Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de interpretare text din documente in format PDF, paginare si editare in QuarkXPress 7.3.1 platforma Windows Vista, inclusiv corectura direct pentru tipar


Anunt de participare numarul 139135/25.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MONITORUL OFICIAL R.A.
Adresa postala: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Punct(e) de contact: Simona Roxana Crimu, Tel. +40 0213185120, Email: [email protected], Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de interpretare text din documente in format PDF, paginare si editare in QuarkXPress 7.3.1 platforma Windows Vista, inclusiv corectura direct pentru tipar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: 118, 300EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente depinde de volumul actelor venite spre publicare in cadrulRedactiei Par?ilor a IV a ? a VII a, care depasesc normele si posibilitatile de lucru ale personalului RA Monitorul Oficial.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia ?Servicii de interpretare text din documente in format PDF, paginare si editare in QuarkXPress 7.3.1 platforma Windows Vista, inclusiv corectura direct pentru tipar? se va desfasura dupa cum urmeaza:
a) promitentul-prestator va primi din partea autoritatii contractante (promitentul-achizitor), prin FTP, documente PDF care contin imagini scanate la o rezolutie de 300 dpi;
b) promitentul-prestator va prelucra aceste documente, obtinand fisiere text (cu caracteristicile tehnice specificate la cap. IV) pe care le va asambla in fisiere formatate QuarkXPress 7.3.1, reprezentand publicatia Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, inclusiv corectura direct pentru tipar (bun de tipar). Fisierele formatate in QuarkXPress 7.3.1, numite in continuare ?Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a?, vor avea 32 pag. A4 si vor contine cca. 130.000 caractere +/- 5 %, inclusiv spatiile.
Volumul documentelor prelucrate de promitentul-prestator va fi de minimum 10 publicatii (echivalentul a aprox. 1, 3 milioane caractere cu spatii) Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4, respectiv de maximum 400 publicatii (echivalentul a aprox. 52 milioane de caractere cu spatii) Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4.
Termenul de prelucrare a actelor primite de promitentul-prestator este de 24 de ore de la momentul transmiterii actelor pe FTP pentru fiecare contract subsecvent in parte ce cuprinde intre minim o publica?ie ?i maxim 30 publica?ii Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4.
Volumul contractat pe intreaga perioada de derulare a acordului-cadru (3 luni) va fi de minim 1, 3 milioane caractere cu spatii (respectiv 10 publica?ii Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4), respectiv de maxim 52 milioane caractere cu spatii (respectiv 400 publica?ii Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4).
Se estimeaza o valoare totala maxima a acordului-cadru de 118.300 EUR (corespunzatoare procesarii a 400 publicatii - echivalentul a aprox. 52 milioane de caractere cu spatii - Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4), echivalentul a 535.981, 81 lei la cursul BNR din 13.08.2012 de 1 EUR = 4, 5307 lei, valoarea minima a acordului-cadru fiind de 2.957, 5 EUR (corespunzatoare procesarii a 10 publicatii - echivalentul a aprox. 1, 3 milioane caractere cu spatii - Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4), echivalentul a 13.399, 55 lei la cursul BNR specificat mai sus.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72311100-9 - Servicii de conversie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Volumul contractat pe intreaga perioada de derulare a acordului-cadru (3 luni) va fi de minim 1, 3 milioane caractere cu spatii (respectiv 10 publicatii Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4) respectiv de maxim 52 milioane caractere cu spatii (respectiv 400 publicatii Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4).
Cantitatea minima estimata si cantitatea maxima estimata care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
- cantitate minima estimata: 1 publicatie (echivalentul a aprox. 130.000 caractere cu spatii) Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4.
- cantitate maxima estimata: 30 publicatii (echivalentul a aprox. 3.900.000 caractere cu spatii) Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, a cate 32 pag. format A4.
Valoarea estimata fara TVA: 118, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin virament bancar (ordin de plata) sau printr-un instrument de garant are emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA. Garantia de participare va avea valoarea de 2.366 EUR sau echivalentul in lei, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile).Garantia de participare va fi valabila cel putin 120 de zile de la data termenului limita de primire a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 11.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (ordin de plata), ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in original a ordinului de plata vizat de banca. Plata se va efectua in contul RA Monitorul Oficial, IBAN RO55RNCB0082006711100001 deschis la Banca Comerciala Romana, Sucursala Unirea. Garantia de buna executie se va constitui in LEI sau in EURO ptr fiecare contract subsecvent si va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retinerea la plata a cotei de 5 %din fiecare factura fiscala prezentata autoritatii contractante spre plata. Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil, in care va depune o suma initiala de 0, 50 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (dupa caz), in care trebuie sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie / Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a acordului-cadru.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea Formulare.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.
Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
- Director general Adriana Costescu
- Director Directia tehnica Gheorghe Toma
- Director economic Violeta Basulescu
- Director Directia editoriala Cristina Popescu
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Cerinta nr. 5
Declaratie privind eligibilitatea
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Cerinta nr. 7
Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
sau
Certificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Cerinta nr. 8
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
sau
certificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Cerinta nr. 1
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Curs EUR-mediu anual
Anul 2011 ? 4, 2379 lei/EUR
Anul 2010 ? 4, 2099 lei/EUR
Anul 2009 ? 4, 2373 lei/EUR
Sursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx
Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Modalitatea de indeplinire:
Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea Formulare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea serviciilor prestate, codul CPV, beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), pretul contractului, perioada de derulare a contractului.
Prin servicii similare se inteleg servicii care constau in scanarea unor documente, interpretarea lor prin recunoasterea optica a caracterelor, asamblarea lor in fisiere text si paginarea acestora.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa si depune, in original, Formularul 12E din Sectiunea Formulare, inclusiv anexa sa.
Cerinta nr. 2
Prezentarea unei recomandari emisa de catre unul dintre beneficiarii mentionati in Formularul 12 E, cu privire la serviciile prestate ? minim o recomandare.
Se accepta si documente constatatoare emise de autoritati contractante, in conformitate cu prevederile art. 971 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire:
Recomandarea va fi prezentata in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Cerinta nr. 3
Pentru serviciul la care se face referire in recomandarea mentionata se va prezenta o copie de pe contractul de prestare ? numai paginile din care rezulta:
- partile contractante,
- data si numarul contractului
- obiectul contractului
- semnaturile partilor contractante
Pentru contractul mentionat se vor prezenta:
- Formularul Experienta similara, in care
se va efectua o scurta descriere a serviciilor prestate (in care sa se prezinte detaliat obiectul contractului)
- copie de pe procesul verbal de receptie a serviciului, semnat de prestator si beneficiar
Modalitatea de indeplinire:
Copii ?conform cu originalul? semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.Se va completa si depune in original
Formularul 5 - Experienta similara
Cerinta nr. 4
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, cu specificarea personalului de specialitate direct responsabil de indeplinirea contractului aflat sub coordonarea unui sef de proiect (personalul implicat in derularea proiectului se va prezenta pe functiuni: sef de proiect, personal pentru scanare, interpretare si asamblare in fisiere, paginare in QuarkXPress etc), inclusiv CV-urile.
Personalul mentionat in Anexa 1 la Formularul 12I va prezenta o declaratie de disponibilitate.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Modalitatea de indeplinire:
Se vor completa si depune in original Formularul 12I si CV-urile personalului implicat in derularea proiectului (CV-urile vor fi semnate de persoanele respective).
Se va completa si depune in original
Formularul DD
Cerinta nr. 5
Declaratie privind partea/partile din acordul-cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (atunci cand un grup de operatori economici va depune oferta comuna, acest document se va depune de catre fiecare asociat)
Modalitatea de indeplinire:
Se va completa si depune in original
Formularul 12G
Cerinta nr. 6
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului-cadru.
Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Modalitatea de indeplinire:
Se va completa si depune in original
Formularul 12H
Atentie! Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: - Tariful procesarii unui numar de 1.000 caractere cu spatii (tariful / 1000 caractere, inclusiv spa?iile);Tariful procesarii unui numar de 1.000 caractere cu spatii se va exprima cu maximum 2 zecimale (sistemul electronic de achizitii publice SEAP nu permite introducerea preturilor cu mai mult de 2 zecimale).Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DAOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DALicitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: NUPasul minim de licitare: NULicitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei si va avea o singura runda, avand durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23.12
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 10:00
Locul: La sediul RAMO, str Parcului, nr 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor, imputerniciti si membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc con?in acela?i pre?, autoritatea contractanta va solicita ofertan?ilor care au ofertat cel mai mic pre? o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pre?ul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256² din OUG34/2006 de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic
Adresa postala: Str Parcului, nr 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Tel. +40 0213185129/253, Email: [email protected], Fax: +40 0213185109, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer