Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de informare, publicitate si servicii conexe proiectul SCOP


Anunt de participare numarul 128754/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA
Adresa postala:  Strada Avalansei, nr 20-22, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Moise, Tel. 0749064994, Email:  [email protected], Fax:  021/3039843, Adresa internet (URL):  www.anofm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de informare, publicitate si servicii conexe proiectul SCOP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: se va comunica ulterior ofertantului declarat castigator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin contract se vor presta servicii de:
Realizare spot TV, Realizare spot radio, Realizare film de prezentare, Difuzare spot TV, Difuzare spot radio, Producerea si distributia materialelor de informare si promovare, Publicarea machetelor de presa, Organizarea evenimentului de inchidere a proiectului, Construire a unui site www de prezentare a proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
39294100-0-Produse informative si de promovare (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
79952000-2-Servicii pentru evenimente (Rev.2)
92111250-9-Productie de filme de informare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii de:
Realizare spot TV, Realizare spot radio, Realizare film de prezentare, Difuzare spot TV, Difuzare spot radio, Producerea si distributia materialelor de informare si promovare, Publicarea machetelor de presa, Organizarea evenimentului de inchidere a proiectului, Construire a unui site www de prezentare a proiectului in conformitate cu specificatiile din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 249, 235.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de part.2% - 44984, 70 lei si gar buna exec.5% din val.contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din Fondul Social European (FSE) prin POSDRU si Bugetul de stat.Plata serv. se va efectua conf.graf.din caietul de sarcini.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale.
Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Certificatul de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului
Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea formularului de Informatii generale care contine date privind cifra de afaceri inregistrata in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) la care se vor anexa prezenta bilanturile contabile aferent exercitiilor financiare, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie in valoare de minim 4.400.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat servicii similare cu o valoare cumulata de cel putin 2.000.000 lei, in cadrul amaxim trei contracte similare, prezentand in acest sens documente relevante.Recomandari/documente constatatoare, emise in conformitate cu prevederile art. 97¹, alin. (1) din H.G. nr. 925/ 2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2011 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 10:00
Locul: Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, str. Johann Strauss nr. 2b, etajul 2, Sector 2.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, membri UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POSDRU-FSE
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleus, nr 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta ? conf. art. 256 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica, Organizare si Resurse Umane din cadrul A.N.O.F.M
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Avalansei nr. 20-22, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 0749064994, Email:  [email protected], Fax:  021/3039851, Adresa internet (URL):  www.anofm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer