Licitatie Publica - Servicii de inspectie interioara a conductelor magistrale de transport titei ø 10 3/4? F1 Barbatesti-Siliste si 10 ¾? F2 Orlesti-Ploiesti si elaborarea rapoartelor aferente inspectiei
Anunt de participare numarul 145309/31.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Sinziana Motoc, Tel. +40 0244401360, Email: [email protected], Fax: +40 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
Altele: ¦ Producere, transport si distributie de gaz si de energie termica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inspectie interioara a conductelor magistrale de transport titei ø 10 3/4? F1 Barbatesti-Siliste si 10 ¾? F2 Orlesti-Ploiesti si elaborarea rapoartelor aferente inspectiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare
Puncte de lucru ale beneficiarului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inspectie interioara a conductelor magistrale de transport titei ø 10 3/4? F1 Barbatesti-Siliste si 10 ¾? F2 Orlesti-Ploiesti si elaborarea rapoartelor aferente inspectiei.Contractorul trebuie sa planifice operatiunile de godevilare si toate lucrarile pregatitoare. Pe parcursul perioadei alocate solicitarilor de clarificari, trebuie identificata clar toata asistenta necesara din partea Beneficiarului. Anterior elaborarii ofertei, ofertantul are obligatia de a vizita amplasamentul serviciilor /lucrarilor si garile de lansare/primire godevil si de a confirma vizita prin prezentarea vizei reprezentantului Conpet. Necesitatea instalarii garii de godevil provizorii va fi stabilita ulterior vizitei in teren si anuntata reprezentantilor CONPET, printr-o solicitare de clarificari, in perioada alocata clarificarilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76600000-9 - Servicii de inspectie a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de inspectie interioara a conductelor magistrale de transport titei ø 10 3/4? F1 Barbatesti-Siliste si 10 ¾? F2 Orlesti-Ploiesti si elaborarea rapoartelor aferente inspectiei.Serviciile /lucrarile prestatorului vor reprezenta un pachet cu responsabilitate totala. In cazul in care, in timpul elaborarii ofertei, ofertantul considera ca serviciile vor necesita asistenta din partea beneficiarului, va identifica clar toata asistenta necesara din partea acestuia si-i va solicita clarificari, in scris, in perioada alocata clarificarilor.Lucrarile vor cuprinde, in principiu, urmatoarele etape:
? Planificare
? Mobilizarea echipamentului si personalului
? Executia eventualelor modificari provizorii ale garilor de godevil
? Curatare
? Lucrari de lansare si primire vehicul de geometrie /inregistrare coordonate (dubla functionalitate, dupa caz)
? Lucrari de lansare si primire vehicul de detectare a pierderilor de material /inregistrare coordonate (dubla functionalitate, dupa caz)
? Demontare modificari provizorii, refacerea legaturilor initiale si predarea acestora catre Beneficiar? Raportare, acceptanta lucrarilor si documentatie.
Nota: vehiculul pentru inregistrare coordonate XYZ poate fi combinat cu unul din vehiculele de geometrie sau cel pentru inspectia pierderii de metal (dubla functionalitate). Lucrarea contractorului va reprezenta un pachet cu ?responsabilitate totala?. Ofertantul nerezident este incurajat sa gaseasca potentiali subcontractori locali pentru a realiza o parte din lucrare, cu respectarea prevederilor prezentei Fise de date referitoare la subcontractanti ? punctul III.2.3., cerinta 2 si cele ale legislatiei in vigoare ? Ordinul ANRMAP 509/2011.
Valoarea estimata fara TVA: 670, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 13400 EUR.In cazul in care GP se constituie in alta moneda, echivalenta EUR/alta moneda se va face la cursul stabilit de BNR val.cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitate: cel putin egala cu val.ofertei, resp.120 zile de la data limita de depunere.Constituire: a.prin virament bancar(OP) in contul Conpet(RO38RNCB0205044865700001(LEI), BCR Ploiesti sau RO84RZBR0000060007456532(EUR), Raiffeisen Bank Ploiesti)al sumei solicitate;b.prin instrum.de garantare emis de o banca sau de o soc.de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in fav.CONPET, conf.modelului din ?Formulare?, in cuantumul si pt.valabilitatea sol.Din instrum.de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca banca/soc.de asig.va plati CONPET suma solicit.in sit.prev.la art.87 alin.(1)lit.a)-c) din HG 925/2006.Obligatoriu, se va mentiona ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC precum si daca ofertantul renunta la contestatie, Conpet are dreptul sa retina din val.constit., iar banca/soc.de asig.va elibera suma calc.in conf.cu art.278 ind.1 OUG 34/2006, in rap.cu val.est.a contr.: 1570 EUR.Echivalenta in lei se realiz.la cursul Bancii Nationale a Romaniei val.cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru dep.ofertelor.Doc.care confirma plata gar.de part.va fi anexat plicului exterior.In cazul neprez.dovezii constit.gar.de particip.pana cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor conf.art. 86 alin.(6) din HG 925/2006, of.va fi respinsa, potriv.prev.art.33 alin 3) lit.b) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea privind garantia de participare prevazuta de Legea nr.346/2004 priv.IMM, are oblig.de a anexa plicului exterior decl. si doc.prev.de aceasta Lege.Ofertantii asociati trebuie sa aiba fiecare calitatea de IMM pt.a benef.de reducere. Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie in conformitate cu art. 90 alin. (1) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011 si conform clauzei obligatorii din contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 1340000 euro. Pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pt. 2010:4, 2099 lei/euro; pt.2011:4, 2379 lei/euro; pt. 2012:4, 4560 lei/euro.
Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, respectiv la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.In cazul asocierii, doc.vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie si lista cu prezentarea a maximum 3 prestari de servicii cu obiect asemanator celui pentru care se oferteaza (respectiv servicii de inspectie interioara de conducte de transport hidrocarburi in care s-a folosit aceeasi tehnica de inspectie ca cea propusa pentru prezenta lucrare), cu valoare cumulata de minimum 670000 euro, servicii duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani si finalizate cu Raport final de inspectie interioara de conducte.Pentru serviciile prezentate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta documente/ certificate de buna executie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar/ procese verbale de receptie, care sa confirme valoarea serviciilor prestate, de min. 670000 euro.Pentru contracte incheiate in alte monede, Pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care a fost finalizat contractul: pt. 2010:4, 2099 lei/euro; pt.2011:4, 2379 lei/euro; pt. 2012:4, 4560 lei/euro. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei.
Cerinta nr. 2. Se solicita Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.Ofertantul va preciza, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti din viitorul contract, datele de identificare a subcontractantului din certificatul de inregistrare al acestuia. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare cu conditia ca acestia sa indeplineasca integral partea din contract pentru care prezinta aceste resurse materiale si umane si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Declaratia va fi prezentata de fiecare asociat, in cazul asocierii.
Cerinta nr. 3. Se solicita Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna, pentru indeplinirea contractului, de urmatoarea dotare tehnica obligatorie (proprietate, inchiriere, subcontractare sau angajament de punere la dispozitie): - godevile de inspectie inteligenta a conductelor
- godevile pentru inspectia geometriei
- vehicule de inspectie a pierderilor de metal- instalatii de ridicat mobile (macara).
Utilajele trebuie sa fie certificate pt.lucru in medii pot.explozive conform Directivei 94/9/EC, transpusa prin Legea319/2006 si Ordinul 1636/392/2007; copii ale certificarilor.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei. In cazul in care partea din dotarea tehnica este asigurata de subcontractant, ofertantul va prezenta documentele solicitate la cerinta nr. 2, si copia specificatiilor pentru aceste utilaje si copiile autorizarilor.
Cerinta nr. 4. Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului(personal calificat si cu experienta in realizarea de lucrari similare, respectiv operarea godevilelor) din care, in mod obligatoriu, vor face parte: sef de echipa operator godevil (nivelul 2); analist date (nivel 2), pentru analiza si raportare date; analist date (nivel 3), pentru revizuirea Raportului Final.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul a cerintei. In cazul in care parte din resursele umane este asigurata de subcontractant, ofertantul va prezenta in plus documentele solicitate la cerinta nr. 2.
Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 (SR EN ISO 9001:2008) sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data deschiderii ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru activitatea supusa licitatiei.In cazul asocierii, cerinta trebuie indeplinita individual de asociati.
Cerinta nr. 2. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005), sau a echivalentului acestuia, emis de organisme acreditate, valabil la data deschiderii ofertelor, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru activitatea supusa licitatiei.In cazul asocierii, cerinta trebuie indeplinita individual de asociati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica participa ofertantii inregistrati in SEAP si cu oferte admisibile. In conformitate cu art. 38 alin. (4) din HG 925/2006, refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP pentru participare la etapa finala de licitatie electronica e asimilata cu retragerea ofertei, fiind aplicabile prevederile art.87 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cadrul l.e., reofertarea se refera la pretul ofertei (din Formularul de oferta); Pentru licitatia electronica, a.c. invita ofertantii admisi sa prezinte preturi noi; ofertantii NU pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii POT vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; Nr.de runde ale licitatia electronica: 1; Durata unei runde: 1 zi; Daca ofertantul nu modifica, in cadrul unei runde pretul, la stabilirea clasamentului final e luata in considerare ultima oferta depusa (electronic sau initial). Dupa runda de ofertare electronica, autoritatea contractanta va solicita transmiterea ofertei financiare cu noile valori.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2013 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri in original, prezentare acte de identitate in original si copii BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 0244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 10:43