Licitatie Publica - ?Servicii De Inspectie Tehnica, Revizie Si Reparatii In Postgarantie Pentru Echipamentele Din Statia De Turbosuflante ? Aflate In Statia De Epurare
Valoarea Contractului:
905.930 RON
Castigatorul Licitatiei: DANEX CONSULT S.R.L.
905.930 RON
Castigatorul Licitatiei: DANEX CONSULT S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 134615/06.06.2012
Informatii anunt de participare asociat 125245
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 0259-436934, Email: [email protected], Fax: +40 0259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
?Servicii De Inspectie Tehnica, RevizieSi Reparatii In Postgarantie PentruEchipamentele Din Statia DeTurbosuflante ? Aflate In Statia De Epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SC. COMPANIA DE APAOradeaSA. Statia de Epurare Sos. Borsului km. 5
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii De Inspectie Tehnica, RevizieSi Reparatii In Postgarantie PentruEchipamentele Din Statia DeTurbosuflante ? Aflate In Statia De Epurare, cuprinde toate reparatiile necesare pentru buna functionarea a statiei de turbosuflante.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50511200-2 - Servicii de reparare si de intretinere a pompelor de gaz (Rev.2)
45259100-8-Reparare si intretinere a statiilor de epurare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
905, 930.33RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 16786 Denumirea: Servicii de Inspectie Tehnica, Revizie si Reparatii in Postgarantie pentruEchipamentele din Statia
V.1) Data atribuirii contractului 23.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DANEX CONSULT S.R.L.
Adresa postala: Bd. Garii Obor nr. 8B, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021747, Romania, Tel. 0212527324, Email: [email protected], Fax: 0212525350, Adresa internet (URL): www.danex.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 913486.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 905930.33 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 36
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (model propriu) prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere, in forma autentificata, va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Astfel, daca fiecare dintre asociati se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004. Complectare la III.1.1.b.- In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Lider.Aut contr va elibera/restitui garantia de buna executie conf art.92 alin.(2)HG.925/2006. Autoritatea Contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea oricaror documente in original pentru confruntare. Completare la pct.IV.4.2 - In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti care ofera preturi identice cu oferte clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma compararii preturilor reofertate, respectand criteriul de atribuire stabilit.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Sectia Comerciala a Tribunalului Bihor
Adresa postala: str. Parcul Traian nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel. +40 0359432757, Fax: +40 0359432750
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 09:17