Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de internet pentru CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 123892/18.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala:  Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Achizitii, Tel. +4 (021) 203 82 35, In atentia:  Rodica BOBOC - [email protected], Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 203 13 15, Adresa internet (URL):  http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala:  Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea:  Cernavoda, Cod postal:  905200, Romania, Punct(e) de contact:  derulator contract, Tel. 0241.802.150, In atentia:  Manuela Pasca, Email:  [email protected], Fax:  0241.236.006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de internet pentru CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de comunicatie prin Internet pentru SNN ? Sucursala CNE Cernavoda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72400000-4 - Servicii de internet (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din Documentatia descriptiva
Valoarea estimata fara TVA: 3, 582, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura: 50.000 lei conform precizarilor din Fisa de date.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA, conform precizarilor din Fisa de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, actualizata
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata
Se vor anexa: Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii propunerilor de oferte preliminare, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, Certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii propunerilor de oferte preliminare, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale (persoane juridice/fizice romane), sau documente care sa ateste ca fiecare candidat si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa (persoane juridice/fizice straine).
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilantul contabil anual vizat si inregistrat de organele competente;
2.Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani: - minim 1.600.000 lei;
3.Sustinerea financiara- Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, in conditiile respectarii prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, daca e cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Cerinta minima de calificare este de minim un contract cu valoare de 3.500.000 lei.
2. Lista principalelor dotari tehnice3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate
4.Informatii privind personalul cu prezentarea documentelor: 4.1 - declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca dispune de functionar si/sau structura de securitate, ca detine si opereaza cu documente clasificate ?secret de serviciu?;
4.2 - o copie a unui borderou prin care s-a predat (fie si numai o singura data) corespondenta clasificata catre sistemul de colectare, transport, distribuire si protectie din Romania (conform HG 1349/2002)4.3 - lista personalului autorizat sa aiba acces la documente secrete de serviciu; lista va include persoanele ce vor interveni la sistemele de securitate IT ale CNE Cernavoda si va contine minim 3 persoane autorizate pt.acces la informatii secret de serviciu4.4- lista proceduri interne ale Sistemului de Management al Securitatii Informatiei (SMSI) cf. ISO 27001/2005 si standarde asociate4.5 - Declaratie ca este de acord ca, inainte de semnarea contractului, sa permita reprezentantilor Achizitorului sa efectueze audit de evaluare a SMSI prestator prin care sa confirme existenta si functionarea cf. cerinte ISO 27001/2005.
4.6 - declaratie privind structura de securitate si ca este inclus in sistemul de colectare, transport, distributie si protectie din Romania a corespondentei clasificate, cf HG 1349/20025.Declaratie privind personalul mediu angajat in ultimii 3 ani
6.Autorizatii: - Certificat ISO 9001/2008 al prestatorului;
- Certificat ISO 27001/2005 si copie declaratie de aplicabilitate avand si servicii internet;
7.Prezentarea acorduri de parteneriat fara intermediere de servicii suport cu urmatoarele firme, reprezentante nationale sau centre autorizate de suport: CISCO, Novell, Nortel, Microsoft, Computer Associates, Tandberg.
8.Sustinerea tehnica - Angajament ferm, daca e cazul;9.Lista subcontractantilor/Declaratia candidatului ca nu are subcontractanti.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa desch. si calif. of., se va transmite o invitatie in SEAP priv. desfasurarea fazei finale de licit. electr.pt. proced. off-line.Factorul pentru L.E. va fi PRETUL.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD #25243; PA # 25243-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2011 11:00
Locul: SN Nuclearelectrica SA, Str. Polona, nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, site-ul www.e-licitatie.ro.Numarul minim de candidati selectati de autoritatea contractanta este de 3 (trei).Dupa depunerea propunerilor de oferte preliminare impreuna cu documentele de calificare, in baza criteriilor de calificare, din cap. V al fisei de date a achizitiei si dupa analizarea documentelor de calificare privind situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala, Autoritatea contractanta va realiza o preselectie a candidatilor.In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de preselectie mentionate in paragraful anterior va fi mai mic de trei, autoritatea contractanta va continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acei candidati care indeplinesc criteriile solicitate si va invita fiecare candidat preselectat, declarat eligibil conform cerintelor de calificare de la cap V al fisei de date, pentru negocierea propunerilor de oferte preliminare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Nuclearelectrica SA
Adresa postala:  Str. Polona. nr. 65, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010494, Romania, Tel. 021 203 13 04, Fax:  021 203 13 15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2011 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer