Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de informare si promovare pe canale TV locale si/sau regionale?


Anunt de participare numarul 140987/08.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel. +40 0241488157, Email: [email protected], Fax: +40 0241488924, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de informare si promovare pe canale TV locale si/sau regionale?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Municipiul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 3, 214, 512RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr.1:2012-2013, Contract subsecvent nr.2:2013-2014, Contract subsecvent nr.3:2014-2015, Contract subsecvent nr.4:2015-2016, Valoarea estimata maxima acord cadru - 3214512 lei f.TVA, Valoarea estimata minima acord cadru - 1607256;Valoareaestimata a celui mai mare contract subsecvent - 803628 lei f.TVA; val. min. estimata contract subsecvent - 401814 lei fara TVA,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituie selectarea unei Agentii de Publicitate, pentru incheierea unui acord cadru, care sa asigure:
-conceperea, realizarea si difuzarea produselor de informare si promovare;
- sa asigure spatiul de emisie necesar difuzarii produselor de informare si promovare la televiziunile locale si/sau regionale care emit programe in aria de interes local (municipiul Constanta).
Serviciul solicitat consta in activitati de realizare concept si productie audio-video a produselor de informare si promovare TV, descrise mai jos, precum si asigurarea spatiului de emisie necesar difuzarii acestor produse.
Produsele de informare si promovare TV, sunt:
- anunturi de interes public (durata standard 15 sec) sub forma grafica (billboard);
- spoturi informative/publicitare (durata standard 30 sec) pornind de la concept, scenariu, editare video (imagine din arhiva proprie sau a clientului ori rezultata din filmari dedicate-interior studio sau exterior oras) grafica, filmari speciale cu sau fara ilustratie sonora dedicata;
- reportaje promovare (durata standard 60 sec); filmari dedicate (interior/exterior), grafica, editare video, ilustratie muzicala, procesare, cu sau fara imagini de arhiva;
- programe speciale (durata standard 30 min), de informare, promovare si/sau dezbatere publica.
- transmisiuni live evenimente (durata standard 60 min), cu car reportaj, minim 4 camere.
- inregistrari evenimente (durata standard 60 min), in vederea editarii si difuzarii ulterioare.
Ofertantul (Agentie de Publicitate) trebuie sa asigure spatiul de emisie la televiziuni clasificate astfel: in functie de acoperire ? locale si/sau regionale;in functie de forma de proprietate ? publice sau private;in functie de tipul emisie ? terestrasi/sau prin cablu ori satelit;
in functie de modul de organizare ? independente si/sau afiliate retelelor media;
in functie de continutul editorial ? generaliste si/sau de stiri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
92111250-9-Productie de filme de informare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru intreaga durata a acordului-cadru, se estimeaza a fi realizate si difuzate, un numar maxim de 960 produse de informare si promovare TVsi un numar minim de 480 produse de informare si promovare TV. Se vor incheia 4 contracte subsecvente, cu durata de 12 luni fiecare, iar cantitatile maxime si minime, pe durata fiecarui contract subsecvent, sunt urmatoarele: maxim estimat de 240 produse de informare si promovare TV, respectiv 803628 lei, fara TVA, minim estimat de 120 produse de informare si promovare TV, respectv 401814 lei, fara TVA. Cantitatile maxime estimate ale acordului cadru - 960 produse de informare si promovare TV, respectiv 3214512 lei fara TVA, cantitatile minime estimate ale acordului cadru - 480 produse de informare si promovare TV, respectiv 1607256 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 214, 512RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 64.290leiPerioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: 1.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Instrumentul de garantare va contine, obligatoriu toate prevederile art.87 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 6.994, 51 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin(1) lit. a) din O.U.G. nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre C.N.S.C.2. Depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta, cod fiscal 4785631). 3. numerar prin depunerea sumei de 64290 lei la casieria autoritatii contractante. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor art.90 alin(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In aceste caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;
? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A- declaratie privind eligibilitatea;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinO.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;? Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
? Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala).2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Persoane juridice / fizice romane? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunerea ofertelor, din care sa rezulte: ? obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii;
? ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine
? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.? Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.? Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2009 -1 euro= 4, 2373 lei; 2010 - 1 euro= 4, 2099 lei; 2011- 1 euro= 4, 2379 lei. Ofertantul care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb B.C.E
Conform Legii nr. 346 din 2004, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM beneficiaza de reducerea de 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri. Se va prezenta Declaratia privind incadrarea in categoria intrprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut de lege
Se vor prezenta informatii generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011 de catre ofertant, grupul de asociati, tertulsustinator, dupa caz. Se va prezenta media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici;
Cerinta minima de calificare: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani va fi de cel putin1 600 000 lei, fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind principalele servicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, periaode de prestare, beneficiari indiferente daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Cerinta minima: Ofertantul va prezenta unul din contractele enumerate in formularul C2, insotit de documente(certificari), din care sa reiasa prestarea, in ultimii 3 ani pana la data limita pentru depunerea ofertelor, de servicii similare, de natura si complexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii, in valoare de celputin800 000 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta un contract sau parti relevante din contract contractul respectiv, insotit(e) de documente care certifica prestarea serviciului (recomandare din partea beneficiaruluisemnate si stampilate / procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti fara obiectiuni / informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale, etc)
In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de trei (3) ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
Cerinta minima: Pentru fiecare post TV, Ofertantul (Agentia de Publicitate), trebuie sa prezinte urmatoarele:
-aria de acoperire certificata de o institutie specializata: sa fie minim teritoriul municipiului Constanta;
-profilul postului TV: post local si/sau regional;pentru posturile TV care preiau emisiuni de la posturile centrale este necesar ca acestea sa difuzeze cel putin 2 (doua) buletine de stiri / in 24 de ore, cu informatii de interes local.
-publicul tinta: cetatenii, institutiile publice si agentii economici din municipiul Constanta;
- audienta certificata de o institutie specializata;
- rating;
- timpii de emisie ? grila de programe;
Cerinta Minima:
Personalul responsabil direct in indeplinirea contractului, din care vor face parte cel putin:
- 3 operatori de imagine;
- 1 regizor;
- 1 editor imagine / grafician
- 1 director imagine;
- 1 reporter / prezentator.
Cerinta minima: Dotarea cu echipamente tehnice pentru realizarea contractelor subsecvente acordului cadru. Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele dotari tehnice minime:
- camere de filmare in sistem digital ( calitate, cel putin SD ? standard definition);
- trepiezi si accesorii filmare, inclusiv sistem sunet wireless;
- sisteme lumini portabile profesionale, inclusiv surse suplimentare independente;
- macara video profesionala;
- sisteme de editare video si grafica profesionale.
Cerinta minima: Acord sau pre-contract cu postul/posturile TV propus(e). Ofertantul va prezenta un acord/precontract cu postul TV propus la care se vor difuza produselor de informare si promovare, coform obiectului achizitiei. Acordul/precontractul va contine in mod obligatoriu perioada si intervalul orar in care se va face difuzarea. Se va lua in calcul ca difuzarea produsele de informare si promovare precizate de contract sa aiba loc, in special, la ore de audienta ridicata (interval orar 18:30 ? 23:00), pe tot parcursul acordului cadru.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.01.2013 12:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta, sediul din Bulevardul Tomis nr.51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Precizare nr.1: In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Precizarea 2 : Vizualizare documente semnate Electronic.Pentru deschiderea fisierelor semnate electronic puteti utiliza gratuit aplicatia EasySign pusa la dispozitie de Trans Sped. Puteti descarca aceasta aplicatie de la urmatoarea adresa: http: //www.easysign.ro/files/applications/easysign_2_setup.zip .Urmati apoi instructiunile: Instalarea aplicatiei software: a.Se dezarhiveaza si se instaleaza aplicatia EasySign. b. Este necesar ca actiunea sa fie realizata de un administrator al sistemului.c. Pentru instalarea si functionarea corecta este necesar a se fi instalat anterior pe sistemul informatic in cauza, pachetul .NET Framework versiune 2.0.II. Verificarea validitatii semnaturii electronice si deschiderea / salvarea documentului original: d.Se apasa ?Enter? sau se da ?dublu click? pe fisierul semnat electronic, pentru a-l deschide cu aplicatia EasySign sau e.Se deschide aplicatia EasySign, se alege din rubrica ?Semnare & Criptare? optiunea ?Verifica semnatura? si se selecteaza documentul care se doreste a fi deschis/verificat la rubrica ?D.semnat? din fereastra care se va deschide.f.In fereastra aparuta se poate verifica validitatea semnaturii electronice si se poate apasa butonul ?Salveaza? pentru a salva local documentul original.g. Dupa salvarea documentului original, acesta se poate vizualiza pe statia de lucru.Daca nu doriti sa mai realizati alta activitate privind fisierul deschis, se poate inchide aplicatia EasySign.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat nelegal, conf.art.256^2alin (1)lit.a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala
Adresa postala: b-dul Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 0241488115, Fax: +40 0241488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2012 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer