Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de internet pentru CN AB SA


Anunt de participare (utilitati) numarul 125905/13.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala:  Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Cornila, Tel. 0212041408, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0212041976, Adresa internet (URL):  www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Sub autoritatea MTI
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de internet pentru CN AB SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: CN AB SA: Punctele de lucru: AIHCB si AIBB-AV
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de internet pentru CN AB SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
72400000-4-Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de internet pentru CN AB SA, precum si asistenta tehnica la configurarea si diagnosticarea server-ului de web si e-mail
Valoarea estimata fara TVA: 28, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Val.serv.supl.achiz.ulterior, cf.art.252lit.k)OUG 34/2006 = 10000Euro, fiind inclusa in val. estimata
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare =756 Lei, garantia de buna executie =5% din valoarea totala a contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt. persoane juridice romane: -Declaratie pe propria raspundere-Formular H1;
-Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP;
-Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale a Primariei;
-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formular H2.
Pt. persoanele jur.straine ce au o sucursala inregistrata in Romania: documentele aferente sucursalei ce sunt identice cu cele solicitate persoanelor jur.romane, cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de o autoritate competenta din tara unde isi are sediul.
Pt. pers.jur.straine: documente similare, emise de o autoritate competenta din tara unde isi are sediul.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale -Pentru persoane juridice romane: -Certificat constator, detaliat, emis de ORC;
-Certificat de inmatriculare de la ORC;
-Avizul (ANCOM) privind prestarea de servicii de internet emis de catre ANARC pe numele ofertantului.
Pt. pers.jur.straine: -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana jur, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
-Avizul (ANCOM) privind prestarea de servicii internet emis de ANARC pe numele ofertantului.
Standarde de calitate: sa detinadocumentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, pe numele ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: cel putin un contract, in ultimii 3 ani, ce a avut ca obiect servicii de Internet - Formularul H3 insotit de cel putin un contract regasit in acest formular sirecomandarea beneficiarului respectiv.
Resurse umane, minim:
-un responsabil de contract;
-2 specialisti IT (routere, servere, Web, e-mail)
Declaratie privind calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile de asistenta tehnica, insotita de CV-uri sau certificate care sa ateste specialitatea in IT ale persoanelor indicate.
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora -FormularH4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa de licitatie electronica se va desfasura intro singura runda.Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul total ofertat, exclusiv TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2011 10:00
Locul: CN AB S.A., oras Otopeni, Calea Bucurestilor nr. 224 E, jud. Ilfov, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
nu se vor depune oferte alternative
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala:  Calea Bucurestilor nr. 224 E, judetul Ilfov, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075150, Romania, Tel. 021/2041442, Fax:  021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2011 12:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer