Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE INTERVENTII POMPIERI, STUDII EVALUARE TEHNICA, SERVICII DE PROIECTARE, STUDII SI DOCUMENTATII NECESARE EXTINDERII ACTIVITATII MINIERE, LUCRARI DE SISTEMATIZARE DEPOZITE, LUCRARI DE MONTARE A GARDURILOR SI GRILAJELOR, LUCRARI DE BETONARE, SER


Anunt de intentie (utilitati) numarul 8350/29.12.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DAVIDOIU, Tel.0253-212109, 0725531117, 0725531150, 0725531171, 0725531120, 0725531170, In atentia: RADU CONSTANTINESCU 0725531120, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE INTERVENTIIPOMPIERI
II.2) Tipul de contract
Servicii
27 - Alte servicii
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare servicii pompieri
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
75250000-3 - Servicii de pompieri si de salvare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 478, 871.6RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
STUDII EVALUARE TEHNICA
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare servicii evaluare tehnica
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 029, 017.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare servicii de proiectare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 971, 144.7RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
STUDII SI DOCUMENTATIINECESARE EXTINDERII ACTIVITATII MINIERE
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare documentatii necesare extinderii activitatii miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 1, 209, 586RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LUCRARI DE SISTEMATIZARE DEPOZITE
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare documentatii necesare pentru sistematizarea depozitelor
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 80, 203.2RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LUCRARI DE MONTARE A GARDURILOR SI GRILAJELOR
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare documentatii necesare pentru montare garduri si grilaje
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 75, 028.8RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
LUCRARI DE BETONARE
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare documentatii necesare pentru lucrari de betonare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII ELABORARE DOCUMENTATIITEHNICE - AUTORIZATII GOSPODARIRI APE, EMC Motru
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare documentatii necesare pentru autorizari gospodariri ape, la EMC Motru
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 20, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII ELABORARE DOCUMENTATIITEHNICE - AUTORIZATII GOSPODARIRI APE, EMC Berbesti
II.2) Tipul de contract
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurare documentatii necesare pentru autorizari gospodariri ape, la EMC Berbesti
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.02.2008
10 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 7, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Contractul se poate prelungi-suplimenta la preturile initiale pana la 35% din cantitatile initiale, cf. HG 925, art. 6, alin. 3
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 7, 895, 852.2 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2007 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer