Licitatie Publica - Servicii de informare si promovare si a institutiei pe canale TV
Anunt de participare numarul 148575/18.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de informare si promovare sia institutiei pe canale TV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de informare, promovare si publicitate TV, pe canalele unui post de televiziune generalist, regional care sa emita pe teritoriul Romaniei, cu o arie de acoperire cel putin pentru judetul Constanta si judetele limotrofe.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de informare, promovare si publicitate ale institutiei pe canale TV.Necesarul mediu de productie si difuzare este dupa cum urmeaza:
?1 transmisie de 30 minute in direct/ lunar
?Productia a 4 evenimente de cate 3 ore cu transmisie in direct / anual
?Productia a 4 anunturi publicitare lunar
?Difuzarea a 120 de anunturi publicitare lunar
?Productia a 3 spoturi publicitare de 30 secunde lunar
?Difuzarea a 120 de spoturi publicitare de 30 secunde lunar
Valoarea estimata fara TVA: 1, 872, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP se solicita in cuantum de 40.000 lei. Pentru GP constituita in alta mondeda decat leu, se va calcula la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data data publicarii anuntului de participare. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari(model cf.Formular nr. 1), cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 , in conditiile in care fiecare membru al asocierii respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1din OUG nr 34/2006, ceea ce se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM cf Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 10.000.000 lei. Pentru echivalentul in lei al valorilor exprimate in alta valuta se va lua in considerare in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? stampilate si semnate de ofertant sau orice alte documente care atesta situatia economica si financiara.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta aceste documente, acesta va prezenta orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta imaginea fidela a situatiei economice si financiare.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Experienta similara in domeniul contractului: din lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani sa rezulte ca prin intermediul unui contract/ maxim 2 contracte au fost duse la bun sfarsit servicii similare in valoare minima/ cumulata de 4.000.000 lei fara TVA.Prin formula "servicii duse la bun sfarsit" se inteleg: servicii receptionate partial; servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).
Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Echiv. in lei al valorilor exprimate in euro se va calcula utilizand cursul lei/euro mediu BNR pentru anul respectiv. Ptr. alte monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR, aferente anilor respectivi. Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritate, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului.In cazul particip. la derularea unor contracte simil. in calit. de asoc/subcontractant sa se prezinte documente justific.din care sa rezulte indeplinirea cerintelor exp. similara.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Personal cheie responsabil pentru indeplinirea contractului, minim: - Responsabil de contract - o persoana
- Regizor emisie ? o persoana
- Operatori imagine ? doua persoane
-Editor imagine ? o persoana
-Grafician ? o persoana
-Realizator ? o persoana
-Director imagine ? o persoana
-Producator ? doua persoane
-Reporter ? doua persoane
Cerinta: experienta specifica de participare/implicare in pozitia propusa la nivelul de minim un contract?.Prezentare documente-suport relevante care atesta experienta specifica exemplu: fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similare.
Pentru personalul propus se vor prezenta : CV-uri, documente suport pentru calificarea in experienta specifica pentru pozitia propusa in cadrulechipei. In cazul in care persoanele nominalizate pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic, acestea vor prezenta o declaratie de disponibilitate si angajament de participare pentru activitatile ce urmeaza a fi efectuate in perioada contractuala.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Documentul va fi prezentat in copie cu mentiunea "Conform cu originalul". In cazul depunerii unei oferte comune, documentul se va depune de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
50%
Descriere: A. PRODUCTIE de TV pondere 25% si B. DIFUZAREpondere 25%
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2014 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2014 12:00
Locul: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr.51, Constanta, jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputreniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, oferta care se va clasa pe primul loc va fi oferta cu pretul cel mai scazut. In cazul in care si pretul ofertelor va fi egal se va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, iar oferta care va avea pretul cel mai scazut se va clasa pe primul loc. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urilor furnizorilor de semnatura electronica.Detaliere Algoritm de calcul propunere tehnica: A.PRODUCTIE de TVCost n(euro) / ZI / BUCIPUNCTAJ MAX.Kit de filmare( camera, trepied, sunet, lumina)5 puncteCameraman5 puncteProducator5 puncteCAR REPORTAJ - 4 CAMERE - ECHIPAJ INCLUS25 puncteSNG - echipament pentru semnal tvlive prin satelit30 puncteRADIO RELEE10 puncteEDITARE VIDEO5 puncteEDITARE GRAFICA5 puncteEDITARE TEXT - CONCEPT/ MESAJ10 puncteTOTAL PUNCTAJ A100 puncteB. DIFUZARECost (euro) /difuzare/primetime*PUNCTAJMAX.Anunt - 20 sec5 puncteSpot - 30 sec15 puncteReportaj Publicitar - 120 sec20 puncteEvenimente speciale - 30 min30 puncteCoproductii - 30 min30 puncteTOTAL PUNCTAJ B100 punctePunctele din coloana de punctaj reprezinta punctajul maxim care se acorda pentru cel mai mic cost pentru produsele/prestatiile oferite, astfel: - pentru costul cel mai mic oferit pentru produs/serviciu se acorda punctajul maxim din coloana de punctaj- pentru celelalte costuri pentru acelasi produs/serviciu punctajul se calculeaza dupa formula: Pk = (Cost minim / Costk) x punctaj maxim alocatunde: Pk-punctajul pentru costul produsului/serviciului ofertei kCostk- costul produsului/serviciului ofertei kCost minim - cel mai mic cost dintre toate ofertele, pentru produsul/serviciul care seevalueaza
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd.Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel. +40 241708413, Email: [email protected], Fax: +40 241488411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2013 17:05