Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inlaturare a buruienilor


Anunt de participare (utilitati) numarul 97835/12.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Strada Oituz, nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Maria Draghia, Tel.0234207165, In atentia: Sucursala de Transport Bacau-Serv. Comercial, Email: [email protected], Fax: 0234517456, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, et.1 -Sucursala de Transport Bacau, Tel.0234207120, Fax: 0234517456
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de inlaturare a buruienilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Statiile aflate in gestiunea Sucursalei de Transport Bacau: Bacau Sud, Gutinas, Focsani Vest,
Suceava, Dumbrava, Roman Nord, Munteni si FAI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea urmatoarelor servicii in statiile de transformare: cosirea ierbii si a vegetatiei; adunat si evacuat iarba cosita si vegetatia in afara statiilor de transformare;vopsit bordurile aleilor interioare; varuit trunchiurile pomilor; curatat pomi fructiferi, arbusti si vegetatie diversa din interiorul statiilor de transformare, cu respectarea caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77312000-0 - Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volumul prestatiilor solicitate este cel inscris in sect.IV adocumentatiei de atribuire- atasata in sectiunea Documente si clarificari a prezentului anunt de participare, cap.3- caietul de sarcini, tabelul nr.2.
Valoarea estimata fara TVA: 220, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2500 lei, fara TVA, valabila pana in data de 05.07.2010, garantia de buna executie 7% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a-Decl privind sit pers a operat ec- form2 (atasat: certific constat privind indepl oblig exig de plata a impozit si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contrib de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic -formulare tip elib de autorit compet din tara in care operatorul economic este rezident - originale sau copii legalizate, lizibile, cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economoc valab la data deschiderii ofertelor si fara datorii).
-Informatii generale - formularul nr. 3.
Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
1.Pentru persoane fizice/juridice romane se solicita: a) CertificatConstatator emis de ORC din care sa rez.ca ofert nu este in stare de faliment si din care sa reiasa obiectul de activitate - inoriginal sau copie legalizatab) Certificat de inregistrare copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2) Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii (in anexa: C.V.-uri actualizate si semnate original; fise de autorizare si taloane de autorizare pentru sefii de lucrare, autorizati minim grupa III NPM, valabile la data deschiderii ofertelor - copii fata-verso Lista persoanelor de contact in caz de necesitate);
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-Lista dotarilor va cuprinde obligatoriu pachetul minim de utilaje si dotari pe care operatorul economic areobligatia sa-l utilizeze in perioada derularii contractului, cu respectarea cerintelor de la pct.7.2 din caietul de sarcini;
3. Informatii privind partea din contractul de servicii pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor si specializarea acestora
4.O lista, cu minim un contract de prestari servicii similare, propriu, finalizat in ultimii 3 ani, continandinformatii cu privire la: obiectul si numarul contractului similar, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotit de copii dupa paginile din contract care contin informatiile solicitate (prima si ultima pagina) si recomandarea sau certificatul constatator emis conform art. 97^1 din H.G.R. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru contractul prezentat;
5.Operatorul economic, sau grupul de operatori economici, pot beneficia si de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale cu respectarea OUG 34/2006, art.190 si 11^1 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul de reofertare este pretul ofertei. Exista o singura runda de licitare.Sistemul informatic NU va pune informatii la dispozitia operatorilor economici. Alte precizari cap.9 al DA atasata
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.07.2010
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz nr.41, et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare siimputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertele operatorilor economicicare prin preturile incluse inpropunerea financiara depasesc: -1134 lei/ha tarif de cosit iarba si vegetatie;
-2, 21 lei/m2 tarif de varuit pomi;
-4, 471 lei/m2 tarif de vopsit borduri alei interioare;
-0, 947 lei/m2 tarif de curatat pomi fructiferi, arbusti si vegetatie diversa.si valoarea totala, de 220.000 lei (fara TVA), vor fi respinse fiind considerate inacceptabile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda , nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.256-2, alin. 1, lit. b in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica S.A. Bucuresti- Sucursala Transport Bacau-Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Oituz nr.41, etaj 1, camera 15, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234207164, Fax: 0234517456
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2010 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer