Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de inchiriere vehicule industriale cu sofer pentru activitati de deszapezire in perioada 2009-2013


Anunt de participare numarul 84154/11.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE SALUBRITATE CRAIOVA
Adresa postala: STR. MIHAI VITEAZU, NR.20, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200759, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUPU, Tel.0251414660, Email: [email protected], Fax: 0251417967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii de salubrizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de inchiriere vehicule industriale cu sofer pentru activitati de deszapezire in perioada 2009-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv servicii de transport in vehicule blindate, si servicii de curier, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: arterele de circulatie si trotuare din mun. Craiova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 500, 000 si 32, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 contracte in perioada decembrie-15 martie a fiecarui contract subsecvent, 7500000lei, 7800000lei, 8200000 lei, 8500000lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contracte subsecvente de prestari-servicii cu vehicule industriale cu sofer, pe raza mun. Craiova, in perioadele de iarna ale anilor: 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012, 2012-2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
60181000-0-Inchiriere de camioane cu sofer (Rev.2)
60182000-7-Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor inchiria un numar de maxim 66 vehicule industirale cu sofer si camioane. in functie de conditiile meteo din fiecare iarna cantitatea de vehicule se poate diminua sau suplimenta.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 500, 000 si 32, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2009 pana la 15.03.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare in cuantum de 100.000 lei- garantie de buna executie - conform fisei de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl eligibilitate, decl calit part. proc, decl privind neincadrarea in art 181, dovada plata taxe si impozite la bugetul general si la cel local, copie dupa CUI, certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale, cifra de afaceri
bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau cel putin egala cu 15.000.000leiconform art. 9 din Hg 925/2006, modificat prin Hg 834/2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
princip, . prestari pe ultimii 3 ani, recomandare cel putin 2 beneficiari, decl privind dotarea + decl vehicule rezerva, decl perioada de "start" mai mica de 2 ore, declaratie cu personalul, declaratie cu forma de proprietate a vehiculelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2009 11:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii legali ai ofertantilor, comisia de evaluare si observatori UCVAP(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: b-dul N. Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la constatarea unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul S.P.Salubritate
Adresa postala: Mihai Viteazu, nr.20, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200759, Romania, Tel.0251414660, Fax: 0251417967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer