Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de instruire, testare si certificare E.C.D.L. (European Computer Driving Licence) pentru 12000 de functionari publici in cadrul proiectului finantat din PODCA cu codul SMIS 2773?


Anunt de participare numarul 105376/05.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala:  Str. Eforie , nr.5 , Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  MARICEL DANCEANU, Tel. 0374112780, In atentia:  MARICEL DANCEANU, Email:  [email protected], Fax:  0374112780, Adresa internet (URL):  www.anfp.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de instruire, testare si certificare E.C.D.L. (European Computer Driving Licence) pentru 12000 de functionari publici in cadrul proiectului finantat din PODCA cu codul SMIS 2773?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Romania, Bucuresti precum si toate cele 41 de judete
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de instruire, testare si certificare E.C.D.L. (European Computer Driving Licence) pentru 12000 de functionari publici in cadrul proiectului finantat din PODCA cu codul SMIS 2773?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80533000-9 - Servicii de formare si de familiarizare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de instruire, testare si certificare E.C.D.L. (European Computer Driving Licence) pentru 12000 de functionari publici in cadrul proiectului finantat din PODCA cu codul SMIS 2773?
Valoarea estimata fara TVA: 10, 284, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de200.000LEIsi se constituie conform fisei de date pct.VI.3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
98% din Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative2% bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratia de eligibilitate?Declaratie privind neincadrarea in nici una din situatiile prevazute in articolul181 din OUG 34/2006.?Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale
?Certificat impozite si taxe locale?Declaratie privind calitatea de participant la procedura
?Certificatul de inregistrareemis de ORC
?Certificatul constatator din care sa reiasa caca in obiectul de activitate figureaza si prestarea serviciilor aferente acestui contract
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate la AFP
?Formularul cu informatiile privind cifra de afaceri si profitul net pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- media anuala a cifrei de afaceri a ofertantului( operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe anii 2007, 2008 si 2009 trebuie sa fie de minim 7.000.000 lei sau echivalentiar media profitului net a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fiepozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii ECDL prestate in ultimii 3 ani
Lista cu expertii cheie propusi pentru indeplinirearea contractului.Copii certificate cu originalul ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionaleobtinute precum si alte documente justificative edificatoare (contracte, recomandari);Declaratie dedisponibilitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Operatorul economic/asocierea va face dovada, prin prezentarea unor certificate ECDL, ca are, la datapublicarii anuntului de participare in SEAP, cel putin un centru acreditat sau sala de testatare acreditate ECDL situate in cel putin 5 regiuni de dezvoltare ale Romaniei diferite, cu autorizatii valabile pe perioada de valabilitate a ofertei.- Operatorul economic/asocierea va face dovada, prin prezentarea de adeverinte emise de ECDL, ca a achizitionat de la ECDL un numar de cel putin 2.000 de carduri de aptitudini, in ultimii 3 ani impliniti la data publicarii anuntului de participare in SEAP. - Operatorul economic/asocierea va face dovada, prin prezentarea de documente edificatoare (contracte, recomandari), ca a finalizat3 proiecte de servicii de instruire, examinare si certificare ECDL a caror beneficiari au fost autoritati publice sau clienti privati la care au participat minim 100 de persoane / fiecare proiect.Managerul echipei de proiect-studii universitare-certificat de formator emis de CNFPA-certificat in managementul de proiect sau diploma de master in managementul de proiect.-sa fii condus cel putin un proiect de formare finalizat cu o valoare de minim 75.000 euro.-certificat de examinator acreditat ECDL .Responsabil cu Infrastructura IT- studii superioare universitare - stiinte ingineresti electronice, automatice, IT, sau conexe- minim 3 certificari profesionale IT de programare/instalare/configurare/gestiunea bazelor serverelor de aplicatii8 (opt)Coordonatori Regionali, - studii universitare-certificat de examinator acreditat ECDL de minim 1 ani implinit la data publicarii anuntului de participare-certificat in managementul de proiect sau diploma de master in managementul de proiect.minim 10 (zece) examinatoricare sa fie acreditati ECDL de minim 1 an implinit la data publicarii anuntului de participarevezi fisa de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
492311/03.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti din partea operatorilor economici, cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii AdministrativeAxa prioritara 1: Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publiceDomeniul major de interventie 1.3: Imbunatatirea eficacitatii organizationale
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
98% din Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative2% bugetul de stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/332.12.40, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.83, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala:  strada Eforie, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Tel. 0374112780, Email:  [email protected], Fax:  0374112780, Adresa internet (URL):  www.anfp.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2010 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer