Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de informare, promovare si publicitate TV, radio, presa scrisa, online


Anunt de participare numarul 104873/31.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Strada Avalansei nr. 20-22, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Daiana David, Tel. 0724445562, Email:  [email protected], Fax:  3039843, Adresa internet (URL):  www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de informare, promovare si publicitate TV, radio, presa scrisa, online
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Descrierea serviciilor: Servicii de informare, promovare si publicitate TV, radio, presa scrisa, online, conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Lot 1: Servicii de informare, promovare si publicitate TV, radio, presa scrisa
Lot 2: Servicii de informare, promovare si publicitate online
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Campania de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor realizata in cadrul proiectului cu finantare POSDRU avand codul POSDRU/65/4.1/S/37945 implica achizitia de spatii media: radio, TV, presa scrisa, online, conform caietului de sarcini
Total prestatii servicii pe linii bugetare: - Valoare Lot 1 (TV, radio, presa scrisa) ? 1, 932, 000 lei, fara TVA;
- Valoare Lot 2 (online) ? 168, 000 lei, fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1- 38600 lei, Lot 2 - 3350 lei, constituita prin Scrisoare de garantie. IMMurile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloare, cfm. Legii 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect ?Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor?, finantat din fonduri comunitare, contract POSDRU/65/4.1/S/37945
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Formular 4
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. La art. 181.
Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat
Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul localIn cazul unei asocieri, fiecare asociat (inclusiv liderul asocierii) este obligat sa prezinte aceste documente.
Formular 6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, valabil la data depunerii ofertei
Certificat de inregistrare fiscala, copie legalizata sau xerocopie certificata, Pentru ONG se va depune extras de la registrul persoanelor juridice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe ultimii trei ani vizatsi inregistrat de organele competente, respectiv2007, 2008 si 2009 ? in copie, cu mentiunea conform cu originalul;Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri legalizate ale bilantului, inlimba romana.
Se solicita ca rezultatul exercitiilor financiare sa fie pozitiv.
Formularul ?Informatii generale?, Formular 7.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a indeplini criteriile de calificare se solicita o medie a ultimelor 3 (trei) exercitii financiare anuale care sa depaseasca, dupa cum urmeaza: Lot 1:3, 800, 000 lei.Lot 2:335, 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa confirme disponibilitatea spatiului media propus spre inchiriere si caracteristicile tehnice ale acestuia, in conformitate cu specificatiile din Caietul de sarcini, dupa cum urmeaza:
Lot 1:
-acoperire la nivel national prin mixul de canale media solicitate prin caietul de sarcini, care sa acopere individual cel putin grupele tinta: tineri 15-25 ani, angajatori
- acoperire nationala pentru principalul post TV propus de peste 80%
- cota de audienta agregata de minim 50% intre orele de difuzare 19:00-24:00 (respectiv prime time) pe grupurile tinta: tineri 15-25 ani, angajatori
- cota de audienta in top 3 pentru principalele emisiuni de stiri TV
- incadrarea in top 3 prin cota de piata la nivel national (in cazul postului TV), pe grupurile tinta: tineri 15-25 ani, angajatoriLot 2:
- acoperire mediu online la nivel national (in principal siteuri de recrutare si retele de socializare) care sa acopere individual cel putin grupele tinta: tineri 15-25 ani, angajatori.
Profilul si performantele in termeni de audienta vor fi evaluate in baza datelor statistice valabile la data depunerii ofertei puse la dispozitie de catre ofertant, certificate de catre o institutie specializata.
Fisa de informatii privind experienta similara din ultimii 3 ani, Formular 9
Valabil pentru ambele loturi:
Completare Formular 8- Lista principalelorprestari de servicii inultimii 3 ani.
Se va completa si prezenta daca este cazul: Formularul 13 cu subcontractantii, specialitatea acestora si serviciile furnizate
Pentru ambele loturi:
Se solicita CV-ul unui expert cheie manager proiect/expert media prezentat in format Europass (formularul nr. 16) semnat si datat de catre expert, conform cerintelor de experienta profesionala specifica descrise in caietul de sarcini. Informatiile inscrise in CV vor fi demonstrate prin documente justificative care sa ateste indeplinirea cerintelor (recomandari, contracte, adeverinte etc.)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru fiecare din cele 2 Loturi, se vor prezenta 3 contracte pentru servicii similare deja finalizate, dintre care unul sa fie in valoare de cel putin: 1, 930, 000 lei- Lot 1 (campanii media la nivel national);168, 000 lei ? Lot 2 (campanii media online).Valabil pt ambele loturi: Se solicita 3 (trei) recomandari din partea Beneficiarilor (autoritati publice sau clienti privati) pentru indeplinirea unor contracte similare incheiate si/sau procesele verbale de predare-primire aferente.Expertul va prezenta dovada a minim 5 ani de experienta specifica (coordonare campanii media la nivel national utilizand diverse vehicule media) precum si aimplementarii unor campanii media, dintre care una avand buget similar celor achizitionate prin prezenta licitatie, respectiv: 1, 930, 000 lei- Lot 1;168, 000 lei ? Lot 2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2010 13:00
Locul: Sediul proiectului: Str. Lipscani nr. 19, Etaj 2, Sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor, in conditiile aplicabile conform legislatiei in vigoare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program POSDRU 2007-2013
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. : 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  : 021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
ANOFM- proiect Campanie de comunicare privind servciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor
Adresa postala:  Str. Lipscani nr. 19, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0724.445562, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ANOFM- proiect Campanie de comunicare privind servciile SPO oferite tinerilor si angajatorilor
Adresa postala:  Str. Lipscani nr. 19, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0724.445562, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2010 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer