Licitatie Publica - Servicii de internet, VPN si VOIP pentru sectiile teritoriale ale ACCU
Anunt de participare numarul 47697/26.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Adresa postala: Iuliu Hatieganu, nr.1, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Vasile Sandulescu, Tel.636.35.71/30, 0729.880.263, In atentia: d-lui Sandulescu Constantin Vasile, Email: [email protected], Fax: 334.42.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie locala
Activitate (activitati)
Altele: Prestari servicii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de internet, VPN si VOIP pentru sectiile teritoriale ale ACCU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sectiile teritoriale ale ACCU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transmisie de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72318000-7 - Servicii de transmisie de date (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Transmisie de date
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz. de noi serv. sim. - conf. art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 luni incepand de la data atribuirii contractului
3 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 36 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.06.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare depusa in numerar la casieria ACCU = 1000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitateab) declaratie semnata de reprezentantul legal al ofertantului in conformitate cu art.11, alin.4 din OUG 925/2006
c) certificat constatator emis de ORC
d) certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) fisa de informatii generale - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani = 150.000 lei
b) ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) experienta similara - se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari servicii similare in valoare 45.000 lei
b) licenta de utilizare a frecventelor radioelectrice pentru furnizarea de retele publice si de servicii de comunicatii electronice emisa de Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
c) licenta de utilizare a resurselor de numerotatie emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii
d) un numar minim de 2 angajati care sa detina certificate emise de organele acreditate in domeniue) certificate emise de organele independente care atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii ISO - 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: lichidati depuse la casieria ACCU Trebuie prezentata imputernicire din partea institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 10:30
Locul: str. Iuliu Hatieganu nr.1, sector 4- birou Director
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea ofertantilor avand asupra lor imputernicire si copie dupa BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilior
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios Administrativ, Cauze Comerciale
Adresa postala: str. iuliu Hatieganu nr.1, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040124, Romania, Tel.636.35.71, Email: [email protected], Fax: 334.42.54
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 13:41