Licitatie Publica - Servicii de instruire a personalului pentru proiectul ?Strategia de dezvoltare durabila a judetului Teleorman 2010-2020?
Anunt de participare numarul 113202/20.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: str.Dunarii, nr.178, mun.Alexandria, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: VICTORITA PASCUTU, Tel. 0247/421132, Fax: 0247/421132, Adresa internet (URL): www.cjteleorman.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67, Tel. 0247/311201, 0247/317432, int.357, In atentia: Saracila Ecaterina, Email: [email protected], Fax: 0247/314787
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Punct(e) de contact: Directia Managementul Proiectelor cu Finantare Internationala, camera 67, Tel. 0247/311201, 0247/317432, int.357, In atentia: Ciubreag Elena, Fax: 0247/314787
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de instruire a personalului pentru proiectul ?Strategia de dezvoltare durabila a judetului Teleorman 2010-2020?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Consiliul Judetean Teleorman.
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de instruire a personalului pentru proiectul ?Strategia de dezvoltare durabila a judetului Teleorman 2010-2020?
Lot 1 ? servicii de instruire a personalului privind amenajarea teritoriului si urbanism
Lot 2 ? servicii de instruire a personalului privind planificarea bugetara multianuala
Lot 3 ? servicii de instruire a personalului ca expert achizitii publice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79632000-3 - Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de instruire a personalului pentru proiectul ?Strategia de dezvoltare durabila a judetului Teleorman 2010-2020?
Lot 1 ? servicii de instruire a personalului privind amenajarea teritoriului si urbanism
Lot 2 ? servicii de instruire a personalului privind planificarea bugetara multianuala
Lot 3 ? servicii de instruire a personalului ca expert achizitii publice
Valoarea estimata fara TVA: 88, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este: Lot1=600 lei, Lot2=400 lei, Lot3=600 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Teleorman, Bugetul de Stat, Fonduri externe nerambursabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform prevederilor art.44 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.Persoanele juridice romane-Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip, valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilitPersoane juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni din care sa reiasa care sunt membrii consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau care sunt actionarii ori asociatii- sau autorizatie de functionare/altele echivalentePersoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
- Extras din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii pentru societatile pe actiuni
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Informatii referitoare la personal:
Pentru loturile 1, 2 si 3:
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.- Declaratii de disponibilitate- Angajamentul ofertantului- Lista personalului calificat.
Pentru lot 1 se vor prezenta in original sau in copie legalizata urmatoarele:
- Atestate/certificate specifice pentru realizarea cursurilor de instruire in domeniul amenajarii teritoriului si urbanism;
- extras cartea de munca/contract de munca/ colaborare;
- certificate de formator in conformitate cu O.G. nr.129/2000, republicata.
Pentru lot 2 se vor prezenta in original sau in copie legalizata urmatoarele:
- Atestate/certificate specifice pentru realizarea cursurilor de instruire in domeniul planificarii bugetare multianuale;
- extras cartea de munca/contract de munca/ colaborare;
- certificate de formator in conformitate cu O.G. nr.129/2000, republicata.
Pentru lot 3 se vor prezenta in original sau in copie legalizata urmatoarele:
- Atestate/certificate specifice pentru realizarea cursurilor de instruire in domeniul achizitiilor publice;
- extras cartea de munca/contract de munca/ colaborare;
- certificate de formator in conformitate cu O.G. nr.129/2000, republicata;
- documente din care sa reiasa calitatea de expert in domeniul achizitiilor publice pentru formatori;
- autorizatie in valabilitate emisa de C.N.F.P.A. pentru sustinerea cursului de expert achizitii publice.Ofertantul va asigura prezenta unui numar minim de 2 formatori pentru fiecare sesiune, indiferent de durata sesiunii de cursuri si de numarul de participanti.Informatii privindsubcontractantii
Se solicita ISO 9001. Se vor accepta si certificate echivalenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru lotul 3 ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 3 ani contracte de servicii de instruire a personalului in domeniul achizitiilor publice dupa cum urmeaza: - suma valorilor serviciilor prestate in ultimii 3 ani, incluse in contractul/contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare cu obiectul contractului pentru lotul 3, sa fie de minim 30.000 lei, adica 7.026 euro; (1 euro = 4, 2698 lei) se vor prezenta contractele in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 12.04.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Teleorman, camera 67.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Axa prioritara nr.1 Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice?Titlul proiectului: ?Strategia de dezvoltare durabila a judetului Teleorman 2010-2020? SMIS 3033
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel sectia contencios ?administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Consiliul Judetean Teleorman, str.Dunarii, nr.178, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140047, Romania, Tel. 0247/311201, int.399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2010 18:07