Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inlaturare a buruienilor si marcarea cailor de acces in statiile electrice de inalta tensiune apartinand ST Constanta


Anunt de participare (utilitati) numarul 52540/15.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL AL.LAPUSNEANU, NR. 195A, BL. LAV1, PARTER, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0241/607579, In atentia: Dulgheru Dragos, Email: [email protected], Fax: 0241/607552
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de inlaturare a buruienilor si marcarea cailor de acces in statiile electrice de inalta tensiune apartinand ST Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Statiile electrice de inalta tensiune apartinand ST Constanta de pe raza judetelor Constanta, Tulcea, Galati, Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inlaturare a buruienilor (cosit iarba)si marcarea cailor de acces in statiile electrice de inalta tensiune apartinand ST Constanta, de pe raza judetelor Constanta, Tulcea, Galati, Braila
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77312000-0 - Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
statiile electrice de inalta tensiune apartinand ST Constanta, de pe raza judetelor Constanta, Tulcea, Galati, Braila:
-cosire iarba - 3.129.760mp;
-varuire borduri+indepartat vegetatia - 13.734mp;
-curatare rigole+sant de garda - 19.900mp;
-decolmatare rigole+sant de garda - 932mc;
-toaletat pomi - 1.780buc;
-toaletat gard viu - 540ml;
-decolmatat tevi - 140ml.
Valoarea estimata fara TVA: 423, 578RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare la licitatie - 4.200lei;
-garantie de buna executie a contractului - 10% din valoarea contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-modalitati de finantare: SURSE PROPRII-modalitati de plata: ORDIN DE PLATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, fara formarea unei noi entitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea (pentru operatorul economic/subcontractanti/asociati);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (pentru operatorul economic/subcontractanti/asociati);
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederiel legale in Romania sau in tara in care este stabilit, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
(pentru operatorul economic/subcontractanti/asociati);
-Certificat de inregistrare fiscala(pentru operatorul economic/subcontractanti/asociati);
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(pentru operatorul economic/subcontractanti/asociati);
-Atestat ANRE tip F (executarea de lucrari si de vopsitorii a stalpilor metalici aim liniilor electrice aeriene, defrisarea pentru traseele liniilor electrice aeriene, executarea, verificarea si repararea prizelor de pamant conform ordinului ANRE nr. 24/2001)(pentru operatorul economic/subcontractanti/asociati);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind dotarile tehnice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii de proiectare; se va prezenta Formularul 12H;
-Se va prezenta Formularul 12I o declaratie din care sa rezulteresursele de personal de care dispune operatorul economic.Declaratia referitoare la resursele de personal va cuprinde efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, minim 2 (doi) sefi de lucrare atestati NPM, electricieni grupa a III-a. Pentru sefi de lucrare se va prezenta talonul de autorizare. Din declaratia privind efectivul mediu de personal, trebuie sa rezulte ca prestatorul dispune de suficient personal, astfel incat sa lucreze simultan in minim 2 statii electrice si sa respecte perioada de cosire impusa in caietul de sarcini.
-Formularul 12G (daca este cazul) - Declaratie privind subcontractantii;
-Formularul 12G1 (daca este cazul) - Declaratie privind asociatii;
-Certificat privind sistemul de management al calitatii (ISO 9001-2001 sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4148/15.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 16:15
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: -numerar-OP(RO54BUCU411592772511RO01, Alpha Bank)-gratuit-operat.ec. poate solicita D.A. in scris(fax0241607552)si va indica o adresa de email
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.06.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: b-dul. AL. Lapusneanu, nr. 195A, bl. LAV1, parter, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-COMISIA DE EVALUARE-OBSERVATORI UCVAP-REPREZENTATNTII OPERATORILOR ECONOMICI - in baza imputernicirii care se va prezenta in sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cureta de Apel Constanta - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241 616 003, 606 597, 606 598, 606 572, 617 760, Email: [email protected], Fax: 0241 616 003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (C.N.S.C.)
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE TRANSELECTRICA SA - ST Constanta
Adresa postala: B-DUL. AL. LAPUSNEANU, NR. 195A, BL. LAV1, PARTER, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900472, Romania, Tel.0241607518, Fax: 0241607550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2008 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer