Licitatie Publica - Servicii de instruire in vederea prevenirii situatiilor de frauda, incompatibilitate, conflicte de interese si nereguli in cadrul AM, OI si institutii beneficiare ale POR
Anunt de participare numarul 136145/02.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Lazar, Tel. +40 372111409, In atentia: Dlui. Bogdan Raileanu, Director general, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de instruire in vederea prevenirii situatiilor de frauda, incompatibilitate, conflicte de interese si nereguli in cadrul AM, OI si institutii beneficiare ale POR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
22 - Servicii de recrutare si de plasare a fortei de munca
Locul principal de prestare: Intreaga arie geografica a Romaniei
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 541, 295.16 si 7, 125, 911.29RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui 4 contracte subsecvente, fiecare cu o durata estimata intre 6 - 8 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de instruire in vederea prevenirii situatiilor de frauda, incompatibilitate, conflicte de interese si nereguli in cadrul AM, OI si institutii beneficiare ale POR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Organizare de sesiuni de instruire pentru personalul AM POR si OI POR: intre 200 si 700 de participanti;
b) Desfasurare de activitati de tip on the job pentru personalul AM si OI: intre 20 si 200 de zile de asistenta;
c) Organizare de sesiuni de instruire pentru beneficiari: intre 400 si 1000 de participanti.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 541, 295.16 si 7, 125, 911.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part se const conf HG 925/2006, art. 86. In cazul dep unei contestatii de catre op ec ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit contract va retine din gar de part, in conf cu art 278^1 lit. d) din OUG nr 34/2006 suma de 8.272.59 lei. Date pt const gar de part: Trez Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. In orice sit dovada constit gar de part trebuie sa fie prez cel mai traziu la data si ora stab pt deschiderea ofertelor. Per de valab a gar de part - 90 zile de la data limita stab pt depunerea of. Cuantumul gar de part este de 50.000 lei. In cazul constit gar de part prin scrisoare de gar bancara se va completa formularulnr. 11. Gar de part se va restit conf art. 88 din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din val. contractului fara TVA, conf formular nr. 12. Gar de buna executie se va constit conf art 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie de va face conf HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - fonduri europene - Programul Operational Regional
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea conf art. 180 din OUG 34/2006 - formular 1;
b)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular 1B
c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular 1A;
d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - formular 1C - Ministru: Eduard Hellvig; Secretar General: Gheorghe Nastasia; Secretar General Adjunct: Mihaela Dinca; Director General: Gabriel Friptu; Director: Adina Stefanescu; Director General: Bogdan Raileanu; Director General: Alina Dinca; Director General: Mihai Calota, Consilier: Carmen Lazar.e)Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberta de Directia de taxe si impozite locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile, in luna anterioara in care se depun ofertele;
f)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pt obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile, in luna anterioara in care se depun ofertele. (certificatele se vor prezenta in original sau in copie conform cu originalul; pers juridice straine vor prez doc edificatoare pt dov eligibilitatii conf cerintelor solicitate - doc vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana)
g)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 2. a)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de consultanta)Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorii economici cu care urmeaza sa se semneze acordul-cadru, au depus certificatul in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestora, inainte de semnarea contractului, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.
b)Certificatul de inregistrare sau echivalent pt pers juruduce straine, care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotit de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) care sa fie de min. 5.000.000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: 2009:1 euro= 3, 6827 lei; 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarilor in care s-a facut inregistrarea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale persoanelor responsabile pt indeplinirea contractului
lista principalelor contracte aflate in desfasurare, daca este cazul.
Informatii privind subcontractantii.
Fisele de experienta similara pt contracte al caror obiect l-a reprezentat servicii de instruire. Se vor prezenta max 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.500.000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elementele esentiale ale contractelor (denumire contract, denumire parti contractante, valoarea contractului, durata contractului), recomandari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea metodologiei de management de proiect utilizata pt implementarea contractului
20%
Descriere: Se va avea in vedere org activitatilor ce fac obiectul contractului (instruiri, asistenta on the job, org intalniri de lucru, org schimb de experienta)
3.
P2: Descrierea metodologiei de obtinere a rezultatelor contractului
20%
Descriere: Se va avea in vedere continutul metodologiei
4.
P3: Descrierea masurilor pt asigurarea calitatii rezultatelor activ din contract
15%
Descriere: Identificarea si prezentarea responsabilitatilor in executia contractului pt expertii cheie si non-cheie, precum si modul de interactiune intre membrii echipei si diferentierea sarcinilor si atributiilor
5.
Modul de gestionare a resurselor tehnice si materiale
5%
Descriere: Se va avea in vedere inclusiv sprijinul logistic, administrativ, backstopping
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 12:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatie CNSC in termen de 10 zile, calculate din ziua urmatoare luarii la cunostintade actul considerat nelegal sau vatamator. Utiliz cailor de atac, in temen de 10 zile de la comunicarea deciziei CNSC-ului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111472, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 09:41