Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inginerie si cercetare pentru analiza, evaluare si avizare documente de cercetare-dezvoltare (R&D) Candu Owner Group (COG) si analize metalografice pentru materiale? - pentru Sucursala CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 136697/18.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala ?Nuclearelectrica? S.A.- Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801694, In atentia: Mihaela Popa, Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Societatea Nationala ?Nuclearelectrica? S.A.- Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801694, In atentia: Mihaela Popa, Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala ?Nuclearelectrica? S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Directia Economica - Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de inginerie si cercetare pentru analiza, evaluare si avizare documentede cercetare-dezvoltare (R&D) Candu Owner Group (COG) si analize metalografice pentru materiale? - pentru Sucursala CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare si de dezvoltare
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 380, 000 si 920, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente la un interval de 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 230.000lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1) Servicii suport de analiza, evaluare si avizare documente tehnice primite de CNE Cernavoda in cadrul contractului de participare ca membru la Programul COG de Cercetare -Dezvoltare (R&D).
Programului COG de Cercetare - Dezvoltare (R&D) este structurat in 4 programe principale:
a) canale de combustibil (FC);
b) chimie, materiale si componente (CM&C);
c) radioprotectie si protectia mediului (HS&E);
d) securitate nucleara si autorizari.(S&L)2) Servicii de analize metalografice pentru materiale, studii de solutii tehnice, analize privind starea de sanatate a componentelor si determinare si evaluare a duratei de viata, studii de radioprotectie, control radiatii si mediu.
Functie de cerinta CNE Cernavoda serviciile pot consta in:
? Analize metalografice pentru determinarea cauzelor de defectare a unor componente avariate (analize chimice, determinare caracteristici mecanice, analize fractografice ale suprafetei de rupere, microscopii electronice si optice, etc.);
? Analize probabilistice si deterministice privind moduri de defectare si mecanisme de degradare ale componentelor CANDU rezultate din analizele rapoartelor COG;
? Expertize, asistenta tehnica sau studii de solutii tehnice in problematicile solicitate de CNE Cernavoda.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
73000000-2 - Servicii de cercetare si de dezvoltare si servicii conexe de consultanta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1) Servicii de inginerie si cercetare pentru analiza, evaluare si avizare documente de cercetare-dezvoltare (R&D) COG pentru progranul , ,Canale de combustibil??:
- cantitate pe durata acordului cadru (48 luni): minim 40 buc. rapoarte ; maxim 100 buc. rapoarte- cantitate pe un singur contract subsecvent (12 luni) : minim 10 buc. rapoarte ; maxim 25 buc. rapoarte
2) Servicii de inginerie si cercetare pentru analiza, evaluare si avizare documente de cercetare-dezvoltare (R&D) COG pentru programul , ,Chimie, materiale si componente??:
- cantitate pe durata acordului cadru (48 luni): minim 40 buc. rapoarte ; maxim 100 buc. rapoarte- cantitate pe un singur contract subsecvent (12 luni) : minim 10 buc. rapoarte ; maxim 25 buc. rapoarte
3) Servicii de inginerie si cercetare pentru analiza, evaluare si avizare documente de cercetare-dezvoltare (R&D) COG pentru programul , ,Radioprotectie si protectia mediului??:
- cantitate pe durata acordului cadru (48 luni): minim 40 buc. rapoarte ; maxim 100 buc. rapoarte- cantitate pe un singur contract subsecvent (12 luni) : minim 10 buc. rapoarte ; maxim 25 buc. rapoarte
4) Servicii de inginerie si cercetare pentru analiza, evaluare si avizare documente de cercetare-dezvoltare (R&D) COG pentru programul , ,Securitate nucleara si autorizari??:
- cantitate pe durata acordului cadru (48 luni): minim 40 buc. rapoarte ; maxim 100 buc. rapoarte
- cantitate pe un singur contract subsecvent (12 luni) : minim 10 buc. rapoarte ; maxim 25 buc. rapoarte
5) Servicii de analize metalografice pentru materiale, studii de solutii tehnice, analize privind starea de sanatate a componentelor si determinare si evaluare a duratei de viata, studii de radioprotectie, control radiatii simediu: - cantitate pe durata acordului cadru (48 luni): minim 500 ore ; maxim 1000 ore - cantitate pe un singur contract subsecvent (12 luni) : minim 125 ore ; maxim 250 oreValoarea estimata minima a acordului cadru(fara TVA): 380.000 lei
Valoarea estimata maxima a acordului cadru(fara TVA): 920.000 lei
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent (fara TVA): 230.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 920, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 15.000 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Perioada de valabilitate garantie: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorContulSN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1- III.1.1.5, dupa caz.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art 278¹ din OUG nr 34 / 2006, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC, este de 4.700 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a acestuia, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ÷ III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S.N.Nuclearelectrica S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, cu modificari si completari: Se completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificari si completari: Declaratie pe propria raspundere privind modul de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 de zile de la data depunerii ofertelor.Se va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original.
La Formular se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si local din tara sa.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010: Se va completa Formularul III.2.1.a_3 si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-indice 1, (conflictul de interese) din OUG 34/2006 actualizata: Declaratie pe propria raspundere, dupa caz, aOfertantului / a Ofertantuluiasociat / a Subcontractantului ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69-indice 1, din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
Se va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in original.
In Formular sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv membrii comisiei de evaluare.
5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul III.2.1.a_5 si se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului : Persoane juridice / fizice romane
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului acordului cadru. Pentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.Persoane juridice/fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea candidatului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
2. Notificare conform Ordin CNCAN nr. 274/2004 - pentru laboratorul de examinari post iradiere: Ofertantul va prezenta documentul, valabil la data depunerii ofertei.
Nota: Cerinta privind notificarea va fi indeplinita, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani. Se accepta ofertanti care au cifra medie de afaceri in domeniul de activitate minim 450.000 lei, fara TVA
3. Sustinerea financiara, dupa caz.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea de servicii similare.
Lista contractelor va fi insotita de documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor privati mentionati in lista.
Lista va fi insotita de copii dupa cel putin 1 (un) contract mentionat in lista.Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte de prestari de servicii similare, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 230.000 lei, fara TVA
2. Prestatorul va dispune de laboratoare cu dotarile necesare realizarii acestor servicii inclusiv dotatii pentru analizele materialelor sau componentelor contaminateradioactiv.
3. Informatii privind subcontractantii
4. Sustinerea tehnica, dupa caz.
Autorizatie pentru managementul calitatii in conformitate cu Ordinul CNCAN nr. 69/2003, NMC-05 sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta ? pentru servicii de consultanta si dezvoltare si servicii conexe de consultanta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNN_CNE_PA # 2570601/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 11:00
Locul: Locul: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona, nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare(1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Se va completa Formularul VI.3Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.2. Completare la pct. IV.2.1): In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare. Noua propunere financiara se depune in conditiile si termenele stabilita de autoritatea contractanta, in plic sigilat. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luat la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica S.A., Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212038232, Email: [email protected], Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer