Licitatie Publica - Servicii de informare si publicitate a proiectului POSDRU/89/1.5/56815 prin editarea (editare, tiparire si difuzare) de lucrari stiintifice si de reviste (in limba romana si in alte limbi de circulatie internationala)
Anunt de participare numarul 120593/05.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA ROMANA - FILIALA IASI
Adresa postala: B-dul Carol I nr.8, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700505, Romania, Punct(e) de contact: B-dul Carol I nr.8, secretariat, et.3, Tel. 0232211150, In atentia: CRISTIAN CARP, Email: [email protected], Fax: 0232211150, Adresa internet (URL): www.iit.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de informare si publicitate a proiectului POSDRU/89/1.5/56815 prin editarea (editare, tiparire si difuzare) de lucrari stiintifice si de reviste (in limba romana si in alte limbi de circulatie internationala)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 220, 000 si 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ori de cate ori apare necesitatea - intre 10000 si 70000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Publicarea si expedierea in tara si strainatate a unui numar de 28-35 carti, in format A5 si B5, si a unui numar de 12-14 reviste.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79970000-4 - Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. carte 28-35 volume intr-un tiraj de 500 exemplare
2. revista 10-14 aparitii intr-un tiraj de 500 exeplare
Valoarea estimata fara TVA: intre 220, 000 si 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.06.2011 pana la 15.03.2013
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 10000 lei. Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale Contract de finantare POSDRU/56815
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Plata se va face in limita creditelor deschise de institutiile abilitate pentru finantarea Proiectului ID56815.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
2.Declaratie privind eligibilitatea
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/OUG nr.34/2006
4.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local pentru o perioada mai mare de 60 zile , in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor
5.Certificat de atestare fiscala , valabil la data deschiderii ofertelor
6.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.7.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata notarial), care sa cuprinda toate datele referitoare la ofertant, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data anuntata pentru depunerea ofertelor sau certificat constatator de inscriere in registrul special al persoanelor fara scop patrimonial
8.certificat de inregistrare fiscala, 9.certificat de apartenenta la o asociatie profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este de cel putin 70000 lei fara TVA. Se vor anexa bilanturile contabile pe ultimii trei ani, vizate si inregistrate- in copie vizata de reprezentantul legal.Dovada existentei unui cont bancar la Trezorerie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-operatorii economici trebuie sa faca dovada ca dispun de personal specializat in domeniu serviciilor de editare (colectiv redactional ?redactori, tehnoredactori, grafician) (cu mentionarea vechimii in domeniu) ? inclusiv CV-urile acestora.-apartententa la o asociatie profesionala recunoscuta
-departament de difuzare propriu
-retea de difuzare in tara si strainatate
-site propriu
-productie editoriala medie in ultimii trei ani de 60 titluri/an din care un numar de 30 de titluri/an sa fie de autori strainiProductie editoriala evidentiata pe colectii/serii/domenii cu identitate vizuala distincta
- profil generalist, predominant academic, dovedit prin cartile din catalogul general
-lista coordonatori si consilieri stiintifici pentru colectii/serii/domenii
-Catalog general pe 2010
Observatii:
Lipsa a cel putin unui contract de servicii similarein ultimii trei ani demonstreaza ca firma nu are experienta in prestarea acestor servicii si va avea drept consecinta respingerea ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-operatorii economici trebuie sa demonstreze participarea la realizarea a unul sau mai multe contracte de servicii similare, in ultimii 3 ani, a caror produse sa fie in valoare de cel putin 70.000, 00 lei fara TVA, insotite de recomandari ?se vor anexa copii certificate, conform cu originalul, ale documentelor (contracte, facturi, recomandari etc.) care constituie dovada.-productie editoriala medie in ultimii trei ani de 60 titluri/an din care un numar de 30 de titluri/an sa fie de autori straini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-licitatia electronica va avea loc intr-o singura runda cu durata de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2011 11:00
Locul: Academia Romana Filiala Iasi, B-dul Carol I nr.8, Sala mica de conferinte, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant imputernicit al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect POSDRU/56815, titlul proiectului: "Societatea bazata pe cunoastere-cercetari, dezbateri, perspective"
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2/OUG34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Academia Romana Filiala Iasi
Adresa postala: B-dul Carol I nr.8, etajul 2, Oficiu Juridic, Localitatea: IASI, Cod postal: 700505, Romania, Tel. 0332101115, Fax: 0232211150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2011 14:55