertentii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. cCerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1, din OUG 34 / 2006, ofertantul, tertul sustinator si subcontractantii vor prezenta Formularul 3. Obs. In conf. cu preved. art. 2 din Ordinul ANRMAP nr. 170/2012, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: DIRECTOR GENERAL ? ing. DRAGOI NICOLAEDIRECTOR ECONOMIC ? ec. POPESCU VERGINICADIRECTOR TEHNIC ? ing. NICOLESCU CRISTIANDIRECTOR COMERCIAL ? ing. SUCIU ADRIANING. SEF ELECTROMECANIC ? ing.POPESCU ALEXANDRU
SEF SERVICIU LCJ - jr. BALINT ILEANA
SEF SERVICIU METMI - ing. TESLICI FLORIN
SEF SERVICIU FCIT - ec. PALANCEANU CARMEN
SEF SEVICIU APSP- ing. UTU VICTORCerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, ofertantul va prezenta Formular 4.Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, ofertantul va prezenta Formular 5.Cerinta nr. 6 (daca este cazul)Acord de asociere, se va prezenta Formular 6(in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna)Fiecare dintre asociati vor prezenta cerintele solicitate la III.2.1a), III.2.1b) Cerinta nr. 1: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?- valabil la data de deschidere a ofertelor- din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (Daca este cazul)
informatii referitoare la vehiculul de care poate dispune ofertantul pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 12:00
Locul: sediulCNHSA PETROSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la cap. III.2, in conformitate cu art. 11 alin. (4) HG 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. ( Formularul B). 2.Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor fiecarei oferte admisibile in parte si intocmirea, in ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare.Compararea preturilor se realizeaza la valoarea fara TVA. In cazul in care preturile cele mai mici ofertate sunt egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au indeplinit toate criteriile de calificare solicitate si au pretul cel mai scazut, o noua propunere financiara in plic inchis.Solicitarea se va face prin adresa scrisa in care se va specifica si data si locul stabilit pentru deschiderea acestora.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL LEGISLATIE CONTENCIOS JURIDIC
Adresa postala: str. TIMISOARA, nr.2, Localitatea: PETROSANI, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 0254506100, Fax: +40 0254541460, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer