Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inginerie pentru activitati de proiectare si suport tehnic la CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 133319/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801694, In atentia: Mihaela Popa - [email protected], Fax: +40 241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de inginerie pentru activitati de proiectare si suport tehnic la CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 19, 523, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de :649000 Lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inginerie pentru activitati de proiectare si suport tehnic la CNE Cernavoda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Servicii de arhitectura si constructii:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 3.800 ore ; maxim 20.000 ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 500 ore ; maxim 5.000 ore
Lot 2 Servicii de proiectare a fundatiilor si servicii de inginerie geotehnica, geologica si geofizica:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 3.800 ore ; maxim 20.000 ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 500 ore ; maxim 5.000 ore
Lot 3 Servicii de inginerie in domeniul mecanic:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 4.800 ore ; maxim 25.300* ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 600 ore ; maxim 6.000 ore
Lot 4 Servicii de inginerie in domeniul conductelor:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 3.500 ore ; maxim 18.400* ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 450 ore ; maxim 4.500 ore
Lot 5 Serviciul de inginerie in domeniul electric:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 3.200 ore ; maxim 16.500* ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 350 ore ; maxim 3.500 ore
Lot 6 Servicii de inginerie in domeniul instrumentatie/ automatizari pentru sisteme de proces si sisteme suport:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 3.200 ore ; maxim 16.500* ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 350 ore ; maxim 3.500 ore
Lot 7 Servicii de seismica:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 1.500 ore ; maxim 7.000 ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 250 ore ; maxim 2.500 ore
Lot 8 Servicii de asistenta tehnica pentru derularea programului , ,Calificare la mediu?? si a programului , ,Durata de viata in depozit??:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 1.800 ore ; maxim 9.000 ore
- contract subsecvent: minim 300 ore ; maxim 3.000 ore
Lot 9 Servicii de suport tehnic pentru derularea programelor , ,Feederi??, , ,Canale de combustibil si , ,Schimbatoare de caldura/Vase sub presiune??:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 1.200 ore ; maxim 6.000 ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 250 ore ; maxim 2.500 ore
Lot 10 Servicii de analiza sau consultanta tehnica:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 3.000 ore ; maxim 15.400* ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 350 ore ; maxim 3.500 ore
Lot 11 Servicii de inspectie si testare tehnica:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 3.000 ore ; maxim 15.400* ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 350 ore ; maxim 3.500 ore
Lot 12 Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri:
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 1.700 ore ; maxim 14.000 ore
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 300 ore ; maxim 3.000 ore* In cantitatea totala sunt incluse si serviciile estimate a se presta in regim de urgenta, reprezentand 10% din total.
Valoare estimata fara TVA (numai in cifre): 19.523.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 19, 523, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de part. si al sumei care se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de CNSC, suma stabilita conf. art.278¹ din OUG 34/2006 sunt indicate pt fiecare lot in anexa B.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertei precizata in anuntul de participare, Formular III.1.1.a, in original- ordin de plata in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO94RNCB0072049718520001, deschis la BCR sect.1 Bucuresti, vizat de banca ofertantului, in copie.- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? prezentat in original si cu o valabilitate cel putin egala cu valabilitatea ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27 / 2006 si Legii 346 / 2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1 ? III.1.1.5, dupa caz.Ofertantul care prezinta aceste formulare si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor beneficia de o reducere de 50% din garantia de buna executie.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S.N.Nuclearelectrica S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si complet. ult.Se completeaza Formularul III.2.6.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari: Se completeaza Formularul III.2.1.ab) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificari si completari
Solicitat : Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 de zile de la data depunerii ofertelor. Se va completa Formularul III.2.1.b si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa. Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conform cu originalul?.
c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 : Se va completa Formularul III.2.1.c.
d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (conflictul de interese) din OUG 34/2006 actualizata: Modalitatea de indeplinire
Declaratie pe propria raspundere , dupa caz, aOfertantului /a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Ofertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantulcare se afla intr-una de situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 este exclus din procedura de atribuire.
Se va completa formularul III.2.1.d
Precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
Dumitru Dina ? Director Directia Dezvoltare Strategie
Ec. Elena Negulici ? Director Economic Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului : Persoane juridice / fizice romane
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului acordului cadru. Pentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita, pentru conformitate, documentul in original/copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta minima pentru lichiditatea generala, calculata conform bilantului contabil, cel putin la nivelul impus de 90% .
Formula de calcul este:
- lichiditate generala=(active circulante/datorii curente)x100
2. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani
Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate, minim cea indicata in Anexa B la Fisa de date achizitiei, pentru fiecare lot in parte. Pentru ofertantii care depun ofertele pentru mai multe loturi, se accepta ofertantii care prezinta cifra de afaceri cel putin egala cu cea mai mare valoare dintre cele indicate in Anexa B la Fisa de date a achizitiei aferenta loturilor la care participa.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri.
Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1 ? III.1.1.5, dupa caz.
Sustinerea financiara
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm? al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c¹) si d) si ale art. 69¹din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Se vor prezenta copii dupa contractele insotite de recomandari de la beneficiarii de servicii similare celor ce fac obiectul CS. Se accepta ofertantii care prin contractele si recomandarile prezentate, cumulat, ating valoarea estimata a achizitiei a celui mai mare contract subsecvent ce face obiectul CS si se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru, pe fiecare lot in parte, respectiv: lot 1:520.000 lei; lot 2:520.000 lei; lot 3:649.000 lei; lot 4:486.100 lei; lot 5:370.700 lei; lot 6:370.700 lei; lot 7:250.000 lei; lot 8:300.000 lei; lot 9:250.000 lei; lot 10:439.000 lei; lot 11:365.900 lei; lot 12:300.000 lei. Daca se oferteaza 2 sau mai multe loturi, val. min. acceptata va fi valoarea celui mai mare contract subsecvent din loturile resp. Recomandarile vor fi luate in considerare daca contin: val. si obiect contract; perioada de derulare; mod indeplinire obligatii contractuale.
2. Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor
3. Informatii privind personalul tehnic de specialitate
4. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor
5. Declaratie pe proprie raspundere ca in cazul in care este castigator, prestatorul va permite evaluarea sa de CNE Cernavoda, daca nu detine statutul de furnizor calificat, conform prevederilor NMC-06, norme aprobate prin Ordin al presedintelui CNCAN nr. 70/ 2003.
6. Autorizatie ISCIR conform Legii nr. 64/ 2008 - Legea privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil;
In domeniul nuclear este necesara acceptarea de catre ISCIR a proiectantilor care efectueaza inregistrarea proiectelor - Proces Verbal acceptare ISCIR pentru desfasurarea de activitati de proiectare la instalatii nucleare (numai pentru echipamentele/ componentele aflate sub incidenta PT ISCIR);
7. Autorizatie ISCIR conform PT C- 9-2010 - Cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune;
8. Autorizatie ISCIR conform PT CR 4-2009 - Autorizare PJ pentru efectuarea de lucrari la instalatii / echipamente;
9. Autorizatie ISCIR conform PT CR 6-2010 - Autorizarea personalului si a laboratoarelor care efectueaza examinari nedistructive si evaluarea capabilitatii tehnice a laboratoarelor care efectueaza examinari distructive;
10. Autorizatie ISCIR conform PT N MMR 1-2008 - Cerinte generale pentru macarale, mecanisme de ridicat si dispozitivele lor auxiliare din instalatiile nucleare (doar pentru serviciile la instalatiile de ridicat care deservesc sisteme de securitate nucleara);
11. Autorizatie ISCIR conform PT N SCP 1-2008 - Cerinte generale pentru sistemele si componentele care retin presiunea din instalatiile nucleare (doar pentru serviciile aferente sistemelor de securitate nucleara)
12. Autorizatie ISCIR conform PT R 1-2010 - Masini de ridicat, mecanisme de ridicat, stivuitoare, masini de ridicat de tip special;
13. Autorizatie ISCIR conform PT R 2-2010 - Ascensoare electrice si hidraulice de persoane, de persoane si marfuri.
14. Autorizatie ANRE conform Regulamentului pentru prestarea operatorilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul energetic;
15. Autorizatie ANTIEX conform NEx01-06 - Normativ privind prevenirea exploziilor pentru proiectarea, montarea, punerea in functiune, utilizarea, repararea si intretinerea instalatiilor tehnice care functioneaza in atmosfere potential explozive;
16. Atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte conform Legii nr. 440/ 2002.
17. Sustinerea tehnica
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui "Angajament ferm" al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 11¹ din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69¹din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
18. Informatii privind subcontractantii
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Autorizatie CNCAN pentru managementul calitatii conform Legii 111/1996 si Ordin CNCAN nr. 69/2003 ? NMC-05
Autorizatie CNCAN pentru managementul calitatii conform Legii 111/1996 si Ordin CNCAN nr. 76/2003 ? NMC-12
Certificarea ISO 9001-2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA # 25316-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.6.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatie de atribuire nr.6487 (06.01.2012)Informatii privind loturile : Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care un ofertant depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) si aceasta contestatie este respinsa in totalitate de catre CNSC, atunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in art. 2781din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, adica: - Pentru lotul 1 se va retine suma de 5860 lei;
- Pentru lotul 2 se va retine suma de 5860 lei;
- Pentru lotul 3 se va retine suma de 6517 lei;
- Pentru lotul 4 se va retine suma de 5768 lei;
- Pentru lotul 5 se va retine suma de 5528 lei;
- Pentru lotul 6 se va retine suma de 5528 lei;
- Pentru lotul 7 se va retine suma de 4480 lei;
- Pentru lotul 8 se va retine suma de 4680 lei;
- Pentru lotul 9 se va retine suma de 4380 lei;
- Pentru lotul 10 se va retine suma de 5712 lei;
- Pentru lotul 11 se va retine suma de 5390 lei;
- Pentru lotul 12 se va retine suma de 5180 lei;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212038235, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2012 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer