Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inchiriere vehicule marfa cu sofer ( autocisterna 10 tone ) Cod CPV 60180000-3


Anunt de participare (utilitati) numarul 136838/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: EXPLOATAREALIVRARI CFU, Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Punct(e) de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 0758250687, In atentia: DIANA VINTURICI, Email: [email protected], Fax: +40 0253410085, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de inchiriere vehicule marfa cu sofer ( autocisterna 10 tone ) Cod CPV 60180000-3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si servicii de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: SECTIA ROVINARI a EL CFU MOTRU
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inchiriere autocisterna 10 tone pentru transportul motorinei ce alimenteaza locomotivele ce se afla in exploatare la sectia Rovinari, statiile Rosia si Cocoreni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inchiriere 1 bucata autocisterna 10 tone
Valoarea estimata fara TVA: 40, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 402 lei si se constituie cf.art.86 alin.1 din HG925/2006).Modul de constituire a garantiei pentru participare: -scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formularului nr. 11;
-ordin de plata vizat de banca insotit de un document prin care se specifica destinatia acestuia - garantia de participare se va constitui in contul de garantii al autoritatii contractante RO37 RZBR 0000 0600 1248 0426 deschis la RAIFFEISEN BANK MOTRU ;
- numerar depus la casieria unitatii ;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei - cel putin 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la deschidere.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 ยน din OUG nr.34/2006. Gar.de buna exec.este de 10% din val.contractului, fara TVA, si se constituie prin scris.de gar.bancara, (depunerea la casierie a unor sume in numerar, prin retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale cf HG 1045/2011 sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Plata in term.de 90 zile de la inreg.fact.la EL CFU MOTRU, prin ord.de compens.cu en. electr.cf HG 685/1999 sau prin alte modalit.legale de plata in functie de disponib.achizitorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie eligibilitate cf.art.180, 181 din OUG.34/2006, Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului de prestari servicii- FORMULARUL 12 C, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 conform formular atasat ? incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica ( persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : ing. Nicolae Giuran ? director EL CFU MOTRU, ec.Marian Olaru ? contabil-sef EL CFU MOTRU, ing. ION IORGA -sef Departament Tehnic EL CFU MOTRU), Declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal, prin care operatorul economic confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate, insotita de o anexa cu documentele cerute prin documentatia de atribuire - FORMULARUL A, CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf prevederilor art.180 si ale art.181 lit a), c1) si d). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor ) in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Autoritatea contractanta, in etapa de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, in scris, prezentarea la sediul autoritatii contractante a certificatului constatator in original sau copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorprestari de serviciiin ultimii 3ani
Experienta similara - ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), a cel putin unui contract similar
Recomandari ( aferente contractelorprezentate la experienta similara )Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a. Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv.b. Daca pe parcursul prestarii serviciilor care au facut obiectul contractului au fost inregistrate: -neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de servicii-cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului-receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate
Resurse umane : se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile (tehnologii)pentru indeplinirea contractului de executie servicii - pentru care se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale.
Licenta de transport rutier
Certificat de agreere RAR pt. transport marfuri periculoase corespunzatoare marfii transportate
Atestatele personalului propriu pentru transport de marfuri periculoase ( sofer )
Declaratie privind dotarea autocisternei cu tahograf verificat conform legislatiei in vigoare
Documente pentru autocisterna ofertata, conform cap.IV al caietului de sarcini
Dovada ca societatea prestatoare are angajat consilier siguranta marfuri periculoase
Se va prezenta certificarea sistemului calitatii si copii dupa documentele emise de organismele acreditate care certifica implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru prestator, sau dovada ca prestatorul respectiv este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
23773
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 11:00
Locul: Deschiderea ofertelor se va face la EL CFU MOTRU, COMPARTIMENT Achizitii Publice ? sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care, avand pretul cel mai scazut, doua sau mai multe oferte clasate pe locul I, contin preturi egale, atoritatea contractanta va organiza o noua runda de deschidere a ofertelor, la o data ulterioara, unde vor fi invitati sa depuna o noua oferta financiara numai operatorii ale caror oferte se gasesc in aceasta situatie, in conditiile respectarii in totalitate a prevederilor caietului de sarcini si a documentatiei de atribuire.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti.Se accepta sustinerea capacitatii tehnice si profesionale de catre o alta persoana caz in care ofertantul/candidatul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Situatia este valabila si in cazul in care oferta este depusa in comun, de catre un grup de operatori economici, cand capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul platii prin compensare prevazuta de H.G. nr. 685/1999, prestatorul are obligatia identificarii, lansarii si inchiderii circuitului de compensare. In acest caz, prestatorul isi asuma intreaga raspundere cu privire la legalitatea platii prin compensare pe care a initiat-o.De regula, achizitorul nu efectueaza plata la un interval mai mic de 15 zile de la comunicarea facturii. Cu titlul de exceptie, achizitorul poate efectua plata unor facturi cu o vechime mai mica de 15 zile, diminuind valoarea facturii cu 2 % in baza cererii scrise a furnizorului si a facturii de stornare pe suma respectiva.Contractul se semneaza la sediul EL CFU MOTRU.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a luarii la cunostinta, conf. art.2562, alin (1), lit.b) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment legislatie al EL CFU Motru
Adresa postala: Str. Ceferistului, nr.12, Loc. Motru, Jud. Gorj, Localitatea: Motru, Cod postal: 215200, Romania, Tel. +40 0758250687, Fax: +40 0253410085
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer