Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de inspectii si interventii subacvatice la obiectivele si echipamentele CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 134345/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038236, In atentia: Mircea GUGUIANU - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica S.A. ? Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801693, In atentia: Daniela Monea, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.N. Nuclearelectrica S.A. ? Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, camera P45, Tel. +40 241801693, In atentia: Daniela Monea, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala ce desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006.
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de inspectii si interventii subacvatice la obiectivele si echipamentele CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 561, 633RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va asigura urmatoarele servicii:
?Inspectii la echipamentele si structurile aflate in apa;
?Filmari ale echipamentelor si structurilor aflate in apa si prelucrarea imaginii pe CD pentru a putea fi vizionata cu programele integrate in Windows XP;
?Servicii de curatare a echipamentelor in vederea asigurarii etanseitatii dintre elementele acestora;
?Servicii de deblocare ale echipamentelor aflate in apa;
?Servicii de curatare a depunerilor de mal, scoica si alte materiale aflate sub apa, care impiedica buna functionare a echipamentelor;
?Servicii de taiere, sudura si gaurire subacvatica a echipamentelor metalice;
?Servicii de demontare / montare a echipamentelor sau subansamblelor aflate in apa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98363000-5 - Servicii de scufundare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati totale pe durata acordului cadru - 48 luni:
1.Inspectii la echipamentele aflate in apa:
- Zona radiologica (minim 4 ore, maxim 8 ore); Zona neradiologica (minim 300 ore; maxim 400 ore)
2.Filmari ale echipamentelor aflate in apa:
- Zona radiologica (minim 4 ore, maxim 8 ore); Zona neradiologica (minim 200 ore; maxim 300 ore)
3.Servicii de curatare ale echipamentelor in vederea asigurarii etanseitatii dintre elementele acestora:
-Zona radiologica (minim 4 ore, maxim 8 ore); Zona neradiologica (minim 400 ore; maxim 600 ore)
4.Servicii de deblocare ale echipamentelor aflate in apa: -Zona radiologica (minim 4 ore, maxim 8 ore); Zona neradiologica (minim 120 ore; maxim 200 ore)
5.Servicii de curatare ale depunerilor de mal, scoica si alte materiale aflate sub apa, si care impiedica buna functionare a echipamentelor: -Zona radiologica (zero); Zona neradiologica (minim 200 mc; maxim 300 mc)
6.Servicii de taiere subacvatica a echipamentelor:
-Zona radiologica (minim 4 ore, maxim 8 ore); Zona neradiologica (minim 60 ore; maxim 80 ore)
7.Servicii de sudura subacvatica a echipamentelor: - Zona radiologica (minim 4 ore, maxim 8 ore); Zona neradiologica (minim 80 ore; maxim 120 ore)
8.Servicii de gaurire subacvatica a echipamentelor:
-Zona radiologica (minim 4 ore, maxim 8 ore); Zona neradiologica (minim 80 ore; maxim 120 ore)
9.Servicii de demontare/montare a echipamentelor sau subansambelor aflate in apa: -Zona radiologica (minim 8 ore, maxim 16 ore); Zona neradiologica (minim 160 ore; maxim 240 ore).
Valoare estimata: - maxima, fara TVA, (numai in cifre): 5.561.633 lei- minima, fara TVA, (numai in cifre): 3.724.539 lei
Valoarea celui mai mare contract subsecvent(12 luni): 1.390.408 lei
Valoarea estimata fara TVA: 5, 561, 633RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 75.000 lei, si se va constitui in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, specificata in anuntul de participare.ContulSN Nuclearelectrica SA ? conform pct. I.1).In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare au dreptul de a constitui garantia bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1- III.1.1.5, dupa caz.In situatia in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004.In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de participare.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor (CNSC) ii va respinge contestatiai se va retine potrivit art. 278¹din OUG nr. 34/2006, suma de 8.116 lei.Conditii de retinere/ restituire a garantiei de participare: - in conformitate cu prevederile art. 87 / art. 88 din HG nr. 925/2006.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. 1) Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a acestuia, in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizataFormularulIII.1.1.b ? anexat ? reprezinta modelul pentru o scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent.Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa in oferta, Formularele III.1.1.1 ? III.1.1.5, dupa caz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S.N.Nuclearelectrica S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere constituita conform prevederilor art. 44 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se completeaza Formularul III.2.1.a)_1.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006:
- Pentru Persoane juridice/fizice romane:
Se va completa Formularul III.2.1.a)_2 si se vor anexa:
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Persoane juridice/fizice straine:
Prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul».
c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 -Se va completa Formularul III.2.1.a)_3.
d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a)_4.
In Formular sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv membrii comisiei de evaluare.e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.a)_5. a) Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
Obiectul acordului cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data deschiderii ofertei.
Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
b) Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru a fi luat in considerare documentul se va prezenta in copie, insotit de o traducere autorizata, in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil
Informatii generale ? cifra de afaceriCifra medie de afaceri in ultimii trei ani, in domeniu de activitate aferent obiectului acordului cadru sa fie de cel putin: 2.780.000lei, fara TVA.
Sustinere financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte din ultimii 3 ani privind prestarea serviciilor de scafandrerie. Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, aderulat si/ sau finalizat contracte de prestari de servicii de scafandrerie , a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 1.390.408 lei, fara TVA.
2. Lista principalelor dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor.
3. Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.
4. Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor:
- Autorizatie de functionare emisa de Centrul de Scafandrii Constanta ;
- Certificatul de acceptare a intreprinderilor prestatoareemis de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (CNCAN) necesar pentru desfasurarea de activitati in zona radiologica sau declaratia pe proprie raspundere ca aceasta certificare va fi obtinuta in maxim 30 zile de la data comunicarii de adjudecare daca este declarat castigator
5. Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din primul contract subsecvent ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
6. Sustinerea tehnica
Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001/2008, sau echivalent privind servicii de scafandrerie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Anuntul pentru licitatia electronica se va publica pe SEAP dupa terminarea etapei de evaluare a ofertelor.La licitatia electronica pot sa participe numai operatorii economici care au oferta Admisibila.Operatorul SEAP genereaza automat mailuri ofertantilor introdusi in Licitatia electronica astfel trasabilitatea informarii operatorilor despe data si ora inceperii licitatiei electronice este asigurata de catre operatorul SEAP.Singurul element din cadrul ofertei ce face obiectul procesului repetititiv de ofertare este "Pretul ofertei".Se va organiza Licitatie electronica ca etapa finala a procedurii de achizitie cu o singura runda de desfasurare.Nivelul minim pana la care poate fi imbunatatit pretul-acesta poate fi imbunatatit pana la un nivel astfel incat sa nu fie afectata oferta tehnica si conditiile comerciale si contractuale.Ofertantii pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Vezi SECT. VI.3 alte informatii - punctul 1
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SNN_CNE_PA # 25381-01/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2012 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 11:00
Locul: Sediul SNN Executiv, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.5.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Alte informatii privind licitatia electronica: 1. Daca doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractantava solicita ofertantilor care care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download3. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare(1)Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Se va completa Formularul VI.3.1.Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie).(2)In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin.(1), de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art. 256(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer