Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de instruire specializata pentru dezvoltarea abilitatilor tehnice si generale pentru personalul din cadrul Autoritatii de Management, Organismelor Intermediare si institutiilor beneficiare ale Programului Operational Regional


Anunt de participare numarul 136451/12.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard ENESCU, Tel. +4 0372111417, In atentia: Bogdan Raileanu - Director general, Email: [email protected], Fax: +4 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de instruire specializata pentru dezvoltarea abilitatilor tehnice si generale pentru personalul din cadrul Autoritatii de Management, Organismelor Intermediare si institutiilor beneficiare ale Programului Operational Regional
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
22 - Servicii de recrutare si de plasare a fortei de munca
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 568, 930.64 si 14, 672, 554.84RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procedura de achizitie publica se va finaliza cu un acord cadru pentru o perioada de 2 ani, urmand a fi atribuite 4 contracte subsecvente, fiecare avand o durata estimata de implementare de 6 ? 8 luni.Acordul cadru va fi incheiat cu un singur operator economic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de instruire specializata pentru dezvoltarea abilitatilor tehnice si generale pentru personalul din cadrul Autoritatii de Management, Organismelor Intermediare si institutiilor beneficiare ale Programului Operational Regional
Valoarea estimata fara TVA: 8, 145, 474RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip se va constit in conf cu H.G. nr.925/2006, art 86: (1) Garantia de particip se constit prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara ori de o societ de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevaz in docum de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de particip se poate constitui si prin dep unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; In cazul constit garantiei de particip printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 6.569, 00 RON. Date pentru constit garantiei de particip: Trez Mun Buc RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice situatie, dovada constit garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de particip este de 65.690 lei. In cazul constit garantiei de particip prin scrisoare bancara se va completa ? form nr. 09.- Garantia de particip se va restitui in conf cu H.G. 925/2006, art.88 Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10 % din valoarea contractului fara TVA, conform formular nr. 12-garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive intr-un cont la dispozitia achizitorului, virament bancar). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006 art. 92, alin 4
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul asistenta tehnica - Axa 6
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 01 (fiecare asociat si tert sustinator(daca este cazul)va prezenta acest formular); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 13, fiecare asociat (daca este cazul)va prezenta acest formular; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 02 (documentul va fi prezentat de fiecare asociat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c1 si d); 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Eduard Hellvig? Ministru- Gheorghe Nastasia ? Secretar General- Mihai Calota ? Director general (Directia Generala Juridica)- Alina Dinca ? Director general (Directia Generala Economica si Administrativa)- Gabriel Friptu? Director General (Directia Generala AMPOR)-Adina Stefanescu? Director (Directia Gestionare Program)- Bogdan Raileanu ? Director general (Directia Generala Achizitii Publice), Leonard Enescu- Consilier (Directia Generala Achizitii Publice), -formular 1C; 5.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.). Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 08. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezent bilanturilor contabile din ultimii 3 ani, vizate si inreg de organele competente. Se vor prezenta in original sau copie certif pt conformit cu originalul.- Completare fisa inf generale? formular nr.03- Declara cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani(in functie de informatiile si documentele disponibile ale op economici.Valorile vor fi exprim in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv, astfel: ANUL CURS EURO 2009-4, 2373; 2010-4, 2099;2011-4, 2379 Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregist si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv lista princip prestari de serv in ultimii 3 ani, insotita de fise de inform privind experienta sim. Se vor prezenta ctr dupa cum urmeaza: Autorit contractanta solicita ca op econ sa demonstreze ca a indeplinit in ultimii 3 ani, cel putin un ctr sau a maxim 4 ctr, care au avut ca obiect prest unor servicii similare cu o valoare totala egala sau mai mare de 6.568.930, 00 lei. Fisele de experienta sim vor fi insotite de copii dupa inform relevante din ctr, procese verb de receptie a serv respective si recomand din partea beneficiarului.Ofert care prezint ctr in alte monezi vor face conv in EURO/LEI la curs mediu anual stabilit de Banca Nat a tari in care sa facut inreg
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului
Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor
Pentru expertul cheie 1 Liderul de Echipa (minim 140 zile ? maxim 280 zile lucratoare)
1)Calificari si abilitati
a) Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic, economic, juridic, administratie publica, stiinte sociale.
b)Buna cunoastere a limbii engleze care sa-i permita exprimarea opiniilor in scris sau oralc)Diploma de formator autorizat (cod COR 242401) sau echivalent.
d) Certificat in domeniul managementului de proiect, eliberat de o institu?ie recunoscuta la nivel na?ional/ interna?ional: PMI, IPMA, PRINCE2 sau echivalent.
2)Experienta profesionala
a) Experienta ca Lider/Sef de echipa/contract pentru contracte de instruire similare (cu mai mult de 20 sesiuni de instruire avand teme diverse) - minim 1 proiect. Este considerata ca fiind sesiune de instruire o interventie cu scop formativ, cu o durata minima de 2 zile, ce are loc in afara sediului beneficiarului si are incluse atat sesiuni tehnice/ prezentari cat si exercitii si studii de caz.
b) Sustinerea in calitate de trainer a cel putin 10 sesiuni de instruire in domeniile ce fac obiectul prezentului contract.
3)Responsabilitatile Liderului de Echipa Liderul de echipa va avea urmatoarele atributii principale: a)El/ea va fi responsabil/responsabila cu intreaga coordonare a implementarii activit ctr si atingerea rezultatelor ctr la termenele impuse prin Ctr b) El/ea va fi responsabil(a)cu coordonarea echipei de experti, cheie si non-cheie c)El/ea va elabora si/ sau transmite rapoartele sesiunilor de instruire, rapoartele de progres (de inceput, trimestriale si finale)-in conform cu cerintele prevazute la sectiunea 7 Raportarea d)El/ea va fi principala persoana de contact pentru comunicarea cu Autorit Contr e)El/ea va reprezenta Prestatorul la sedintele organizate in cadrul ctr f) El/ea va raspunde direct la toate solicitarile Autorit Ctr. Liderul de Echipa va fi responsabil pentru toate aspectele referitoare la un management administrativ si financiar corespunzator al ctr, ptr implementarea completa si la timp a activit ctr
Expertul cheie 2: Expert in implementare proiecte de infrastructura (minim 100 zile ?maxim 210 zile lucratoare) Expertul in implementarea proiectelor de infrastructura va fi responsabil cu implementarea activitatilor legate de instruirea personalului AM si OI, precum si a personalului din institutiile beneficiare cu atributii in implementarea proiectelor finantate din Programul Operational Regional. 1)Calificari si abilitati a)Studii universita absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic, de preferinta in domeniul ingineriei civile b) Diploma de formator autorizat (cod COR 242401) sau echivalent. c)Calificare (diploma) ca membru in comisii de rezolvare a disputelor in contractele de lucrari.
2)Experienta profesionala generala a)Participare ca expert in managementul contractului la cel putin 3 proiecte de lucrari b)Participarea in calitate de expert co-optat/ evaluator independent/ observator independent la cel pu?in o procedura de atribuire a contractelor de lucrari3)Experienta profesionala specifica a)Experienta in sustinerea de sesiuni de instruire privind implementarea/ supervizarea contractelor de lucrari (minim 10 sesiuni de instruire pe acest domeniu realizate in ultimii 4 ani). Este considerata ca fiind sesiune de instruire o interventie cu scop formativ, cu o durata minima de 2 zile, ce are loc in afara sediului beneficiarului si are incluse atat sesiuni tehnice/ prezentari, cat si exercitii si studii de caz, legate toate de tema implementarii contractelor de lucrari. b)Cel pu?in o participare in calitate de membru DAB sau arbitru in rezolvarea disputelor in contractele de lucrari.
Expertul cheie 3: Expert in achizitii publice (minim 90 zile ? maxim 180 zile lucratoare)Expertul in achizi?ii publice va fi responsabil cu implementarea activitatilor legate de instruirea personalului AM si OI, precum si a personalului din institutiile beneficiare cu atributii in implementarea proiectelor finantate din Programul Operational Regional. 1) Calificari si abilitati a) Studii universitare absolvite cu diploma de licenta b)Diploma de fomator autorizat (cod COR 242401) sau echivalent. c)Diploma de expert achizi?ii (cod COR 214946) sau echivalent.
2)Experienta profesionala generala a)Participare ca expert cu atribu?ii de intocmire documenta?ie de atribuire, derulare procedura ?i atribuire contract pentru cel putin 3 contracte de achizi?ii publice
3)Experienta profesionala specifica a)Experienta in sustinerea de sesiuni de instruire privind achizitiile publice (minim 10 sesiuni de instruire pe acest domeniu realizate in ultimii 3 ani). Este considerata ca fiind sesiune de instruire o interventie cu scop formativ, cu o durata minima de 2 zile, ce are loc in afara sediului beneficiarului si are incluse atat sesiuni tehnice/ prezentari, cat si exercitii si studii de caz, legate toate de tema achizitiilor publice.
Expertul cheie 4: Expert in management proiectelor si programelor (minim 60 zile ? maxim 100 zile lucratoare) Expertul in managementul proiectelor si programelor va fi responsabil cu implementarea activitatilor legate de instruirea personalului AM si OI, precum si a personalului din institutiile beneficiare cu atributii in implementarea proiectelor finantate din Programul Operational Regional .1) Calificari si abilitati a.Studii universitare absolvite cu diploma de licenta b.Diploma de fomator autorizat (cod COR 242401) sau echivalent. c.Certificare in domeniul managementului de proiect eliberata de o institu?ie recunoscuta la nivel national sau international PMI, IPMA, PRINCE 2 sau echivalent.
2)Experienta profesionala generala a.Experien?a ca manager de proict sau program in minim 1 contract de lucrari
3)Experienta profesionala specificaa. Experienta in sus?inerea de sesiuni de instruire privind managementul proiectelor ?i programelor, inclusiv managementul riscurilor in proiecte si programe (minim 10 sesiuni de instruire pe acest domeniu realizate in ultimii 3 ani). Este considerata ca fiind sesiune de instruire o interventie cu scop formativ, cu o durata minima de 2 zile, ce are loc in afara sediului beneficiarului si are incluse atat sesiuni tehnice/ prezentari, cat si exercitii si studii de caz, legate toate de managementul proiectelor si programelor.Experienta profesionala a expertilor va fi mentionata prin precizarea perioadei de implicare in diferite activitati desfasurate in proiecte in formatul zz.ll.aaaa (ziua, luna, anul). Desfasurarea de activitati in cadrul proiectelor va fi sustinuta prin documente care sa ateste implicarea si perioada desfasurarii activitatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Descrierea metodologiei de management de proiect utilizata pentru implementarea contractului, dpdvd al org activit.
20%
Descriere: Detalierea factorilor de evaluare se regaseste in sectiunea documente
3.
Descrierea metodologiei de ob?inere a rezultatelor contractului, din punctul de vedere con?inut, in condi?iile asigurarii relevantei acesteia
20%
Descriere: Detalierea factorilor de evaluare se regaseste in sectiunea documente
4.
Descrierea masurilor pentru asigurarea calita?ii rezultatelor activit din ctr prin identificarea ?i prezentarea responsabilitatilor in executia ctr pt exper?ii cheie ?i non-cheie
15%
Descriere: Detalierea factorilor de evaluare se regaseste in sectiunea documente
5.
Modul de gestionare a resurselor tehnice si materiale pe care ofertantul le va punela dispozitie in scopul realizi activitr ctr, inclusiv a sprijinului logistic, administrativ, backstopping, etc.
5%
Descriere: Detalierea factorilor de evaluare se regaseste in sectiunea documente
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.07.2012 13:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Str Apolodor nr 17 latura Nord, sect 5, Buc - parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Clarif la doc de atribuire vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasate la anuntul de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale. Soc ofertante care se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 vor face dovada, pe proprie raspundere, indeplinirii cumulative a conditiilor privind numarul mediu anual de salariati si a cifrei de afaceri anuala. In conformitate cu prev art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi poate demonstra sit economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert. Se vor depune, daca este cazul: - declaratie tert sustinator Formular DT Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind utilajele Formular DT1? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional - privind personalul - angajamentul ferm al sustinatorului Formular AT? ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici Formular AF - ANGAJAMENT Tert sustinator financiar Ofert au obligatia de a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului. Informatii: Legis in domeniul protectiei mediului : www.mmediu.ro ;Protectia muncii si cond de munca : www.inspectmun.ro.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17, latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 3721114723, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 16:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer