Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INSTRUIRE IN DOMENIUL TEHNOLOGIEI INFORMATIEI SI COMUNICARII (ECDL) A PERSONALULUI


Anunt de participare numarul 133898/16.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Adresa postala: Str. Latina nr. 8 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020793, Romania, Punct(e) de contact: VASILE TANASE, Tel. +40 21/3169281, Email: [email protected], Fax: +40 21/3169281, Adresa internet (URL): www.cnpas.org, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE INSTRUIRE IN DOMENIUL TEHNOLOGIEI INFORMATIEI SI COMUNICARII (ECDL) A PERSONALULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti si in toate resedintele de judete
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Principalul scop al proiectului ?Dezvoltarea competentelor digitale si managerialeinrandul personalului din cadrul CNPAS si caselor teritoriale de pensii?, cod SMIS 15266 il reprezinta imbunatatirea eficacitatii si eficientei functionarilor publici aflati la nivel central sau local din cadrul CNPP, oferind acestora oportunitatea de a participa la sesiunile de instruire si testare ECDL. Furnizorul de servicii selectat prin prezenta procedura de achizi?ieva organiza cursuri ECDL in conformitate cu precizarile caietului de sarcini si cu standardul European Computer Driving Licence (ECDL). La cursurile in domeniul ECDL vor participa 600 persoane din cadrul CNPP si caselor teritoriale de pensii (280 participanti la ECDL Start si 320 participanti pentru ECDL Complet).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80533100-0 - Servicii de formare in informatica (Rev.2)
79132000-8-Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE INSTRUIRE IN DOMENIUL TEHNOLOGIEI INFORMATIEI SI COMUNICARII (ECDL) A PERSONALULUI
?600 de persoane, instruite in utilizarea calculatorului, barbati si femei, cu varsta cuprinsa intre 19-24/25-54/peste 55 ani, dintre care 200 aflati la nivel central si 400 la nivel local, 147 cu functii de conducere si 487 cu functii de executie, personal al CNPP si caselor teritoriale de pensii din toata tara?standarde generale de cunostinta si expertiza imbunatatite pentru cel putin 70% din participantii la cursurile in domeniul ECDL si managementului de proiect
?procent de promovabilitate de 70% (certificati cu ECDL START sau Complet) si 70 % certificati CNFPA in domeniul managementului de proiect
?455 diplome eliberate (recunoscute national si/sau international) care contin elementele obligatorii de identitate vizuala
Valoarea estimata fara TVA: 573, 304RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare reprezentand 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 5.733 lei. Contul in care se depune garantia de participare: RO10TREZ7005005XXX000178 deschis la A.T.C.P.M.B sau sub forma de instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari cu respectarea prevederilor art. 86, alin 1, 2, 3 si 4 din HG 925/2006 si va fi valabila 14 (patrusprezece) zile calendaristice dupa expirarea termenului de valabilitate al ofertei, adica 104 zile incepand cu data depunerii ofertelor (in conformitate cu Formularul 16). Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA, sau 50% din valoarea mentionata pentru IMM-uri cu declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in aceasta categorie (Legea 346/14.07.2004) constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, intr-un cont deschis si pus la dispozitia achizitorului de catre prestator, la Trezoreria Statului conform HG nr. 1045 / 19.10.2011.Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea prestatorului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
?Finantare nerambursabila din Fondul Social European - 85% ? 487.308, 40 lei?Cofinantarea beneficiarului (Casa Nationala de Pensii Publice)-15% - 85.995, 60 lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Ofertantul trebuie sa prezinte:
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1) ;
2.Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
3.Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Nota: Conform Art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarare definitava a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180
Declara?ie privind situa?ia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonan?a)
Declara?ie privind situa?ia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonan?a)1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Ofertantul vacompletata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 Operatorii economici care se afla in una din situa?iile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclu?i de la procedura de atribure a contractului.
Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d). In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.2, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.
1.Certificat de atestare fiscala privind obliga?iile catre bugetul de stat, emise Direc?ia Generala a Finan?elor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile ?i completarile ulterioare ?i OG nr. 92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicatacu modificarile ?i completarile ulterioareCertificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr. 92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicatacu modificarile si completarile ulterioare . Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.
Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente( decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, incopie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?
Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetulde stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificarea participarii la procedura cu oferta independenta ? conformOrdinului pre?edintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta Ofertantul trebuie sa certifice faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordan?a cu regulile de concuren?a, prin prezentarea declara?iei "Certificat de participare la procedura cu oferta independenta" (Formular 3)Aceasta declara?ie va fi prezentata in original ?i trebuie semnata de reprezentantul/reprezentan?ii legal(i) ai operatorului economic, a?a cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activita?ii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, declara?ia se va prezenta de catre fiecare membru alasocierii.
Certificarea calita?ii de participant la procedura de achizi?ie Ofertan?ii vor prezenta formularul 3_1Declara?ieprivind calitatea de participant la procedura.Aceasta declara?ie va fi prezentata in original ?i trebuie semnata de reprezentantul/reprezentan?ii legal(i) ai operatorului economic, a?a cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activita?ii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este stabilit.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69ยน din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Ofertan?ii trebuie sa prezinte declara?ia privind conflictul de interese conform Formularului nr. 4 care se regase?te in sec?iunea ?Formulare?.
No?iunea de ?conflict de interese? in cadrul acestei proceduri se interpreteaza dupa cum urmeaza: orice operator economic sau expert care participa in procesul de pregatire a documenta?iei de atribuire ?i care a furnizat informa?ii ce au stat la baza intocmirii Caietului de sarcini ?i/sau a celorlalte par?i ale documenta?iei de atribuire, nu poate participa la procedura cu excep?ia cazului in care poate dovedi autorita?ii contractante ca implicarea sa in etapele anterioare nu este de natura sa distorsioneze concuren?a.In mod similar:
-nicio persoana privata sau persoana juridica, care participa direct la evaluarea ofertelor, nu poate participa la aceasta procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau subcontractant;
-ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are ac?ionari ori asocia?i persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in rela?ii comerciale (astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare) cu persoane ce de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante nu poate fi admis cu oferta in procedura.Aceasta declara?ie va fi prezentata in original ?i trebuie semnata de reprezentantul/reprezentan?ii legal(i) ai operatorului economic, a?a cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activita?ii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din ?ara in care ofertantul este stabilit.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Pentru documentele care nu sunt in limba romana se va atasa traducere in limba romana.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a unui Ofertant, Autoritatea Contractanta poate solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci acesta va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Ionescu Gabriel, Stefan Paula, Dorian Craciunel, Vasile Tanase Persoane juridice/ fizice romane - 1. Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatatorin original/copie legalizata;
Persoane juridice /fizice straine - Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.
Traducere autorizata in limba romana
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatiaeconomico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Centre acreditate ECDL Romania
Autoriza?ia pentru formarea profesionala a adul?ilor recunoscuta de CNFPA
Asigurarea personalului specializat necesar pentru derularea contractului de prestari servicii
Informatii privindsubcontractan?ii
ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 12:00
Locul: Casa Nationala de Pensii Publice, Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
In baza imputrnicirii din partea societatii ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Pr. ?Dezvoltarea competentelor digitale si managerialeinrandul personalului din cadrul CNPAS si caselor teritoriale de pensii?, cod SMIS 15266, finan?at in cadrul Programului Opera?ional Dezvoltarea Capacita?ii Administrative, Axa prioritara 1.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic si contencios al CNPP
Adresa postala: str Latina, nr. 8, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020793, Romania, Tel. +40 213169281, Fax: +40 213169281, Adresa internet (URL): www.cnpas.org
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer