Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inspectie interioara a magistralei de transport titei 14" Constanta-Baraganu-Calareti-Pitesti


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.705.747 RON

Castigatorul Licitatiei: ROSEN EUROPE BV Oldenzaal
Anunt de atribuire numarul 76963/25.09.2009
Informatii anunt de participare asociat 69105
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, PLOIESTI, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100028, Romania, Punct(e) de contact: DAN MANOLACHE, Tel.0244/401360, Email: [email protected], Fax: 0244/402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inspectie interioara a magistralei de transport titei 14" Constanta-Baraganu-Calareti-Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Puncte de lucru ale SC CONPET SA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anuntDa
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de inspectie interioara a magistralei de transport titei 14" Constanta-Baraganu-Calareti-Pitesti
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76600000-9 - Servicii de inspectie a conductelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 705, 746.7RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: S-CA 256 Denumirea: Servicii-inspectie interioara a magistralei de transp.titei 14" Constanta-Baraganu-Calareti-Pitesti
V.1) Data atribuirii contractului 9/14/2009
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ROSEN EUROPE BV Oldenzaal
Adresa postala: 15 Zutphenstraat, Localitatea: Oldenzaal, Cod postal: NL-7575 EJ, Netherlands, Tel.+31 (0)541 587 000, Fax: +31 (0)541 587 130
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1442000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1705746.70 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Asa cum s-a mentionat si in Raportul procedurii nr. 58 din 22.07.2009, precum si in Raportul observatorului desemnat de UCVAP pentru aceasta procedura, contractul a fost atribuit ofertantului a carui oferta a fost admisibila, celelalte 2 oferte fiind inadmisibile. O oferta a fost atat inacceptabila cat si neconforma (conf. prev. art. 36 alin. (1) lit. b), alin. (2) lit. a), coroborat cu prev. art.79 alin (1) si (2) din HG 925 din 2006) iar cealalta oferta a fost neconforma potrivit prev. art. 36 alin. (2) lit. a) din HG 925/2006.Cu toate ca valoarea singurei oferte admisibile din cadrul procedurii, de 399.800 euro (echiv. 1.705.000 lei) depasea valoarea estimata a achizitiei, de 350.000 euro, (echiv. 1.470.000 lei), autoritatea contractanta a hotarat ca se pot disponibiliza fonduri pentru indeplinirea contractului de catre firma ROSEN EUROPE Olanda.Mentionam ca la data de 22.07.2009, data Raportului procedurii, inca nu fusese publicata in Monitorul Oficial HG 834/22.07.2009, care aduce modificari articolului 36 din HG 925/2006 iar hotararea autoritatii contractante a fost adoptata in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare la data Raportului procedurii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Emil Zolla nr. 4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Fax: 0244/522452
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel.0244/401360, Fax: 0244/516451
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer